Irisgraaf schreef: ↑06 dec 2021 17:08
Zo, net klaar met de echo, mammografie geweigerd en dat vonden ze vreemd. Nou ik niet na al deze wijze raad op dit forum.

De radioloog kon me vertellen dat de prothese (hij heeft alleen de prothese bekeken waar ik pijn aan heb) intact is.
Ik lag daar mezelf te focussen op mijn ademhaling want het was geen pretje, daardoor ook niet goed kunnen horen wat de radioloog verder zei of deed.
Het stomme is (!) dat ik nu onderweg naar huis gewoon weer zit te twijfelen. Moet ik ze er wel uithalen? Want hij is gewoon intact? Terwijl ik iedere dag in pijn én met klachten leef.
Heb het even van me af kunnen schrijven.
X
Goed dat je geen mammo liet doen, trots op jou!
Wat is dit voor raar onderzoek geweest? Waarom heeft hij niet beide borsten onderzocht? Scheuren hoeven absoluut geen klachten in de borsten te geven! Veel vrouwen lopen jarenlang met een scheur zonder dat te weten. Wat is dit voor iets achterlijks! Maakt me zo boos!
Zo zie je maar hoe weinig ze weten en dit is zeer zeer ernstig!
Ga dit aan mijn collega doorgeven, dit kan echt niet!
Ik zou aandringen op een onderzoek aan je andere borst. Vooral voor de verzekering. Je wilt de operatie echt niet zelf betalen, tenzij je een brief van de internist hebt. Toch vind ik wel dat je terug moet en dit melden. Je mag mij via de mail de naam van deze radioloog geven, dan nemen we contact op.