Gevolgen lekkages en onderzoek

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
momoires

Ongelezen bericht 17 mei 2020 17:03

Ha iedereen, het lekken van mijn rechter implantaat houdt me bezig. Zijn er ook vrouwen met lekkage geweest, die er goed uit gekomen zijn? Ik weet niet hoeveel er in mn lijf is beland. Las dat zelfs na jaren klaçhten opspelen. Of kun je ook geluk hebben en genezen na detox en herstel?

Welke stappen kun je ondernemen om dat te onderzoeken?

Liefs M
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 mei 2020 16:45

Lieve Momoires, ik begrijp je zorgen heel erg goed. Ik wil dat je weet dat er meer vrouwen waren met kapotte implantaten en dat de meeste hiervan voor een heel groot deel herstelden. En sommigen zelfs bijna volledig herstelden.
Omdat jij je kapotte implantaat niet meer hebt gezien, begrijp ik dat dit nog moeilijker en angstiger is dan voor vrouwen die hem wel hebben gezien. Toch is jouw kans op genezing nog steeds erg groot. Gelukkig houdt het kapsel wel degelijk een hoop zooi tegen.
Als je implantaat leeg was gelekt of als er een hele grote hoeveelheid uit was gelekt, dan had je een volumeverschil in beide borsten. Dat was hopelijk niet het geval.

Ik wilde net als jij ook weten waar ik aan toe was na de explantatie en of ik resten had. Ik heb toen een mri van de borsten en oksels aangevraagd bij de pc in het ziekenhuis. Ik denk dat het voor jou heel fijn is als dat gedaan wordt, want dat neemt veel zorgen weg.

In dit deel lees je meer over het onderwerp viewforum.php?f=248
En hier staat ook nog wat viewforum.php?f=239

Heel veel liefs en kusjes, Luna 😘💕💕💕💕💕💕
momoires

Ongelezen bericht 19 mei 2020 02:04

Bedankt lieve Luna.... 🥰🥰🥰
momoires

Ongelezen bericht 19 mei 2020 02:07

Maak jij het goed? ❤❤
Plaats reactie

Terug naar “Risico's, lekken, scheuren, zweten”