Hierbij een topic waar je iets aan hebt:
viewtopic.php?t=2772#p28757
We spreken af dat je mij kunt mailen, mocht je bij dokter Beekman niet verder komen en je klachten toch erger worden. Bedenk je wel dat er na de explantatie altijd een tijdelijke verergering is. En deze kan bij de meest zieke vrouwen, jaren duren...Roos Kamooks schreef: ↑27 mei 2022 09:49Dankjewel Luna,
Het zal wel even duren voordat ik weer vertrouwen heb in een goede afloop.
Onder 1 van de foto's op dit forum, met twee gelige vloeibare zakjes, vroeg ik of het (met diegene) goed was gekomen. Ik weet niet zeker of het verband tussen de getoonde foto's en mijn vraag te zien is.
De klachten die ik had voordat de explantatie werd uitgevoerd doen vermoeden dat het zich her en der heeft verspreid (tussen rechter ribben, richting rechter long, buikholte en spieren rondom).
Hopelijk stellen idd een MRI en consult bij Djoeke Beekman enigszins gerust.
Heb helaas een lichaam dat van jongs af aan heel erg afwerend reageert tegen allerlei (voedings-) stoffen en middelen.
Als er echt veel meer is dan wat Beekman kan betekenen, dan hebben we prof. Cohen Tervaert nog, maar we overleggen alleen als we daar aanleiding voor zien, wat meestal gelukkig niet zo is.
Heb vertrouwen, oké?
❤❤❤LOVE❤❤❤