Protese doorgesneden in lichaam

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
OhOh

Ongelezen bericht 20 jan 2020 21:53

Hi allemaal,

Na lang lang mee gelezen te hebben en nog langer geprobeerd te doen alsof het niet zo is..
Besloten om toch actie te ondernemen.
Máár ik vroeg mij af of er meerdere vrouwen zijn waarbij er een stuk van de (Mentor) protese is afgesneden en zo in het lichaam is geplaatst?
Open denk ik dan?!
De arts zei 'omdat je vrij smal bent zal de prothese uitsteken aan de okselkanten dus snijden we dat recht af waardoor hij mooi met je lichaam mee loopt.'

Ik heb heel veel protheses gezien die eruit zijn gehaald maar allemaal waren ze intact, lek of gescheurd. Nooit afgesneden...

Ik hoor graag of jullie hier bekend mee zijn...

Liefs
Essi

Ongelezen bericht 20 jan 2020 22:31

Hoi welkom hier,
Ik schrik van wat je hier schrijft. Dit heb ik echt nog nooit gehoord. Kun je meer vertellen....
Liefs essi
Mami-M

Ongelezen bericht 20 jan 2020 22:54

Nee dat kan die arts niet menen toch?! Kan je een mri aanvragen om dit te bekijken, vind het maar niets hoor 🤔
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
bloempje70

Ongelezen bericht 20 jan 2020 23:52

Welkom hier! Ik mag toch echt hopen voor je dat de arts je implantaten niet afgesneden in je lichaam heeft gestopt 😳
Ik zou mijn dossier opvragen als ik jou was 🤔
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jan 2020 10:02

😳 Nee, kan echt niet! Weet je zeker dat dit het is?
Dit zou gruwelijk fout zijn en je kunt deze arts voor de rechter slepen.
Ik zou naar een andere arts gaan en via hem/haar een mri aanvragen. Of zijn ze al verwijderd?

Vraag ook je medisch dossier op bij de kliniek.
viewtopic.php?t=196

Sterkte en succes!!!

Laat ons aub weten hoe het verder afloopt.

😘💕

Luna
OhOh

Ongelezen bericht 21 jan 2020 13:44

Hi allemaal,

Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om mijn verhaal te lezen én te reageren.

Dit is wat mij toen is verteld, kon totaal geen kwaad want ze konden immers niet gaan lekken en zou het mooiste resultaat geven. Dit omdat ik in 2008 druppel vorm had gekregen en ze nogal uitstaken waar ik last van had met bewegen. In 2013 Besloten ze op deze wijze te vervangen naar ronde protheses en de zijkanten afgesneden.

Nu 12 jaar later kamp ik met vele problemen zoals vele zoals:

- Brainfrog
- Slecht zicht
- Paniek aanvallen
- Moeite met ademhalen
- Heel erg moe (energie voor 4 uurtjes per dag)
- Altijd zwaar kloppend hart (alsof je intensief gesport hebt)
- Brandend gevoel In de borst met pijnlijke steken
- Duizeligheid
- Depressie klachten
- Altijd mega koud hebben
- Haaruitval
- Droge huid
- Droge mond
- Heel veel plassen en niet kunnen ophouden (als ik dat wel doe omdat het gewoon even niet anders kan meteen blaas ontsteking en bloed plassen)

- Ik eet enorm vaak kleine porties per dag omdat ik de energie écht nodig heb... (Weet niet of iemand dit ook herkend)

Etc etc.

Wat ik heb geprobeerd:

- Echter wordt er nooit de bacterie van de blaasontsteking gevonden maar plas ik altijd bloed. Hiervoor uiteraard naar het ziekenhuis geweest waar ze me niet konden helpen en me elke x voor 6 maanden antoobiotca meegeven om het zelf te onderdrukken omdat ze het gewoon niet weten.

- anti depressiva; Waar ik na 2 jaar weer mee ben gestopt omdat er geen verbetering kwam en ik het gevoel had dat ik ergens anders naar moest zoeken qua oorzaak

- Trainingen gedaan voor paniekaanvallen en alles goed afgerond maar de klachten bleven

- B12 gecheckt en aangevuld met shots

- Laten testen op lactose en alles op soja basis gaan consumeren

- Yoga en meditatie lessen gevolgd, boeken gelezen etc...

Ik zal ongetwijfeld dingen vergeten maar deze klachten passen wel in de symptomen wat kan komen door de implantaten.. Ik heb in november een verwijsbrief gekregen voor het Vu mc voor dr nanayakkara. Omdat ik daar pas over 10 maanden terecht kan voor een consult vandaag gebeld voor mijn huisarts met een verwijsbrief naar dr. Kappel. Zij gaat mij bellen maar geen idee wanneer. Ik weet ook niet of zij alleen opereert of ook een echo of MRI kan maken?

Liefs
Katoo

Ongelezen bericht 21 jan 2020 14:09

Hallo Ohoh.

Wat je schrijft klinkt heel bizar en zou never nooit mogen gebeuren.
Je klachten geven aan dat je lichaam in nood is. Wat onwijs fijn dat Dr Kappel contact met je gaat opnemen. Heel veel klachten herken ik en zijn voor een groot deel verdwenen sinds ik vijf weken geleden een explantatie heb ondergaan.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht tijdens je weg naar explantatie.

Liefs Katoo
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jan 2020 14:16

Je klachten passen inderdaad allemaal bij ASIA.
Goed dat je naar dr. Kappel gaat, ze kan inderdaad een mri aanvragen. Geef aan wat je gezegd hebt over de gesneden protheses. Wat ik trouwens echt een vreemd verhaal vind, niet dat ik je niet geloof, maar dit is te bizar voor woorden! En als het echt waar is, moet je een gerechtelijke procedure tegen de arts starten!

Je blaasklachten zijn zeer herkenbaar (toevallig zit ik nu midden in mijn honderste blaasontsteking...). Ik heb ook eeuwig last van blaasontstekingen en mijn blaas was al vóór mijn twintigste (en vóór borstvergroting) grondig onderzocht dmv cystoscopie en allerlei andere onderzoeken. Daar kwam uit dat mijn blaaswand vaak ontstoken is geweest. En juist als je dit eenmaal hebt, blijf je voor de rest van je leven gevoelig voor blaasontstekingen.
Ik raad je aan om iedere dag cranberry tabletten te nemen. Of om de dag en na iedere vrijpartij. Dit helpt mij enorm. Sinds kort gebruik ik ook D-mannose. Heb het idee dat het de werking van cranberry extra versterkt.
Veel drinken en meteen gaan plassen is zeer belangrijk! Gisteren kon ik wegens omstandigheden niet meteen plassen dus nu zijn mijn klachten weer erger geworden terwijl het al stukken beter leek te gaan. Hoop dat het niet gaat uitdraaien op het zoveelste ab kuurtje... Ook in de nacht moet je echt even eruit om te plassen want te veel uren zonder plassen gaat fout...

Ik gebruik deze supplementen voor dit probleem:
https://www.kruidvat.nl/roter-cystiberr ... /p/2846915
https://www.kruidvat.nl/lucovitaal-d-ma ... /p/4748374

Ik koop ze altijd in de aanbieding anders is het niet te doen.

Plassen na vrijen is zeer belangrijk! Plassen na in bad gaan ook. Let goed op wat voor soort inlegkruisjes of maandverband je gebruikt. Ook dit kan klachten verergeren. Ook kun je na jezelf gewassen te hebben onder de douche ook nog even plassen. En dan afspoelen met water (douchekop) en niet meer aanzitten. Bij het wassen kun je namelijk ook bacteriën uit anus bij vagina brengen per ongeluk. Verder opletten met hoe je jezelf afweegt.

Ondanks dit alles kun je nog steeds eens in de zoveel tijd toch een blaasontsteking krijgen, want ik heb dat ook nog en ik let echt heel goed op. Dan kun je de behandeling met de supplementen ophogen en kijken of je er zonder ab van af komt.

Sterkte dit is een nare klacht ook omdat je de urine niet lang kunt ophouden. Ik kan dat ook niet. Niet dat ik incontinent ben, want dat ben ik niet, maar ik moet wel heel vaak plassen. Onze blaas is chronisch geïrriteerd.

Vitamine C helpt ook goed trouwens en alle andere supplementen die we aanraden als ondersteuning bij ASIA.
viewtopic.php?t=94

Trek alles van de belasting af, wat het is een fortuin!😢
viewtopic.php?t=1359

😘💕

Ps. Denk erom dat je jezelf (voeten en buik) goed warm houdt. Artsen zeggen wel dat het een fabel is, maar ik merk gewoon echt dat het invloed heeft!!!
OhOh

Ongelezen bericht 22 jan 2020 14:32

Suuuuuper bedankt voor al jullie adviezen, tips en reacties. Zoals vele weet je gewoon niet waar te beginnen dus dit helpt me enorm.

Ik heb meteen mijn medisch dossier opgevraagd en hoop dat ik deze snel mag ontvangen. (Dank dus daarvoor)

Verder heb ik ook dokter Kappel gesproken en zij raadde mij aan een MRI, mammografie of echo aan. Dinsdag een afspraak bij de huisarts om uit deze 3 te kiezen. Ik lees me suf over welke van de 3 het beste is maar het lijkt alsof geen van alle écht uitsluitsel kan geven? Hoe hebben jullie dit aangepakt?

@Katoo hoe voel je je nu 5 weken later?

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jan 2020 14:49

Geen mammo doen:
viewtopic.php?f=89&t=1448&p=13578#p13578

Wat raar dat dr. Kappel dat zei! Weet je zeker dat ze dat zei?
Hoewel je op mammo veel ziet, is het echt niet ok om dat met implantaten te doen...

Ik zou om een mri vragen, deze laat meer zien dan echo.

Succes!!

🥰😘
D-borah

Ongelezen bericht 22 jan 2020 18:42

Jeetje Ohoh! Ik weet niet wat ik lees! Bizar als er echt afgesneden implantaten in je lichaam zitten hoor, dat kan en mag echt niet zo! gelukkig heb je alles al in gang gezet, ik hoop dat je snel terecht kan voor een mri en anders op eigen kosten naar pressen of privatescan, dan kan je binnen een paar dagen terecht en heb je ook meteen uitslag. Succes he en laat je weten hoe en wat?
- Beauty is only skin deep -
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jan 2020 21:51

Lieve OhOh,

Hoe staat het er voor?
Jouw verhaal is zo bizar! :shock: Ik ga dit ook aan de overheid laten zien.
Weet je al meer?

X Luna
Susana

Ongelezen bericht 29 jan 2020 09:34

Wow OhOh, nooit van gehoord!! Gesneden implantaten??? moet niet gekker worden!! :shock:
Ik hoop dat je snel wordt geholpen 💜🍀
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Plaats reactie

Terug naar “Risico's, lekken, scheuren, zweten”