Jaqueline ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen! Wat ben je een ontzettend dappere vrouw en vind het zo mooi dat jij je zo sterk maakt hiervoor. Het is zo verdrietig dat jij zo moet lijden om anderen dit (hopelijk) te besparen. Nogmaals heel veel sterkte
Arm- en beenamputatie door siliconen
Jeetje wat ontzettend verdrietig zeg
Jaqueline ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen! Wat ben je een ontzettend dappere vrouw en vind het zo mooi dat jij je zo sterk maakt hiervoor. Het is zo verdrietig dat jij zo moet lijden om anderen dit (hopelijk) te besparen. Nogmaals heel veel sterkte
Lieve Jaqueline,
Jouw strijd zal altijd verbonden zijn met vele van ons. Mede dankzij jouw verhaal ben ik verder op onderzoek gegaan en ervan overtuigd geraakt dat siliconen het vergif is in ons lijf.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht! Heel veel liefs!
Jouw strijd zal altijd verbonden zijn met vele van ons. Mede dankzij jouw verhaal ben ik verder op onderzoek gegaan en ervan overtuigd geraakt dat siliconen het vergif is in ons lijf.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht! Heel veel liefs!
Och lieve Jacqueline,
Wat moet je veel doorstaan, niet normaal dit. Hopelijk zal het juist makkelijker worden nu door de beademing thuis maar vreselijk dat het punt bereikt is dat je het nodig hebt. Waanzinnig
Je bent dapper, zonder meer en hebt de weg gevonden om ook voor ons op de barricaden te staan! Om Nederland te laten zien wat die gifstoffen teweeg brengen.
Ik weet niet waar je je enorme kracht vandaan haalt maar je komt luid en duidelijk over!
Dank je dat je er bent en je laat zien. Heel veel sterkte wens ik je toe
Dikke knuffel en heel veel liefs,
Moeke
Wat moet je veel doorstaan, niet normaal dit. Hopelijk zal het juist makkelijker worden nu door de beademing thuis maar vreselijk dat het punt bereikt is dat je het nodig hebt. Waanzinnig
Je bent dapper, zonder meer en hebt de weg gevonden om ook voor ons op de barricaden te staan! Om Nederland te laten zien wat die gifstoffen teweeg brengen.
Ik weet niet waar je je enorme kracht vandaan haalt maar je komt luid en duidelijk over!
Dank je dat je er bent en je laat zien. Heel veel sterkte wens ik je toe
Dikke knuffel en heel veel liefs,
Moeke
It's time to change the world!
Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Lieve meiden Jacqueline is een extreem geval dus laat die angst aub los.
❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Muisje, jij hebt monoblocs en dus geen lekkende siliconen gel door je lijf.
Alles komt goed mop, echt!!!!

Alles komt goed mop, echt!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Onze lieve Jacqueline is deze week weer geopereerd en het was ernstig
Ik deel nog niks want jullie worden zo bang en dat hoeft niet. De situatie van Jacqueline is extreem en komt gelukkig zelden voor (zoals zij is er maar 1 casus die wij kennen), dus laat haar verhaal je niet bang maken hoor!!!
De meeste vrouwen herstellen goed en degenen die niet helemaal beter worden, kunnen ook gewoon goed leven met wat ze hebben. Het is zwaar, maar je leert wel om te gaan met je beperkingen. Het leven heeft nog steeds zoveel mooie dingen waar je van kunt genieten. En iedereen heeft wel iets als het geen ziekte is, dan misschien wel iets anders. That's life...
Houd altijd vast aan de mooie dingen en de mensen om je heen die je nodig hebben.
Ik wilde jullie wel laten weten dat ze geopereerd is, zodat ze weet dat we aan haar denken. Ik wacht af met meer te vertellen tot ze er zelf mee komt.
Lieve Jacqueline, ik wil je laten weten dat ik aan je denk en alle vrouwen ook❤❤❤❤❤❤
Geen woorden kunnen overbrengen wat ik voel
Al mijn liefs voor jou voor nu en altijd,
Luna
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ik deel nog niks want jullie worden zo bang en dat hoeft niet. De situatie van Jacqueline is extreem en komt gelukkig zelden voor (zoals zij is er maar 1 casus die wij kennen), dus laat haar verhaal je niet bang maken hoor!!!
De meeste vrouwen herstellen goed en degenen die niet helemaal beter worden, kunnen ook gewoon goed leven met wat ze hebben. Het is zwaar, maar je leert wel om te gaan met je beperkingen. Het leven heeft nog steeds zoveel mooie dingen waar je van kunt genieten. En iedereen heeft wel iets als het geen ziekte is, dan misschien wel iets anders. That's life...
Houd altijd vast aan de mooie dingen en de mensen om je heen die je nodig hebben.
Ik wilde jullie wel laten weten dat ze geopereerd is, zodat ze weet dat we aan haar denken. Ik wacht af met meer te vertellen tot ze er zelf mee komt.
Lieve Jacqueline, ik wil je laten weten dat ik aan je denk en alle vrouwen ook❤❤❤❤❤❤
Geen woorden kunnen overbrengen wat ik voel
Al mijn liefs voor jou voor nu en altijd,
Luna
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve lieve strijdster, maar vooral ook lief mens,
Vreselijk wat jou overkomt
, dat is in geen woorden uit te drukken,
ondanks je zoveelste zware operatie, wens ik je heel veel liefde en kracht voor genezend herstel 🥰
🥰
Weet dat we aan je denken
Liefs wilma
(ook uit de dutch implant illness groep)
Vreselijk wat jou overkomt
ondanks je zoveelste zware operatie, wens ik je heel veel liefde en kracht voor genezend herstel 🥰
Weet dat we aan je denken
Liefs wilma
(ook uit de dutch implant illness groep)
Wat verschrikkelijk dat je dit moet meemaken en ik vind het zo bewonderenswaardig dat je aan anderen denkt ondanks je leed. Jij bent een echte strijder en ik hoop dat het toch goed met je zal komen gegeven de omstandigheden en je ook momenten van geluk hebt. Dank je voor je moed en heel veel sterkte gewenst. Liefs Estelle