Beide prothese gescheurd na 2,5 jaar

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
gaby

Ongelezen bericht 31 jul 2018 18:34

Dag allemaal,

Ik ben Gaby moeder van twee kids en 32 jaar.
Ongeveer 4 weken geleden werd mijn linkerborst twee cup maten groter, na hiermee bij de huisarts geweest te zijn en een echo in het ziekenhuis te laten maken bleek er niet een maar allebei de protheses gescheurd te zijn.

Na deze ontdekking naar de pc gegaan die eerst aangaf dat het onmogelijk was na 2,5 jaar maar me wel ging opereren om ze eruit te halen.
Wat super fijn was is dat mijn verzekering gelijk akkoord gaf op basis van de echo.

Omdat de pc hoog bij laag stond te verkondigen dat hij dat nooit eerder had meegemaakt ben ik wel zo bijdehand geweest om voor de operatie een mri scan te laten maken waar dit ook uit bleek.

De operatie is afgelopen donderdag geweest.
Ik heb gelijk alle gegevens opgevraagd en de foto's.
De foto's van de gescheurde protheses logen er niet om het was echt belachelijk door en door gescheurd.

De protheses zijn in jan 2016 geplaatst ..
Ik ben voornamelijk woedend op de hele situatie.

De protheses waren van Allergan.
Zijn er meerdere vrouwen die dit meegemaakt hebben?
Beide protheses gescheurd en dan in zo een korte periode?

Voor mij in ieder geval nooit meer siliconen!
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 aug 2018 11:51

Hoi Gaby,

Wat een verhaal zeg! We hebben inderdaad meer vrouwen in ons bestand die dit hebben meegemaakt.
Schandalig dat jouw pc hoog en laag springt dat het onmogelijk is. Alles is mogelijk!!!!

Heel goed van je dat je naar je gevoel hebt geluisterd en alles hebt doorgezet. Je bent een kanjer!!! :D

Ik wens je heel veel sterkte met je verdere herstel.

X Luna
Plaats reactie

Terug naar “Risico's, lekken, scheuren, zweten”