Ok, dan zijn het prima producten voor je hoor.
Dank je wel dat je zo eet!!!❤❤❤❤
B6 stapling zonder supplementatie
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Zo daar ben ik weer. Inmiddels meer dan drie maanden bezig met vit D suppletie (volgens advies Luna). Vitamine D zit nu op 65 ipv 48. Valt dus volgens de huisarts nu binnen de normaalwaarden, maar volgens dr Cohen begreep ik van anderen hier op het platform dat het minimum 80 moet zijn. Mijn B6 is gedaald naar 96 ipv 151, zoals eerder. Dit komt doordat ik bananen heb weggelaten uit mijn voedingspatroon. Deze waarde is nu dus ook goed. Nu is alleen mijn ferritine weer wat gedaald en dat komt bij mij altijd voor op het moment dat ik besluit minder vlees te gaan eten. Ik eet nu drie keer per week vlees bij het avondeten en vier keer per week vegetarisch. Gewoon vanuit gezondheidsoverwegingen om te proberen. Telkens wanneer ik dit weer eens probeer daalt mijn ferritine. Ik baal hiervan. Dat maakt namelijk dat ik er dan weer mee stop. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen of wat ik er aan kan doen om dit aan te vullen? Tevens nog andere adviezen gezien de waarden?
Groetjes,
Billy
Groetjes,
Billy
Lieve Billy,
Je kunt nooit van alles uit je menu schrappen zonder de stoffen op een andere manier aan te vullen. Je zou meer plantaardige voeding moeten gaan eten waar veel ijzer in zit. Ik zou in jouw geval ook een ijzersupplement nemen. Ik gebruik zelf deze https://www.vitals.nl/producten/mineral ... 9wEALw_wcB
Bij het deel supplementen staan tips voor kortingen enz
Je D is inderdaad nog veel te laag hoor. Artsen hanteren echt veel te lage referentiewaarden. Cohen had je meteen wat voorgeschreven.
Blij dat je B6 gezakt is!!!!
Hoop dat je hier wat aan hebt. Heel veel liefs en kusjes lieve Billy!
Je kunt nooit van alles uit je menu schrappen zonder de stoffen op een andere manier aan te vullen. Je zou meer plantaardige voeding moeten gaan eten waar veel ijzer in zit. Ik zou in jouw geval ook een ijzersupplement nemen. Ik gebruik zelf deze https://www.vitals.nl/producten/mineral ... 9wEALw_wcB
Bij het deel supplementen staan tips voor kortingen enz

Je D is inderdaad nog veel te laag hoor. Artsen hanteren echt veel te lage referentiewaarden. Cohen had je meteen wat voorgeschreven.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Luna schreef: ↑17 feb 2020 10:32Lieve Billy,
Bij het deel supplementen staan tips voor kortingen enz![]()
Dank lieve Luna!
Altijd weer waardevolle tips. Ik ga weer op onderzoek uit. Vind het erg lastig om dat wat ik met vlees mis, plantaardig aan te vullen. Ik heb het idee dat dat zo immens veel is, waardoor het me niet lukt. Ik weet er gewoon onvoldoende van. Misschien eens een afspraak maken bij een diëtiste die mij daar wat meer over kan vertellen.
Ik ga weer op onderzoek uit!
Groetjes,
Billy
Heel goed van je! Hier een lijstje: viewtopic.php?t=862
Vegetarisch of veganistisch eten vergt veel aandacht. Je moet je daar inderdaad wel in verdiepen om het goed te doen. Ze kunnen je helpen
Vegetarisch of veganistisch eten vergt veel aandacht. Je moet je daar inderdaad wel in verdiepen om het goed te doen. Ze kunnen je helpen
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~