Serrapeptase

Deel tips of stel vragen.
Poekie83raaf

Ongelezen bericht 11 apr 2023 19:46

Sorry daar ben ik weer...

Heeft iemand ervaring mbt extra enzymen?

Met name Serrapeptase?

Ik heb namelijk erg veel last van allergieën en eierstokcyste na mijn implantatie gekregen. Dacht dat dat niet echt zou kunnen, maar las toch ergens dat er een link is mbt siliconenprotheses.
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 apr 2023 09:59

Poekie83raaf schreef:
11 apr 2023 19:46
Sorry daar ben ik weer...

Heeft iemand ervaring mbt extra enzymen?

Met name Serrapeptase?

Ik heb namelijk erg veel last van allergieën en eierstokcyste na mijn implantatie gekregen. Dacht dat dat niet echt zou kunnen, maar las toch ergens dat er een link is m.b.t. siliconenprotheses.
Hoi lieverd, wat naar dat je dit hebt! Kan me voorstellen dat het wat met je doet als je nog een kinderwens hebt.

Het is heel belangrijk om ook aan andere supplementen te denken. Met name omega3 en vitamine D hoog gedoseerd. In jouw geval is quercetine ook heel goed.
Lees de topics over supplementen door zodat je weet wat je nog meer kunt nemen om ontstekingen te verminderen en om het ontgiften te ondersteunen.

Ik heb zelf geen ervaring met serrapeptase en ken ook geen andere ervaringsverhalen van onze vrouwen. Ik zal straks ook nog met dit als zoekterm in de mailboxen zoeken, maar ik herinner me niet dat iemand hier iets over zei.

Mocht je het gaan nemen, vertel ons dan hoe dat gaat. Heb je overigens last van je darmen?
Ik weet niet of je bloedverdunners gebruikt. Zo ja, dan oppassen met serrapeptase.

Heel veel liefs, Luna💕💕💕
Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”