Symptomen ontgiftigen?

Deel tips of stel vragen.
Lotus1988

Ongelezen bericht 15 mar 2023 19:48

Hi meiden!

Ik heb inmiddels 6 weken geleden de explantatie door Dr. Roossink bij het OLVG laten doen.

Het was een weg van 1,5 jaar voordat ik de vergoeding rond had, maar ben enorm dankbaar dat de gifbommen uit m'n lichaam zijn! Het was echt alle moeite waard :)

Veel klachten zijn na de operatie minder, of zelfs helemaal weggegaan.

Wel heb ik gemerkt dat ik sinds na de operatie regelmatig hoofdpijn bij m'n voorhoofd heb, wat vaak begint in de nacht en overdag weg gaat met paracetamol.

Verder heb ik de laatste weken puistjes terwijl ik dat nooit heb gehad, en is mijn energie level heel wisselend (over het algemeen wel veeeel beter dan voor de operatie!).

Ik vroeg me af aan wat voor symptomen jullie merkten dat je lichaam aan het ontgiftigen is? En hoelang duurde dat ongeveer?

Bedankt alvast voor het lezen xxx
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 mar 2023 20:29

Hoi lieve Lotus,

Je kunt heel veel merken. Pukkels krijgen is een heel heel bekende klacht! Ook stinkend zweet. Heel vies. Ik rook de siliconen en meer vrouwen hadden dit. Heel vreemd, echt.
viewtopic.php?f=61&t=1701

Bij het deel 'complicaties en klachten na explantatie' lees je meer ervaringen.
Bij het detox deel ook wel een paar.

Ik moet nu slapen. Tot morgen!😘😴💕💞
Lotus1988

Ongelezen bericht 16 mar 2023 20:21

Dank je voor het reageren lieve Luna!
Fijn om te weten dat de klachten te linken zijn aan ontgiftigen, dat is een goed teken.

Nog 1 vraag, ik heb sinds een paar jaar heel snel last van een rood gezicht, bij de wangen en voorhoofd. Dat lijkt nu ook heel snel te komen bij vermoeidheid of overprikkeling.

Ik heb er verder niet over gelezen, maar is dat dan ook ontgiftigen via de huid of een verschijnsel wat door de implantaten kan komen?
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 mar 2023 20:46

Lieve Lotus,

Dat klinkt als Rosacea. Histamine speelt hier een grote rol bij. Door het ontgiften komt er meer histamine vrij in je lichaam en kun je idd ook deze reacties krijgen.

Waarschijnlijk heb je dit later in de avond vaker. En bij warmte of inspanning.

Ik zou in ieder geval goed gaan letten op wat je op je gezicht smeert. Probeer producten met alcohol en parfum niet te gebruiken, dit maakt het probleem erger.

Je kunt op de website van dr. Jetske Ultee heel veel informatie vinden over Rosacea. Ik denk dat je je er wel in herkent. Vele vrouwen krijgen dit probleem door de implantaten...

Dikke kusss 😘💕
Lotus1988

Ongelezen bericht 16 mar 2023 22:03

Heeeeel erg bedankt voor de uitleg, zo fijn dat je voor iedereen de tijd neemt om te helpen. Je bent echt een topper! 😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 mar 2023 08:22

Lotus1988 schreef:
16 mar 2023 22:03
Heeeeel erg bedankt voor de uitleg, zo fijn dat je voor iedereen de tijd neemt om te helpen. Je bent echt een topper! 😘
Wat lief!💖 Graag gedaan hoor!

Ja, het is belangrijk om te gaan letten op je huidverzorging, zodat het niet erger wordt. Sowieso is dat goed, omdat je via de huid ook veel chemicaliën opneemt die je detox alleen maar in de weg staan.

Hoe oud ben je? Hormonen hebben namelijk ook weer grote invloed. Bij ons speelt er van alles door elkaar heen. De implantaten versterken als het ware allerlei andere triggers. Of maken jouw lichaam kwetsbaar voor allerlei andere triggers waar je anders geen last van zou hebben.

Het mensenwezen en ons lichaam vormen een zeer complexe eenheid. We cannot be cut in slices zoals ze dat in de reguliere geneeskunde doen. Daarom is het ook moeilijk om tot een causaal verband te komen.

Fijne dag lieverd!🌼
Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”