Van Selms heeft niets gezegd over supplementen

Deel tips of stel vragen.
Bibi23

Ongelezen bericht 12 jan 2021 16:08

Ha dames,

Woensdag 27 januari heb ik de explantatie + lipofilling bij Dr. van Selms. Nu lees ik hier over een heleboel vitamines en supplementen om voor en na de operatie te slikken. Nu heeft dr. Van Selms hier mij helemaal niets over verteld. Is dit echt iets van dr. Niessen alleen?

groetjes, Bibi
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 jan 2021 17:13

Hoi, de voedings- en supplementen adviezen op het forum en onze site staan los van het plan van dokter Niessen.
Onze adviezen waren er al voordat hij klachten erkende en zieke vrouwen opereerde.

Succes met het onderzoeken van de mogelijkheden! 💋
Bibi23

Ongelezen bericht 12 jan 2021 17:16

Hoi Tessa!! 8 dagen na mij! Spannend he!
Ik slik al jaren een multi vitamine van Lucovitaal + probiotica van Lucovitaal. Ik denk dat ik dit gewoon ga blijven doen, en niet die lijst die ik hier op het forum tegenkwam. Maar ik begon wel even te twijfelen, van oeps: misschien is Van Selms het vergeten te zeggen :lol:

Ik had wel een goed gevoel bij hem. Jij ook? Hij nam de tijd voor je en beantwoordde rustig alle vragen.
Ga jij ook voor lipofilling of alleen explantatie?
Bibi23

Ongelezen bericht 12 jan 2021 17:18

Luna MKS schreef:
12 jan 2021 17:13
Hoi, de voedings- en supplementen adviezen op het forum en onze site staan los van het plan van dokter Niessen.
Onze adviezen waren er al voordat hij klachten erkende en zieke vrouwen opereerde.

Succes met het onderzoeken van de mogelijkheden! 💋
Hi! Ik was vanmiddag op dit forum 3 pdf-jes tegengekomen van inderdaad het plan van dokter Niessen.
Wat zijn dan de voedings-en supplementen adviezen van het forum?

groetjes, Bibi
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 jan 2021 17:21

Zie het deel 'Ontgiften' en 'Voeding' met name de :idea: topics.
Bibi23

Ongelezen bericht 12 jan 2021 17:38

Ik ga daar kijken, dank je!
Bibi23

Ongelezen bericht 12 jan 2021 19:21

Evacr schreef:
12 jan 2021 19:02
Bibi23 schreef:
12 jan 2021 17:16
Hoi Tessa!! 8 dagen na mij! Spannend he!
Ik slik al jaren een multi vitamine van Lucovitaal + probiotica van Lucovitaal. Ik denk dat ik dit gewoon ga blijven doen, en niet die lijst die ik hier op het forum tegenkwam. Maar ik begon wel even te twijfelen, van oeps: misschien is Van Selms het vergeten te zeggen :lol:

Ik had wel een goed gevoel bij hem. Jij ook? Hij nam de tijd voor je en beantwoordde rustig alle vragen.
Ga jij ook voor lipofilling of alleen explantatie?
Ja ik ook! Ik vond de kliniek eveneens erg prettig, ik ervaarde de sfeer een stuk aangenamer en rustgevender dan een ziekenhuis. Ik ga alleen een explantatie laten doen, van 70D/E terug naar mijn oude maat, 70AA. Lijkt me heel leuk om te volgen hoe het met je gaat, hoop dat onze operaties goed zullen verlopen :)
Ja, absoluut, leuk om elkaar hierin te volgen! Hoop ook op een goed verloop van alles!
Dorie

Ongelezen bericht 13 jan 2021 06:59

Heb je alleen explantatie? Ik heb eerder ook alleen explantatie gehad. Vond het herstel wel mee vallen. Ga er even vanuit dat je nog jong bent, dus dat zal ook schelen denk ik. Maandag is wel snel, maar het is online en je hoeft de deur niet uit. Dus het lijkt me dat dat wel te doen is. Ik zelf heb lichamelijk wel actief werk. Ik hen zelf 3 weken vrij gehad, maar 2 was in principe wel genoeg geweest. Een kantoorbaan had denk ik na 1 week wel gekunt, al was het wel krakkemikkig geweest....
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Bibi23

Ongelezen bericht 13 jan 2021 08:05

Evacr schreef:
12 jan 2021 21:55
Bibi23 schreef:
12 jan 2021 19:21
Evacr schreef:
12 jan 2021 19:02

Ja ik ook! Ik vond de kliniek eveneens erg prettig, ik ervaarde de sfeer een stuk aangenamer en rustgevender dan een ziekenhuis. Ik ga alleen een explantatie laten doen, van 70D/E terug naar mijn oude maat, 70AA. Lijkt me heel leuk om te volgen hoe het met je gaat, hoop dat onze operaties goed zullen verlopen :)
Ja, absoluut, leuk om elkaar hierin te volgen! Hoop ook op een goed verloop van alles!
Ga jij snel weer werken na de operatie, eigenlijk? Hoe heb jij dat geregeld? Ik studeer nog, ik heb op donderdag de operatie en heb maandag officieel weer (online) college, maar ben nog benieuwd of dat zal gaan.
Ik wil na 2 a 3 weken weer werken (momenteel thuis: kantoorbaan). Ik heb mijn werkgever op de hoogte gesteld. Ik heb begrepen dat je meer last hebt van de lipo dan de explantatie zelf. Ik ben wel benieuwd of er andere dames zijn die dit ook zo ervaren hebben?
Dorie

Ongelezen bericht 13 jan 2021 08:17

Ik.heb nu alleen lipo gehad en Een jaar geleden de explantatie. Ik heb inderdaad meer last van de lipo dan de explantatie.
Bibi23

Ongelezen bericht 13 jan 2021 08:47

Dorie schreef:
13 jan 2021 08:17
Ik.heb nu alleen lipo gehad en Een jaar geleden de explantatie. Ik heb inderdaad meer last van de lipo dan de explantatie.
Wat is jouw motivatie geweest om de lipo los van de explantatie te plannen?
Dorie

Ongelezen bericht 13 jan 2021 09:31

Ik zag erg op tegen de heftigheid van de operatie en het herstel. Was ook bang om een onnodige operatie te doen.. zie namelijk veel mooi foto's van enkel explantie voorbij komen. Dacht ook dat silicone veilig was, maar heb me er ook nooit prettig bij gevoeld. Bang weer iets te doen waar ik spijt van zou krijgen.
Nadeel is nu dat ik twee keer geopereerd ben, twee keer kosten, twee keer herstel. Echter heb ik wel het gevoel dit beter voor mijn lijf is en misschien daardoor ook wel een mooier resultaat behaald wordt
Dit is niet door de arts bevestigd, maar puur mijn eigen gevoel.
Bibi23

Ongelezen bericht 13 jan 2021 10:45

Dorie schreef:
13 jan 2021 09:31
Ik zag erg op tegen de heftigheid van de operatie en het herstel. Was ook bang om een onnodige operatie te doen.. zie namelijk veel mooi foto's van enkel explantie voorbij komen. Dacht ook dat silicone veilig was, maar heb me er ook nooit prettig bij gevoeld. Bang weer iets te doen waar ik spijt van zou krijgen.
Nadeel is nu dat ik twee keer geopereerd ben, twee keer kosten, twee keer herstel. Echter heb ik wel het gevoel dit beter voor mijn lijf is en misschien daardoor ook wel een mooier resultaat behaald wordt
Dit is niet door de arts bevestigd, maar puur mijn eigen gevoel.
Ja, jouw redenatie kan ik helemaal volgen. Was jouw resultaat na explantatie minder geslaagd dan je had gehoopt?
En ben jij ook op de plaatsen waar het vet gehaald is ook zichtbaar slanker / afgevallen?
Dorie

Ongelezen bericht 13 jan 2021 11:21

Ja ik vond het niet zo mooi. Vooral de deuken die
ik aan de buitenkant van mijn borsten had, ter hoogte van de tepels en net erboven, stoorde mij erg. Vond dit er onnatuurlijk uitzien.
Ik kan nog niet zeggen dat ik er echt slanker uitzie. Zal minimaal zijn. Ben van mezelf al wel slank. Er is vooral vet op mijn rug weggehaald, en was me er niet bewust van dat hier "zo veel" vet zat. Dit is nu nog wel wat gezwollen
Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”