Hoi allemaal!
- Ik hoop dat dit wordt goedgekeurd want ik vind het zo zonde om dit allemaal weg te gooien.
Sinds juli ben ik geheel gelukkig siliconenvrij (afgezien van wat er nog rondzweeft helaas)
Ik had op voorhand tientallen soorten supplementen ingeslagen en zou vol goede moed aan een dieet beginnen.
Maar omdat het al snel veel beter met me ging en het dagelijkse leven weer de overhand kreeg vergat ik de suppelementen als snel en heb ik voor honderden euros aan ongeopende potjes supplementen liggen.. Ik zou er graag iemand anders blij mee maken voor een vriendschappelijk prijsje.
Het is allemaal echt hoogwaardig spul, ik heb veel onderzoek gedaan naar de kwaliteit voor ik iets aanschafte. Heb ook nog veel geopende potjes.
ONGEOPEND:
- Hoogwaardige omega-3 van glucosamine.com 180 capsules (3x ongeopend) houdbaar tot juli 2020 (nieuwwaarde = €20)
- EPSOM badzout 5KG (nieuwwaarde = 15€)
- multivitamine vitals elke dag poeder (nieuwwaarde = €40)
- Vegan B12 Spray (nieuw = €15)
- Magnesium Bisglycinaat 100 mg golden naturalis 90 tabletten (nieuwwaarde = 15€)
- NAC
GEOPEND met nog minimaal 80% inhoud:
Chlorella, Inositol, B12, Epsom, Omega3, Probiotica, vitamine D, Mariadistel en meer.. Mocht iemand ergens interesse in hebben dan hoor ik het graag.. Prijs komen we wel uit.
veel ongeopende supplementen over, iemand?
- Monique MKS
Wat ontzettend lief! Er zal vast iemand reageren.