Recht op ziekte uren

Lees info en stel vragen.
Baja

Ongelezen bericht 15 jul 2019 14:57

Hallo allemaal,

Ik heb jullie advies nodig ivm explantatie en ziekte uren bij de werkgever. Ik heb vrijdag gesprek met mijn leidinggevende daarover en wil graag goed voorbereid zijn. Ik werk al 13 jaar in dit bedrijf en ik ben misschien in totaal paar dagen ziek geweest. Ze zijn nu heel streng want we hebben al twee langdurige zieken. Ik heb al gevoel dat ze niet gaan meewerken. Ze zien explantatie als plastische chirurgie vooral omdat ik officieel geen medische noodzaak heb voor deze ingreep. Het is heel frustrerend, want ik doe het voor mijn gezondheid hopend dat mijn bloed waardes weer normaal worden en mijn lymfe klieren weer kleiner worden. Heeft misschien iemand advies hoe kan ik het aanpakken? Waar heb ik recht op?
Alvast bedankt ☺️
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jul 2019 15:21

Hier vind je antwoorden:
viewtopic.php?t=1760
Dit is wel een medische noodzaak aangezien jij klachten hebt. Jouw werkgever bepaalt dat niet! Die mag dat niet bepalen juridisch gezien en kan dat niet bepalen want heeft geen artsenopleiding gevolgd.
Ik zou dus een afspraak bij de arboarts aanvragen. Zelfs deze mag niet bepalen of het medisch noodzakelijk is. Alleen de pc of Nanayakkara mogen dat.
Het lijkt me goed als je NIET vertelt dat je al een telefonisch gesprek hebt gehad met Nanayakkara. Aangezien ze het toch niet zullen snappen.... Wijs de arboarts op onze site en info. Print uit wat nodig is: viewtopic.php?t=71

Succes en sterkte!!
X Luna

Ik zou trouwens ook niet tegen de pc zeggen dat je een telefonisch consult met Nanayakkara hebt gehad...
Gewoon duidelijk zeggen dat je systemische klachten hebt. Zodat dit in de aanvraag voor de vergoeding van je operatie komt.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Baja

Ongelezen bericht 15 jul 2019 15:32

Luna schreef:
15 jul 2019 15:21
Hier vind je antwoorden:
viewtopic.php?t=1760
Dit is wel een medische noodzaak aangezien jij klachten hebt. Jouw werkgever bepaalt dat niet! Die mag dat niet bepalen juridisch gezien en kan dat niet bepalen want heeft geen artsenopleiding gevolgd.
Ik zou dus een afspraak bij de arboarts aanvragen. Zelfs dezecmag niet bepalen of het medisch noodzakelijk is. Alleen de pc of Nanayakkara mogen dat.
Het lijkt me goed als je NIET vertelt dat je al een telefonisch gesprek hebt gehad met Nanayakkara. Aangezien ze het toch niet zullen snappen.... Wijs de arboarts op onze site en info. Print uit wat nodig is: viewtopic.php?t=71

Succes en sterkte!!
X Luna
Pc en Nanayakkara hebben gezegd dat ik geen medisch noodzaak heb :(, omdat op de echo alles ok was, ik vraag me af als ik dit verzwijg bij de werkgever en zeg dat ik wel noodzaak heb eisen ze geen bewijs van de dokter ?
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jul 2019 15:50

Dat op een echo alles ok is zegt niet dat er geen medische noodzaak is!!!
En ik zou geen genoegen nemen met het flutonderzoek of gesprek met Nanayakkara!!! Hij had jou gewoon moeten zien en onderzoeken! Ben hier best wel boos over!
Er is wel een medische noodzaak jij hebt een ontregeld immuunsysteem!
Hoe denkt je huisarts hierover? Probeer die aan je kant te hebben.
Nogmaals, aan de hand van dat telefoongesprek kan Nanayakkara echt niet zeggen dat jij geen klachten door de protheses hebt en kwaad ben ik dat jij gewoon aan je lot wordt overgelaten zo!
Nogmaals, niet met je werkgever in gesprek gaan maar de arboarts! Jij hebt recht op een gesprek zonder dat er sprake is van verzuim.
Leg de situatie uit en laat duidelijk weten dat je niet voor niks je borsten weer gaat verminken. Je wordt er niet mooier op....Ik denk dat de bedrijfsarts heel begripvol zal zijn. Wijs hem op onze info ook de info en onderzoeken over de monobloc.
Sterkte en succes!
💋💕 Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jul 2019 16:03

Ook jouw topic is verplaatst Baja. Verplaatst naar ' Ziekte en werk'

💋
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Baja

Ongelezen bericht 15 jul 2019 17:26

Dankjewel voor je duidelijke uitleg! Ik ga afspraak maken bij de arbo arts. 🌺💋
Plaats reactie

Terug naar “Arbeidsongeschikt”