Foto's Voor/tijdens/ na operatie van Mirjam!

Deel je ervaringen en foto's
schramir

Ongelezen bericht 26 jun 2013 13:56

Mijn foto's van voor (foto 1), tijdens de operatie (foto 2) en het resultaat na 4 weken Explantatie (foto 3). Oordeel zelf!
Ik ben super tevreden. Is ook niet zo gek na mijn geschiedenis.

Liefs Mirjam

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jun 2013 20:24

Ze zien er goed uit!!! De mijne waren ook wat meer gezakt en de tepels ingedeukt. Dat gaat nog wel meer op z'n plaats zitten hoor. Het gaat opfluffen zoals Pia altijd zegt, hahaha. En ik zie geen ongelijke borsten meer!!! Party time En als jij een mooie push-up aan hebt, dan zijn ze zeker niet klein. Jij hebt net als ik nul komma nul vet op je bovenlijf dat is allemaal borst! hahahaha. Wij mogen trots zijn dat we toch nog iets hebben ondanks dat we zo iele zijn!!!
Ik ging gisteren een bh halen en heb toch echt wel een 70B moeten kopen. Snap er niets van. Zit niet helemaal strak van boven, maar ze worden toch wel goed gepushed. Vreemd toch? Denk dat het ook door de cyclus komt of zo. Misschien dat het na de menstuatie niet meer past, hahaha JAMMER!!! Jij hebt denk ik wel een veel grotere maat nodig hoor.

Bh's maten... blijft een gedoe. De dame wilde helpen met meten, maar dat vind ik niet zo. Voel me er echt niet gemakkelijk bij als anderen mijn borsten zien.

xxxjes!
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jun 2013 21:23

Jij hebt zeker wel een veeeeeeel grotere maat nodig dan ik. What was I thinking?
Ze zijn echt wel groot hoor. Denk misschien wel groter dan voor je bv toch?
Angelique

Ongelezen bericht 26 jun 2013 21:32

Oh Mirjam, wat zijn ze mooi en echt ze worden alleen nog maar mooier en mooier.

Wat ziet die 2e foto er verschrikkelijk uit zeg! Ongelofelijk dat dat zo uit je lichaam kwam.

Liefs Angélique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
zon

Ongelezen bericht 27 sep 2013 23:15

Hoi Mirjam...

Hoe lang had jij borstprotheses?
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”