explantatie 16-2-2012 operatie door?

Deel je ervaringen en foto's
Astrid

Ongelezen bericht 17 feb 2012 07:12

Hallo iedereen!

Nou me explantatie zit erop gelukkig, wat was ik zenuwachtig zeg.
Ik kreeg een uur voor me operatie wel een dubbele doses kalmeringspil, werd ik erg duf en wazig van, maar me spanning zat er nog.

Ik werd om 11.15 geholpen, en werd 12.30 wakker, dus de arts heeft binnen een uurtje alles kunnen doen. Ik werd wel weer huilend wakker en in de war, ik was ervan overtuigd namelijk dat ik langer onder narcose zou zijn omdat er tenminste 1 zou hebben gelekt, maar ze kwamen er intact uit, helemaal niets aan te zien, alsof ze nieuw zijn..
De arts heeft wel het kapsel laten zitten omdat me implantaten dus intact waren en ik anders deuken in me borsten zou krijgen, en hij heeft het schoon gespoeld, dus laten we hopen dat ik daar geen klachten meer van krijg anders kan ik nog een keer onder het mes..

De pijn valt ook reuze mee, ik moet wel oppassen met dingen tillen etc omdat het dus allemaal mee valt, ben je geneigd alles weer gewoon op te pakken. Heb nu ook een druk verband om en een grote pleister op me borsten, die mag ik er morgen vanaf halen gelukkig, dat is echt een onding, jeukt en zit nogal strak natuurlijk.
Over 2 weken mag het plakkertje op de wond eraf en 2-3 op nacontrole.

Ik had trouwens ook geen drains nodig en ik mocht 17.30 weer naar huis.

Heb vannacht wel een goeie nacht gehad, ik kan gelukkig gewoon op me zij liggen, dus dat scheelt weer, was wel al vanaf 5.30 klaar wakker, maar dan ga ik vanmiddag wel weer plat :)

Ben benieuwd morgen hoe ze eruit zien, en hoelang het duurt voordat ze weer "normaal" zijn :)

Kan niet wachten totdat ik me ouwe ik weer ben :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 feb 2012 10:05

Hoi Astrid!
Ik ben heel blij voor je dat het achter de rug is, maar vind het erg jammer om te horen dat de kapsels zijn blijven zitten. Dat de implantaten intact zijn zegt niets Astrid. Maar goed, wat heb je er aan als ik daar verder op in ga? Helemaal niets!
Maak je echt geen zorgen alsjeblieft, want je zult je absoluut beter gaan voelen! Wacht maar af.
Heb je alles wat je nodig hebt al in huis gehaald? Chlorella en omega3? Die zijn echt belangrijk. De rest kun je ook nog gebruiken. Lees bij 'ontgiften' meer daarover.
Wees erop voorbereid dat je je eventjes ietsjes slechter kunt gaan voelen dan eerst, maar dat gaat ook weer over, dus maak je daar niet te druk over ok? Pas goed op jezelf en probeer zo snel mogelijk met de behandeling te beginnen.
Heel veel sterkte verder en laat ons af en toe horen hoe het met je gaat.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liefs, Luna
Wendy

Ongelezen bericht 17 feb 2012 11:51

Hoi Astrid,
Wat fijn om te horen dat het achter de rug is en dat het goed verlopen is! SUPER! Hopelijk herstel je snel maar dat gaat vast helemaal goed komen! Neem niet te snel weer veel hooi op je vork hoor, want dat heb ik wel gedaan en dat was niet zo slim. :? Lekker uitrusten, veel ontgiften, water/groene thee drinken, etc.
Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
nadia

Ongelezen bericht 17 feb 2012 18:33

Hallo Astrid,
Wat fijn om te horen dat de operatie voor jou achter de rug is.
Heel veel sterkte gewenst en dat je maar snel mag opknappen.

Liefs Nadia
Nadia, 39 jaar. Sinds 2005 mcGhan style 410.
Marga MKS

Ongelezen bericht 17 feb 2012 19:44

Hoi Astrid,
Fijn dat het allemaal achter de rug is. Nu weer opknappen en hopelijk kun je alles achter je laten.
Pia

Ongelezen bericht 18 feb 2012 00:20

Wow Astrid,
Fijn dat je geen drains had en het voorspoedig verliep.
ik ben jaloers, wat gaaaaaf dat je weer helemaal jij bent. Eindelijk van die ondingen af.
Heerlijk hoor. Herstel ze en vooral geniet ze!

ps
krijg je het nu niet meer vergoed omdat ze heel waren?
Ik zit nml ook bij Unive en als jij het niet vergoed krijgt
heeft het voor mij ook geen zin om daar op te wachten
dan kan ik het beter zelf betalen.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Astrid

Ongelezen bericht 18 feb 2012 09:59

iedereen bedankt voor de reactie!
ja ik slik nu omega-3, spirulina, Q-10, en heb druppels voor het reinigen voor me lymfeklieren, en lever-gal, ben er net vandaag pas mee begonnen..

En vanaf maandag gaat me vriend weer te werk, en heb wel hulp voor maandag, dinsdag en woensdag om m'n dochter in en uit bed te halen, maar voor in die tussentijd kan ik haar moeilijk links laten liggen, dus ik hoop dat ik t red..

Ohja, ik heb gelijk geen steken meer in me oksel, en ik had voor me operatie last van tintelingen in me linker schouderblad, die zijn ook gelijk verdwenen.. Dus die silicone hebben gewoon m'n zenuwen bekneld..

@Pia: Ik had de mazzel dat ik de PIP had, dus word evengoed vergoed, ik weet van unive dat ze het alleen vergoeden inderdaad als ze lekken/scheuren etc. Dus je hebt kans dat je het eerst zelf moet betalen, en als ze hebben gelekt dat je het vergoedt krijgt.. Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat precies in zijn werk gaat, hoop wel voor je dat je het vergoed krijgt!
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 feb 2012 10:11

Je kunt beter GEEN spirulina gebruiken Astrid!
Lees de tekst chlorofyl eens even door. Het is belangrijk!

De belangrijkste dingen die je moet gebruiken voor behandeling zijn:
- omega 3 visolie van het merk MorEPA Platinum (Deze is hoog gedoseerd en zo zuiver mogelijk. Een ander merk heeft geen nut, want die kan verontreinigd zijn! Vissen nemen veel giftige stoffen uit de zee in hun weefsels op en dat wordt opgeslagen in vetweefsel! Ook bij de mens trouwens.) Gebruik 1 capsule per dag.
- Chlorella ZONDER siliciumdioxide, voor het ontgiften (bij de tekst chlorofyl lees je welk merk en waar je het kunt kopen)
- extra anti-oxidanten mangosteen, acaibes, enz. Kun je o.a. bij De Tuinen kopen
- eventueel Recovery Matrix van Rejuvenal voor ondersteuning van celvernieuwing.

hier lees je meer over de behandeling.

Naar de sauna gaan helpt ook een beetje mee. Drink veel thee (brandnetel, melkdistel, groene thee, wel biologisch!)
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 20 feb 2012 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Astrid

Ongelezen bericht 18 feb 2012 11:26

hey, ik heb nog even gekeken maar ik zie nergens op het potje staan dat er cytokines in zitten.. ik heb Royal Green 100% natural, om opnieuw fit te worden tijdens de herstelperiode na ziekte, ter ondersteuning bij grote inspanningen en voor betere prestaties in werk/studie etc.

:?
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 feb 2012 11:43

De producten van Royal Green zijn goed, alleen niet hoog gedorseerd dat is wel jammer. Ik gebruik de algenolie ervan, omdat ik vegetarier ben, maar neem dan lijnzaadolie erbij. Dat is ook heel erg goed. Alleen wel bloedverdunend! 1 eetlepel is genoeg. Ik gebruik al iets anders dat bloedverdunnend is (teunisbloemolie), dus neem ik maar een 1/2 lepel.
Hieronder de tekst:

INFLAMMATION
Omega 3 fatty acids.
Fish oil.
Flax seed oil or hemp seed oil; one tablespoon/100 pounds of weight a day.
Flax oil capsules 1000 mg, two three times a day with food. Discontinue one week prior to surgery.
Evening Primrose Oil.
bronSilicone Supplement Instructions & Silicone Immune Protocol

Koop de volgende keer, dus wanneer het pakje op is, de MorEPA, want die is echt beter.

Nee, op de verpakking van Spirulina staat niets geschreven over cytokines. Koop Chlorella, dat is echt beter. Geef de Spirulina aan iemand anders, hahaha. Op zich is het hartstikke goed spul hoor, alleen niet voor ons.

Hier klein stukje tekst:
Ik geloof dat siliconen toxiciteit wordt gemedieerd een groot deel door de cytokine vorming en dat is de reden waarom Plaquenil een interleukine-2-blokker is, effectief is bij veel vrouwen met siliconen toxiciteit.
Concreet zijn de protocollen ontworpen om arachidonzuur en andere cytokines te verlagen om te helpen bij de controle van de pijn. Ik vind het interessant dat mijn patiënten met siliconen injecties, die waarschijnlijk de grootste hoeveelheid vrije siliconen in hun lichaam hebben, melden dat een dieet de belangrijkste factor is bij het ​​beheersen van hun pijn. Als ze geen voeding vermijden die arachidonzuur en cytokines verhoogt, hebben ze veel meer pijn.

Lees gewoon alle topics bij ontgiften goed door. Dus ook het bestand over het beperken van linolzuur (linolzuur is de voorloper van arachidonzuur).Lees het bestand vanaf pag.11.

Het is een hoop wat je moet lezen, maar lees alle topics bij 'ontgiften' aandachtig. Het is belangrijk.

Groetjes!
Astrid

Ongelezen bericht 18 feb 2012 14:01

oke, ja ik kijk het wel even aan, maak het potje wel op (want t kost best wat :P) en dan kijk ik wel voor Chlorella.. Thanx!
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 feb 2012 14:24

Ik had de tekst hierboven wat aangepast. Bekijk de bron bij Omega3 fatty acids. Die had ik veranderd.

Mijn arts adviseerde mij om: chlorella en omega3 te gebruiken. In het behandel protocol van Susan Kolb kom je dat ook weer tegen. Maar je kunt zelf bekijken wat voor jou het beste is. Dat schrijft Susan Kolb ook. Bij de een staat vermoeidheid erg op de voorgrond, bij de ander misschien weer ontstekingen. En dus pas je je eigen behandeling daarop aan.

Ik gebruik wel andere dingen, omdat ik vegetariër ben en daarnaast ook nog eens een maagzweer heb, dus dan kan ik niet gaan experimenteren met van alles en nog wat.

Houd je ook aan de voedingsadviezen. Alles helpt mee!

Hier een video over ontgiften:
http://curezone.com/forums/fm.asp?i=1865477

Daarin heeft hij het steeds over 'green vegetables'. Dus het chlorofyl (bladgroen) in de planten is erg goed. Geen enkele plant bevat meer chlorofyl dan chlorella.

Ja, maak het potje omega 3 gewoon op, want het is inderdaad duur allemaal. Zelf vind ik het ook niet nodig om zoveel verschillende pilletjes, poedertjes en weet ik veel meer aan te schaffen. Als je maar wel goed let op je voeding en dus via de voeding zoveel mogelijk antioxidanten binnenkrijgt. En dan echt wel de chlorella +omega3 erbij.
Chlorella kun je altijd blijven gebruiken. Het is beter dan een gewone multivitamine. Als je meer bent hersteld hoef je niet meer zoveel in te nemen en doe je langer met 1 potje.

Sorry dat ik altijd zoveel schrijf hoor, hahahahaha

Ik heb de schrijfziekte! :lol:
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 23 feb 2012 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Wendy

Ongelezen bericht 18 feb 2012 15:43

Luna schreef:Je kunt beter GEEN spirulina gebruiken Astrid!
Huh, ik heb van dr Kappel ook Rejuvenal PhytoMatrix gekregen en daar zit ook spirulina in? :?:
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 feb 2012 15:59

Lees de tekst van de website eens! Ik verzin het niet hoor! :lol:

Susan Kolb raad het af en ik heb ook bij een andere bron gelezen dat Spirulina dus niet verstandig is bij mensen waarbij het immuunsysteem al overactief is. Lees hier het stukje over Spirulina maar. Daar zie je ook de bron staan waar ik nog meer erover vond. http://klachtensilicon.forum2go.nl/chlo ... n-t56.html

Foei, dr. Kappel! :lol:

Waarschijnlijk zit er maar heel weinig Spirulina in. Dat is niet te vergelijken met alleen Spirulina nemen. Dus het is te verwaarlozen de hoeveelheid die je binnenkrijgt.

Hier de samenstelling van Rejuvenal PhytoMatrix:
Vitamines
-Vitamine C-Ester®
-Vitamine D3 Cholecalciferol
-Vitamine E (d-Alfa tocoferol)
-Vitamine K2 MenaQ7

Phyto Nutriënten
-Spirulina
-Acetyl-L-Carnitine
-Ashwagandha
-Druivenpit Extract
-Goji Berry extract
-Bacopa
-Boswellia Serrata
-Groene Thee extract
-Alfa Liponzuur
-Chrysin
-Protykin (Resveratrol)
-ß-Carotheen (Pro vitamine A)
-OptiBerry® (bessenextract)

Mineralen
-Selenium
-L-OptiZink (Zink)
-ChromeMate (Chromium)

Totaal per tablet: 1400 mg

Dosering van Rejuvenal PhytoMatrix:
2 tabs per dag.

Maak je niet druk hoor :lol: Er zitten heel veel anti oxidanten in die pillen. Erg goed hoor! Dus...hap..hap..hap! Of is het een poedertje?

xxxjes moi!
Wendy

Ongelezen bericht 18 feb 2012 17:54

Ja jij bent een lekker ding met je hap hap hap! :lol:
Die pillen zijn MEGAGROOT, echt van die paardenvoerpillen. Ze stinken, zijn stroef, langwerpig en ruw. :shock:
Ik krijg ze onmogelijk weg dus heb vanmiddag geprobeerd om ze in de vijzel te stampen en dan met weinig water op te drinken. Nou..het was net modder, smerig!! Echt een superslecht plan van mezelf.
Ik ben zo'n mietje als het op grote pillen aankomt. Zucht.. :oops:
Nu hak ik ze in 4 stukken en slik ze dan door met water, dat werkt! :D
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”