Nou me explantatie zit erop gelukkig, wat was ik zenuwachtig zeg.
Ik kreeg een uur voor me operatie wel een dubbele doses kalmeringspil, werd ik erg duf en wazig van, maar me spanning zat er nog.
Ik werd om 11.15 geholpen, en werd 12.30 wakker, dus de arts heeft binnen een uurtje alles kunnen doen. Ik werd wel weer huilend wakker en in de war, ik was ervan overtuigd namelijk dat ik langer onder narcose zou zijn omdat er tenminste 1 zou hebben gelekt, maar ze kwamen er intact uit, helemaal niets aan te zien, alsof ze nieuw zijn..
De arts heeft wel het kapsel laten zitten omdat me implantaten dus intact waren en ik anders deuken in me borsten zou krijgen, en hij heeft het schoon gespoeld, dus laten we hopen dat ik daar geen klachten meer van krijg anders kan ik nog een keer onder het mes..
De pijn valt ook reuze mee, ik moet wel oppassen met dingen tillen etc omdat het dus allemaal mee valt, ben je geneigd alles weer gewoon op te pakken. Heb nu ook een druk verband om en een grote pleister op me borsten, die mag ik er morgen vanaf halen gelukkig, dat is echt een onding, jeukt en zit nogal strak natuurlijk.
Over 2 weken mag het plakkertje op de wond eraf en 2-3 op nacontrole.
Ik had trouwens ook geen drains nodig en ik mocht 17.30 weer naar huis.
Heb vannacht wel een goeie nacht gehad, ik kan gelukkig gewoon op me zij liggen, dus dat scheelt weer, was wel al vanaf 5.30 klaar wakker, maar dan ga ik vanmiddag wel weer plat
Ben benieuwd morgen hoe ze eruit zien, en hoelang het duurt voordat ze weer "normaal" zijn
Kan niet wachten totdat ik me ouwe ik weer ben