Zoals beloofd nog het verslag over mijn ervaring vorige week vrijdag.
Helaas had de Oxazepam weinig geholpen en zat ik te shaken in m'n bedje. half 9 mocht ik al aanwezig zijn in Amsterdam en om 09:15 werd ik al naar de OK gebracht. Het personeel was ontzettend lief en probeerde me gerust te stellen. Ik kreeg nog iets rustgevends ingespoten voor ik onder zeil ging omdat ik echt flipte. Dit werkte gelukkig goed toen ze zeiden slaap lekker dacht ik alleen maar denk aan de Malediven denk aan de Malediven,

Toen ik wakker werd voelde ik me rustig, ik dacht zoo dat ging snel... we gingen een BH aan doen en toen ik aan de verpleegster vroeg is het erg

Goed er is ook 590 CC uitgehaald, ik zie voornamelijk veel huid...heel veel huid. en ik hoop dat er nog een beetje bolling bovenop terug komt.
Ik vond het personeel erg lief, maar had wel het idee dat ik snel de deur uitgewerkt werd. Ik viel de hele tijd in slaap en kreeg net aan 2 beschuitjes weg. DR selms kwam nog even kijken en vertelde dat de operatie makkelijk ging (nog geen uur) ze hebben er bijna 8 jaar ingezeten en er was een flinterdun kapsel aanwezig, gelukkig geen drains nodig.
Daarna moest ik me aankleden en naar huis om half 12 was mijn vriend in de kliniek, ondanks dat ik bijna 2 x flauw viel moest ik naar huis. In de auto heb ik voornamelijk veel geslapen en de dagen erna af en toe een powernap. dag 4 was een mindere dag.
En nu een week na de operatie voel ik me echt geweldig!!! zo euforisch en hyper haha, zo enorm blij dat ze eruit zijn.
Ik weet dat er nog een terugval kan komen maar dat zie ik dan wel, het is raar dat ik me een week na de ingreep al beter voel dan dat ik deed voor de operatie. Ik zal nog een foto uploaden in het afgeschermde deel. slappe borsten veel huid maar god zo gelukkig!