Explantarie Jen86 (met foto's verwijderde implantaten)

Deel je ervaringen en foto's
Jen86

Ongelezen bericht 03 mar 2022 07:34

Voorsteltopic:
viewtopic.php?t=4220#p47329
Luna MKS schreef:
24 feb 2022 11:39
Lieve Jen, hoe is het nou?
Sorry voor m’n late reactie.... was zo zenuwachtig de narcose in gegaan en kwam er ook zo naar uit met een hoge hartslag en huilen en zoveel stress. Ik heb de afgelopen twee weken veel paniek aanvallen en hyperventilatie gehad... ik denk dat alle ellende en angsten over m’n gezondheid eruit zijn gekomen maar sinds twee dagen ben ik gelukkig wat rustiger maar wat is het vreselijk om je zo te voelen, alsof je gek word! Ik heb straks m’n eerste controle en ben erg benieuwd.... ook heb ik erg gehuild na het zien van mijn kapotte prothese want die was zo kapot dat ze hem eruit hebben moeten zuigen... ik vind de pijn erg mee vallen

Lief dat jullie aan me gedacht hebben! Iemand nog tips wat betreft de hyperventilatie?
Jen86

Ongelezen bericht 03 mar 2022 08:33

29DBF602-B2CE-4EA5-838C-507883D34A82.jpeg
Bijlagen
7C52E25A-BAD8-4E01-8036-FED9BBB996C3.jpeg
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mar 2022 08:55

Lieve Jen, blij dat je er weer bent! Had al het idee dat het niet goed ging...😔
Helaas geen advies wat betreft het hyperventileren. Hopelijk een andere dame wel.
Wat afschuwelijk wat er uit kwam. Wat is het toch een troep!🤢

Ik ben zelf niet veel online nu, maar wilde jou heel veel sterkte wensen mop🍀 Houd vol!🙏 Ik probeer zelf ook mezelf sterk te houden door eigen situatie die afgrijselijk is. Een zeer zeer onrechtvaardige situatie. Zo oneerlijk en niet verdient. Dit is de omgekeerde wereld!😢

Al mijn liefde voor jou!❤🌈😘

Ps. Ik zal je fotos volgende week naar het andere topic kopieren.
Jen86

Ongelezen bericht 03 mar 2022 09:03

Wat vervelend om te horen dat jij ook niet helemaal ok bent... heel veel sterkte lieverd en een dikke knuffel ook! Lief dat je toch de moeite nam om op mijn berichtje te reageren... we spreken elkaar snel ❤️

Luna MKS schreef:
03 mar 2022 08:55
Helaas geen advies wat betreft het hyperventileren. Hopelijk een andere dame wel.

Ik ben zelf niet veel online nu, maar wilde jou heel veel sterkte wensen mop🍀 Houd vol!🙏 Ik probeer zelf ook mezelf sterk te houden door eigen situatie die afgrijselijk is. Een zeer zeer onrechtvaardige situatie. Zo oneerlijk en niet verdient. Dit is de omgekeerde wereld!😢

Ilja

Ongelezen bericht 03 mar 2022 09:52

Hoi Jen,

Wat goed dat je hier nog even iets laat horen. Ik zie je foto’s en deze liegen er niet om.
Wat ongelofelijk dat dit uit je lichaam komt. Gelukkig is alles eruit en is de operatie achter de rug.
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Zelf heb ik al een paar jaar last van paniekaanvallen en hyperventilatie.
Het begon bij mij toen ik stopte met de pil en zwaar in de overgang kwam. Ik gaf eerst de schuld aan de overgang.
Ik kreeg steeds meer klachten en heb vele ziekenhuizen bezocht. Nooit kwam er iets uit. Toen heb ik besloten
om mijn siliconenprotheses te laten verwijderen. Ook mede dankzij dit forum heb ik doorgezet.
Inmiddels ben ik 4 maanden verder na mijn explantatie. Helaas blijf ik paniekaanvallen en hyperventilatie houden.
Ik heb echt 24/7 een vreselijk gevoel. Het is echt met geen pen te beschrijven. Soms heb ik echt geen trek meer om zo te leven.
Gelukkig ben ik een doorzetter en blijf ik positief en heb ik geen depressieve gevoelens.
Ik ben heel erg tegen medicatie maar ik ben er toch mee begonnen. Ook ga ik naar een therapeut voor ontspanningsoefeningen
en ademhalingstherapie. Via de cardioloog heb ik ook een bètablokker gekregen in een hele lage dosering.
Dit wordt ook gebruikt bij angst. Ik ben er pas mee gestart. Het is echt zo zwaar om je zo te voelen dus ik probeer echt van alles.
Ik hoop iedere dag dat ik mij beter ga voelen. Ik ben ook te ziek om te werken. Al jarenlang ben ik thuis.
Gelukkig heb ik een partner die mij begrijpt en ondersteund. Samen maken wij er iets van.
Hopelijk ga jij je beter voelen. Neem de tijd en doe rustig aan.

Lieve groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mar 2022 10:35

Jen86 schreef:
03 mar 2022 09:03
Wat vervelend om te horen dat jij ook niet helemaal ok bent... heel veel sterkte lieverd en een dikke knuffel ook! Lief dat je toch de moeite nam om op mijn berichtje te reageren... we spreken elkaar snel ❤️

Luna MKS schreef:
03 mar 2022 08:55

Bedankt lieverd!🙏

@Ilja, jij ook sterkte!❤🙏
Jen86

Ongelezen bericht 03 mar 2022 11:33

Lieve ilja,

Ik weet precies wat je door maakt en vind het echt vreselijk dat jij hier ook last van hebt. Ik hoop echt dat we er uiteindelijk vanaf gaan komen en weer normaal kunnen leven zonder klachten en angsten! Heel veel sterkte ook voor jou ❤️

Ilja schreef:
03 mar 2022 09:52
Hoi Jen,

Wat goed dat je hier nog even iets laat horen. Ik zie je foto’s en deze liegen er niet om.
Wat ongelofelijk dat dit uit je lichaam komt. Gelukkig is alles eruit en is de operatie achter de rug.
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Zelf heb ik al een paar jaar last van paniekaanvallen en hyperventilatie.
Het begon bij mij toen ik stopte met de pil en zwaar in de overgang kwam. Ik gaf eerst de schuld aan de overgang.
Ik kreeg steeds meer klachten en heb vele ziekenhuizen bezocht. Nooit kwam er iets uit. Toen heb ik besloten
om mijn siliconenprotheses te laten verwijderen. Ook mede dankzij dit forum heb ik doorgezet.
Inmiddels ben ik 4 maanden verder na mijn explantatie. Helaas blijf ik paniekaanvallen en hyperventilatie houden.
Ik heb echt 24/7 een vreselijk gevoel. Het is echt met geen pen te beschrijven. Soms heb ik echt geen trek meer om zo te leven.
Gelukkig ben ik een doorzetter en blijf ik positief en heb ik geen depressieve gevoelens.
Ik ben heel erg tegen medicatie maar ik ben er toch mee begonnen. Ook ga ik naar een therapeut voor ontspanningsoefeningen
en ademhalingstherapie. Via de cardioloog heb ik ook een bètablokker gekregen in een hele lage dosering.
Dit wordt ook gebruikt bij angst. Ik ben er pas mee gestart. Het is echt zo zwaar om je zo te voelen dus ik probeer echt van alles.
Ik hoop iedere dag dat ik mij beter ga voelen. Ik ben ook te ziek om te werken. Al jarenlang ben ik thuis.
Gelukkig heb ik een partner die mij begrijpt en ondersteund. Samen maken wij er iets van.
Hopelijk ga jij je beter voelen. Neem de tijd en doe rustig aan.

Lieve groetjes Ilja
Ilja

Ongelezen bericht 03 mar 2022 14:12

We vechten door. Hopelijk gaat het iedere dag een beetje vooruit. Heel veel beterschap.

🙏🍀😍
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”