Mijn verlossing.
Het enige 'nadeel' was bij mij dat ik me om 11:45 moest melden. Ik ben een enorme vroege vogel en ontbijt sochtens ALTIJD goed samen met me kindjes.
We hebben het er voor over maar toch... gelukkig mag je wel water ,limonade of thee tot half 11.
Ook had ik vannacht echt super slecht geslapen.
Was natuurlijk vol met spanning. Ik keek hier natuurlijk, net zoals meeste van jullie, enorm naar uit.
Nou ik was een kwartiertje te vroeg, mijn man mocht helaas niet bij mij blijven.
Dat was even slikken, nu ga je het alleen doen,Op nuchtere maag , het kwam toch even rauw op me dak...even gewacht in de wachtkamer, maar zat er zo vol van.
Dat zag de verpleger.(super lieve man) Die mij opwachtte in de lift. Ze waren zo lief voor mij. Mij gekalmeerd en infuus aangelegd.
Mijn chirurg & anesthesist kwam natuurlijk even bij me kijken steeds dezelfde vragen of je nuchter was etc etc.
Daarna loop je naar de ok kamer, waar het lekker koud is en ze je lekker inpakken en me voetjes warm maken met warme lucht. Daarna krijg je narcose. Ik heb tot 10 kunnen tellen

Na een uurtje werd ik wakker.
Verlost.
Wat een intens gevoel. Ik kon nog gelijk kijken
Had nog geen bh aan
En wat een mooi resultaat zo van boven. Ik had erger verwacht dus ik barste wederom in tranen uit.
Wat ben ik opgelucht meiden. En wat ben ik jullie enorm dank baar voor alle steun en alle informatie. En gewoon om maar even me verhaal te kunnen doen is al heel erg fijn..!
Ik hoop dat ik vrouwen hiermee kan helpen. En wie weet als ik me goed genoeg voel zal ik mijn foto's plaatsen om jullie ook mee te helpen want dat heeft het mij ook gedaan.
Nu lekker herstellen en genieten van m'n gezonde lichaam en prachtige gezin
Heel veel liefs
♡♡