Mijn verlossing 22 dec

Deel je ervaringen en foto's
Angela1990

Ongelezen bericht 22 dec 2021 20:14

Hallo meiden, de laatste is achter de rug. Lest best zeggen ze toch? ;)
Mijn verlossing.🙏
Het enige 'nadeel' was bij mij dat ik me om 11:45 moest melden. Ik ben een enorme vroege vogel en ontbijt sochtens ALTIJD goed samen met me kindjes.
We hebben het er voor over maar toch... gelukkig mag je wel water ,limonade of thee tot half 11.
Ook had ik vannacht echt super slecht geslapen.
Was natuurlijk vol met spanning. Ik keek hier natuurlijk, net zoals meeste van jullie, enorm naar uit.
Nou ik was een kwartiertje te vroeg, mijn man mocht helaas niet bij mij blijven.
Dat was even slikken, nu ga je het alleen doen,Op nuchtere maag , het kwam toch even rauw op me dak...even gewacht in de wachtkamer, maar zat er zo vol van.
Dat zag de verpleger.(super lieve man) Die mij opwachtte in de lift. Ze waren zo lief voor mij. Mij gekalmeerd en infuus aangelegd.
Mijn chirurg & anesthesist kwam natuurlijk even bij me kijken steeds dezelfde vragen of je nuchter was etc etc.
Daarna loop je naar de ok kamer, waar het lekker koud is en ze je lekker inpakken en me voetjes warm maken met warme lucht. Daarna krijg je narcose. Ik heb tot 10 kunnen tellen ;)
Na een uurtje werd ik wakker.
Verlost.
Wat een intens gevoel. Ik kon nog gelijk kijken
Had nog geen bh aan
En wat een mooi resultaat zo van boven. Ik had erger verwacht dus ik barste wederom in tranen uit.
Wat ben ik opgelucht meiden. En wat ben ik jullie enorm dank baar voor alle steun en alle informatie. En gewoon om maar even me verhaal te kunnen doen is al heel erg fijn..!
Ik hoop dat ik vrouwen hiermee kan helpen. En wie weet als ik me goed genoeg voel zal ik mijn foto's plaatsen om jullie ook mee te helpen want dat heeft het mij ook gedaan.
Nu lekker herstellen en genieten van m'n gezonde lichaam en prachtige gezin 🙏🍀
Heel veel liefs
♡♡
6 en half jaar mentor dual plane 375cc door F. Van straten
22 dec 2021 verlost bij het Jan van goyen door Drs van der meer🙏🍀
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 dec 2021 12:31

Blij dat je bent verlost van die troep lieverd! Herstel maar goed!🙏😘💕
Stef

Ongelezen bericht 23 dec 2021 17:36

Oh wat heerlijk ! Geniet van je ‘nieuwe’eigen lijf !
Is de dokter je ook goed bevallen . Had deze naam nog niet eerder gelezen . Jan van goyen koppel ik al snel aan dr Selms.. zo zie je maar dat er zoveel meer vraag naar is gekomen … gelukkig maar . Gun iedereen dit verloste gevoel ..

Succes met je herstel ❤️‍🩹
Angela1990

Ongelezen bericht 23 dec 2021 21:25

Dank jullie wel 🥰

Hele lieve arts is ze, heb vandaag natuurlijk gespiekt naar me oude borstjes.. ze zijn mooi op hun plek terug gekomen er zit wel een deuk onderin me linkerborst, ik hoop dat het nog bijtrekt. Het is natuurlijk pas dag 1.
Ze zei al wel dat ze voornamelijk onderin kapsel had verwijderd en dat het heel dun was.
Zou ze dan teveel hebben weg gehaald.? Of maak ik me nu zorgen om niks?

Xxx
Essi

Ongelezen bericht 24 dec 2021 20:13

Wat fijn dat je het achter de rug hebt.
Doe rustig aan, geniet en herstel.
Je borsten zullen zich nog verder gaan herstellen. Plooie, vouwen, deuken. Het kan er allemaal bij horen, maar komt bijna altijd helemaal goed. Maak regelmatig een foto zodat je kan zien hoe het hersteld.
Liefs essi
Angela1990

Ongelezen bericht 24 dec 2021 21:10

Essi schreef:
24 dec 2021 20:13
Wat fijn dat je het achter de rug hebt.
Doe rustig aan, geniet en herstel.
Je borsten zullen zich nog verder gaan herstellen. Plooie, vouwen, deuken. Het kan er allemaal bij horen, maar komt bijna altijd helemaal goed. Maak regelmatig een foto zodat je kan zien hoe het hersteld.
Liefs essi
Dank je wel essi, je woorden doen me goed.

Op een voorspoedig herstel , dat is nu het allerbelangrijkste🙏❤❤
Renny70

Ongelezen bericht 28 dec 2021 20:34

Wow 🤩 lieve Angela!! Wat mag jij trots zijn op jezelf! You did it!!

Enorm bedankt dat je je verhaal hebt gedeeld. Ik kreeg er tranen van in m’n ogen… ik zag je helemaal gaan. Alleen. Zonder je man. Wat een drama. Maar je was in goede handen en je hebt het gewoon gedaan!! Super stoer!
Beetje jaloers ben ik wel. Je mag al lekker herstellen. Ik moet nog. Maar heb enorm veel aan je verhaal gehad. Ik moet 4 mrt bij dr vd Kar. Ook in de Jan v Goyen kliniek.

Ik hou je op de hoogte en jullie allemaal natuurlijk.

Heel veel beterschap en sterkte met je herstel. Maar dat gaat helemaal goed komen.

Veel liefs
Renny
4 maart 2022 explantatie en lipofilling bij dr vd Kar in de Jan van Goyenkliniek
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”