Explantatie 8 januari dr. Florisson bij het Jan van Goyen

Deel je ervaringen en foto's
RoosD

Ongelezen bericht 20 dec 2019 18:28

Hi dames,

Ik heb afgelopen woensdag een consult gehad in het Jan van Goyen bij dr. Florisson. Dit was mijn tweede consult, en dit voelde voor mij 10x beter aan dat het eerste consult in het meander in Amersfoort. Een hele lieve en eerlijke vrouw naar mijn idee. Omdat het goed voelde besloten om mijn prothesen eruit te laten halen door haar. En goed nieuws: dat kan al 8 januari!

Aan de ene kant kijk ik er heel erg naar uit, want ja die gifbommen moeten mijn lijf uit! Maar aan de andere kant ben ik toch wel heel bang voor het resultaat..

Nu zit ik daarnaast nog met enige vragen. Hebben jullie toevallig nog tips voor mij wat betreft de voorbereidingen en tips voor na de operatie? Hoe hebben jullie het bijvoorbeeld met het huishouden gedaan? Hoe ging het slapen, en hoe sliepen jullie? Hoe zijn jullie het herstel doorgegaan? Wat is leuk en mogelijk om de tijd een beetje te doden? ALLE tips en tricks zijn van harte welkom!!

Hoe hebben jullie het verder gedaan met de verzekering? Mijn huidige internist heeft namelijk een ontkennende verklaring afgegeven bij de verzekering, lees: ze schreef dat het haar niet mogelijk leek dat mijn klachten door de prothesen kwamen.. Ook tips rondom het verzekeringstechnische gebeuren is dus welkom..
Essi

Ongelezen bericht 20 dec 2019 19:20

Wat fijn voor je RoosD, dat je een goed gevoel had nu en ook een datum. Je bent echt in goede handen bij Jan van Goyen.
Je zal zien dat je herstel niet te vergelijken is als met je borst vergroting. En hey, iedereen is bang voor het eind resultaat, maar het valt bijna altijd ontzettend mee.
Ik zet je op het lijstje met komende operaties.
Succes.
Liefs essi
RoosD

Ongelezen bericht 21 dec 2019 09:34

Essi schreef:
20 dec 2019 19:20
Wat fijn voor je RoosD, dat je een goed gevoel had nu en ook een datum. Je bent echt in goede handen bij Jan van Goyen.
Je zal zien dat je herstel niet te vergelijken is als met je borst vergroting. En hey, iedereen is bang voor het eind resultaat, maar het valt bijna altijd ontzettend mee.
Ik zet je op het lijstje met komende operaties.
Succes.
Liefs essi
Bedankt 😊
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”