Explantatie Tina - Dr. Budo

Deel je ervaringen en foto's
Tina

Ongelezen bericht 04 jul 2019 13:53

Voorsteltopic-->Tina

Dag lieve dames,

Nou het zit erop! Mijn vertrouwde itty bitty titties zijn weer terug en ik ben nog nooit zo blij geweest ze te zien! Bijna op de kop af 6 maanden hebben die stomme vieze implantaten in mij gezeten en ik krijg er bijna rillingen van als ik daar bij stilsta.

Helaas is er geen kapsel verwijderd.. Budo zei dat er eigenlijk niks zichtbaar was en het nauwelijks bestond. Ik hoop omdat ze maar zo kort in mn lijf hebben gezeten, en het geen siliconengevulde prothesen waren, dat de hoevelheeid siliconendeeltjes nihil is. Voor nu moet ik het accepteren zoals het is en is het niet anders. Ik ben wel zo ontzettend blij dat die gifzakken uit me zijn, dat dat voor nu mijn teleurstellibg mbt de kapsels overstemt.de arts heeft ook nog foto’s gemaakt. Vind het best griezelig om naar te kijken maar wel fijn dat hij dat gedaan heeft.
De prothesen heb ik mee, die lijken nog volledig intact en lijken er exact zo uit te zien zoals ze erin gingen, los van een klein beetje slijm.

Ik heb vertrouwen op mijn lijf en hoop dat die krachtig genoeg is om weer voldoende te herstellen in alles.

Liefs! X
wilmaatje

Ongelezen bericht 04 jul 2019 14:51

tf1991 schreef:
04 jul 2019 13:53
Dag lieve dames,

Nou het zit erop! Mijn vertrouwde itty bitty titties zijn weer terug en ik ben nog nooit zo blij geweest ze te zien! Bijna op de kop af 6 maanden hebben die stomme vieze implantaten in mij gezeten en ik krijg er bijna rillingen van als ik daar bij stilsta.

Helaas is er geen kapsel verwijderd.. Budo zei dat er eigenlijk niks zichtbaar was en het nauwelijks bestond. Ik hoop omdat ze maar zo kort in mn lijf hebben gezeten, en het geen siliconengevulde prothesen waren, dat de hoevelheeid siliconendeeltjes nihil is. Voor nu moet ik het accepteren zoals het is en is het niet anders. Ik ben wel zo ontzettend blij dat die gifzakken uit me zijn, dat dat voor nu mijn teleurstellibg mbt de kapsels overstemt.de arts heeft ook nog foto’s gemaakt. Vind het best griezelig om naar te kijken maar wel fijn dat hij dat gedaan heeft.
De prothesen heb ik mee, die lijken nog volledig intact en lijken er exact zo uit te zien zoals ze erin gingen, los van een klein beetje slijm.

Ik heb vertrouwen op mijn lijf en hoop dat die krachtig genoeg is om weer voldoende te herstellen in alles.

Liefs! X
Misschien kan het idd zo zijn dat er dan nog niet voldoende bindweefsel om de prothese is gegroeid, het bindweefsel word later kapselvorming (dacht ik) Luna weet hier miss meer van. Maar jeetje wat hebben ze er kort ingezeten... en dan al klachten. ik heb je niet helemaal gevolgd, maar was dit dan ook de 1e BV

in ieder geval super veel sterkte met je herstel en fijn dat die gifbommen eruit zijn!!!
AmbervdV

Ongelezen bericht 04 jul 2019 15:19

Fijn dat ze eruit zijn! En nu even herstellen

:D
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Tina

Ongelezen bericht 04 jul 2019 15:58

[/quote]
Misschien kan het idd zo zijn dat er dan nog niet voldoende bindweefsel om de prothese is gegroeid, het bindweefsel word later kapselvorming (dacht ik) Luna weet hier miss meer van. Maar jeetje wat hebben ze er kort ingezeten... en dan al klachten. ik heb je niet helemaal gevolgd, maar was dit dan ook de 1e BV

in ieder geval super veel sterkte met je herstel en fijn dat die gifbommen eruit zijn!!!
[/quote]

Als het goed is maakt je lichaam binnen een week of 6kapsel aan, maar ook dr van Selms zei al dat het kapsel bij de monoblocs miniem is, laat staan als ze er relatief kort inzitten. Ik probeer het voor nu maar te accepteren en hoop desondanks op herstel 😇

Dit was idd mn 1ste bv. Kan mezelf nu wel voor mn kop slaan. Dacht dat ik met de mobobloc voor een veilige optie had gekozen, helaas. Ben enorm blij dat ze eruit zijn!

Xx
wilmaatje

Ongelezen bericht 04 jul 2019 17:16

Wat had je voor klachten dat je ze zo snel heb laten verwijderen?
Tina

Ongelezen bericht 04 jul 2019 17:55

wilmaatje schreef:
04 jul 2019 17:16
Wat had je voor klachten dat je ze zo snel heb laten verwijderen?
Oa huidklachten (eerst soort van gistpuistjes, toen acne, zowel op gezicht als rug en borst), duizeligheid, vermoeidheid in spieren, meer last van prikkelbare darm, moeite met focussen (ogen). Voor mij waren de huidklachten hetgeen wat het meest opviel en voor mij echt erg afwijkend was tov ervoor. Alles al geprobeerd qua verzorging en ben sowieso zelf erg alert op huidverzorging en voeding (mbt melk producten ed). Er was gewoon geen andere verklaring voor!
wilmaatje

Ongelezen bericht 04 jul 2019 18:21

Jeetje niet normaal zeg! Ik ben benieuwd of de klachten nu afnemen, maar dat zal je nog wel laten weten op de site. Heel veel sterkte met herstel xx
Essi

Ongelezen bericht 04 jul 2019 20:42

Fijn, je bent ze kwijt!
Ik hoop dat je een goed herstel hebt.
Hou ons op de hoogte met het verloop.
Liefs essi
diana1967

Ongelezen bericht 04 jul 2019 22:28

fijn dat ze eruit zijn, nu de tijd nemen om te herstellen
lieve groetjes
Diana
Tina

Ongelezen bericht 06 jul 2019 10:28

Dank allemaal🥰

So far so good,ik voel me eigenlijk best goed en moet oppassen dat ik niet teveel doe. Ik voel mij tov implantatie echt bizar goed. Uiteraard wat ongemak van de hechtingen etc en af en toe een steekje maar kan verder wel gewoon mezelf aankleden, zelf koffie zetten etc. Ik probeer natuurlijk niet teveel kracht te zetten of veel te tillen, maar voel mij verder niet heel erg beperkt.

Ik ben zo dankbaar dat die rotdingen uit mn lijf zijn en weet echt niet wat mij bezield heeft een half jaar geleden. Maar dat is natuurlijk makkelijk praten achteraf. Vriendlief zei gister dat ie mij er gezonder uit vond zien, dat raakte mij zo. Hij was aanvankelijk nogal sceptisch dat ik klachten kreeg van deze prothesen, omdat we zo goed onderzoek hadden gedaan (dachten we) voor de operatie. Dat het hem nu al opvalt, zegt me des te meer dat ik er goed aan heb gedaan!

Terug naar een platte borst is wel weer even wennen en ze zien er nog wat ingezakt uit, ik hoop dat ze langzaamaan weer zullen herstellen. desondanks ben ik er echt totaal niet verdrietig om en ben ik vooral dankbaar dat dit alles op relatief korte termijn op mn pad kwam en ik niet jaren ermee heb rondgelopen. Daar heeft dit forum echt een grote bijdrage aan gehad!!
Essi

Ongelezen bericht 06 jul 2019 10:31

Fijn om te horen!
En dat je vriend nu al verbetering denk te zien is helemaal top.
Rustig verder herstellen.
Groetjes essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 jul 2019 11:09

Ook van mij heel veel kusssssssssssssssiesssssssssss! :D
Herstel maar gauw!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 jul 2019 16:12

Lieve schat,

Ik heb nu pas je verhaal gelezen :oops:
Er wordt altijd een kapsel gevormd bij alles wat lichaamsvreemd is. Zelfs rond een splinter in je vinger komt een kapsel wanneer de splinter zou blijven zitten, maar dat kapsel is zeer dun. En ook jouw kapsel is zo dun :D

Het kapsel bij monoblocs is altijd dunner en hoe korter in je lijf, hoe dunner het is. Het dikker worden van kapselweefsel gaat gelukkig heel erg langzaam en het afschilferen van siliconen deeltjes uit de envelop ook. Daar was gewoon bijna geen tijd voor zo kort had jij ze.

Dat je zo snel klachten kreeg, kwam omdat jouw lichaam gewoon extreem overgevoelig is. Ik had je in een pb gezegd hoe dat kan. Sommige mensen zijn zo overgevoelig dat ze echt niks verdragen. Jij bent daar blijkbaar 1 van. Dit staat los van hoelang je protheses draagt en hoeveel er is gelekt of doorgezweet en zelfs los van wat voor inhoud de protheses hebben.

Het komt goed moppie, loslaten hoor!!!!

Nogmaals heeeeel veel liefs en kusjes, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Tina

Ongelezen bericht 06 jul 2019 21:36

Dankjewel lieve Luna! Heel lief dat je nog zo de tijd neemt voor ons allemaal.

Ik ben voor nu inderdaad gewoon heel erg opgelucht dat de prothesen eruit zijn en intact waren, en vertrouw op mijn lijf om verder goed te herstellen ♥️
Tina

Ongelezen bericht 07 jul 2019 15:51

Lieve dames, even een korte update.
Mijn huid is al zoveel rustiger, het is bizar! Mijn ogen zijn helderder, witter. Ik heb foto’s onder elkaar gezet en moest zo hard huilen. Ik dacht zo goed onderzoek gedaan te hebben, voelde mezelf voor gek verklaard vanwege de dingen die ik ervaarde, dacht zelf ook dat het niet kon, dat het tussen mijn oren zat. Dat het licht anders was, de camera misschien vies omdat ik telkens een soort grauwige waas over foto’s zag van mezelf tov foto’s van vóór de implantaten.

Ik wil mijn herstel niet jinxen of op de zaken vooruit lopen, maar ik voel me nu, drie dagen na explantatie, al zoveel beter, dat ik er zo emotioneel van word. Ik ben alles en iedereen zo dankbaar hiervoor!

Liefs x
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”