Hey ,
mijn verhaal staat onder "hypochonder bleek ziek "Ik ben uit België en geopereerd door zelfde chirurg als van mijn bv.
Mijn operatie is nu een week achter de rug, maandag om 7:00 uur binnen in het ziekenhuis.Alles ging vrij snel om 8:00 uur lag ik al op de operatie tafel,
ik ben in totaal 4 uur weggeweest, mijn man werd al ongerust.
Toen ik wakker werd deed het wel veel pijn, het was of er iets heel zwaar over mij gereden had.Heel de dag verliep in een waas, regelmatig kreeg ik iets voor de pijn.Heb ook niets meer gegeten, was zo misselijk.
s'nachts werd ik om het uur gecheckt.Mijn bloeddruk stond veel te laag.Mocht ook niet uit mijn bed en moest om de bedpan bellen. Echt een rot nacht, de ochtend werd er bloed geprikt om te zien of ik niet te veel had verloren.Bleek op het randje.Er lag op mijn borst een ijs-compres plus gewicht van een infuus.Na dat ik 's middags iets had gegeten, werd ik zo misselijk dat alles er terug uit kwam.Voelde me ellendig, heb uitgehuild bij mijn man.Het werd even teveel.
De chirurg vertelde me dat rechter-prothese gescheurd was en er veel werk aan was, alle kapsels waren verwijderd.Ook dat ik nog een nacht moest blijven omdat er nog teveel bloed uit de drains kwam.
Wel was de pijn goed draagbaar nu.De volgende middag mocht ik naar huis.Na 1:30min in auto eindelijk thuis.
pfff rot ervaring maar ben blij dat ik ze kwijt ben en vind dat mijn borsten er nog heel goed uitzien, geen kreuken enzo.Wel is mijn rechterborst toch een stuk groter, hoop dat dit bijtrekt.Want links is terug een zacht a-cupje.
Voel me nog wel echt ziek, maar stap voor stap en geduld hebben.Ik ben ook gestart met chlorella en omega3.Op weg naar een nieuw leven!