Explantatie Debbie 30-01-2014 Jan van Goyen

Deel je ervaringen en foto's
debbie

Ongelezen bericht 22 feb 2014 19:20

Implantaten: Na PIP - Allergan

Ik heb mijn borst explantatie gehad. Ik vond meerdere dingen doodeng.
Niet meer wakker worden van de narcose en het aangezicht van mijn borsten als deze waren verwijderd. er kwam een extra anesthesist bij om me gerust te stellen. En om een beetje lief over me hoofd te aaien terwijl de ander probeerde een infuus aan te leggen wat niet ging dus de andere hand werd gedaan.
Ik weet vrij weinig van het ontwaken mijn pc is aan mijn bed geweest maar weet er niks meer van ook niet hoe nou echt de operatie was verlopen. Ja goed, zei de verpleegkundige.
Ze zijn wel even met me bezig geweest mijn rechterborst zat onder de kapsel.
Ik had na de wissel van de pip allergan gekregen.
De siliconen lagen op het nachtkastje daar had ik om gevraagd.
Ik had een lage bloeddruk en ontzettende honger. Ivm lage bloeddruk mocht ik niet eten en ik had twee drains. Beetje tv gekeken en weer in slaap gevallen.
Toen ik wakker werd werd er eerst gezegd dat ik moest blijven ivm bloeddruk en het feit dat ik zo versuft was.
Gelukkig werd mijn bloeddruk normaal en mocht ik eten.
Gebunkerd heb ik.
3 bruine boterhammen een beschuitje en een bouillon kippensoep twee blikjes water en een kop thee.
en toen moest ik plassen en ben daarna weer in slaap gevallen. Het zullen korte slaapjes geweest zijn ik weet het niet.
Er werd gevraagd of ik naar huis wilde tuurlijk wilde ik dat maar ik mocht ook blijven ivm sufheid.
Uiteindelijk was ik om 2100 thuis zonder drains en heb ik heerlijk gegeten van de snackbar.
Mijn dochter was te logeren dus hoefde haar niet naar school te brengen dat weekend ging ze extra naar haar vader.
Ik heb veel geslapen druk in de weer geweest met chlorella sapjes en omega 3 rx.
1 diclofinac en 4 paracetamollen. Op maandag ben ik met de pijn medicatie gestopt. Heel soms die week nog alleen tijdens het slapen.
Ik heb de protheses thuis bekeken en ik schrok ze waren lek! waarom was me dat niet verteld en ik had in een mail toch staan:nee die protheses kunnen niet lek.
de dag na de opname werd ik gebeld door de verpleegkundige hoe ik de nacht doorgekomen was en vertelde dat ik schrok dat mijn protheses lek waren hier wist ze echter niets van.
Mijn borsten heb ik pas na een week ongeveer bekeken het valt mee de rechterborst waar veel kapsel zat had een deuk aan de onderkant.
Deze is echter nu weg.
Maar ze hingen niet en mijn huid zag er ook goed uit.
Ik kon ook gewoon weer op mijn buik en zij slapen wat een genot.
Nacontrole
Ik had mijn protheses mee en zei dat ik erg ontsteld was van het feit dat ik niet op de hoogte ben gebracht voor mijn lekkende protheses en pakte de brooddoos van mijn dochter waar ik deze in had gedaan.
Wat bleek nou ze waren helemaal niet lek nou ja niet lek van lek lek(op zweten na dan)in het lijf.
De vloeistof in de prothese beweegt altijd als ik de prothese in mijn hand legde en mijn pols boog naar mijn pols zakte de hele boel wat erin zat naar beneden ik dacht dus echt dat het lek was.
Er werd me ook gezegd dat lekkende protheses altijd voor onderzoek werden opgestuurd.
Ik was dus opgelucht.
De art Dktr Niessen dit was niet mijn pc vroeg hoe het met de pijn ging en ik vertelde dat ik me heel goed voelde dat het me allemaal reuze mee viel.
toen hij vroeg hoe gaat het voor de rest? zei ik vol overgave kut en knalde er van alles uit hoe ik mezelf nu zie dat ik een stukje van mezelf ben kwijt geraakt ik had al protheses toen ik 20 was ik ben nu 36.
We hebben gesproken over lipofilling hoe dat in zijn werk gaat. zal hier een ander toppic over openen.
Ook zal ik een advies willen geven aan jullie ook hier zal ik in een toppic over schrijven Bio resonantie.
en natuurlijk zal ik foto plaatsen van mijn borstjes

Liefs Debbie
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 feb 2014 11:01

Hoi lieve Debbie FLOWER WELKOM! FLOWER
Ben blij dat je toch nog je verhaal op het forum hebt geplaatst. Ik hoorde steeds maar niets van je en begon mij een beetje zorgen te maken. Je zou nog op nacontrole gaan, maar had niets meer gezegd.
Ik ben blij dat je je gevoel hebt kunnen vertellen aan de arts en dat hij je een beetje gerust heeft gesteld over de mogelijkheden die er zijn met lipofilling.
Je had een aantal berichtjes op de verkeerde plaats staan en ik heb ze verplaatst. Ook dit berichtje is verplaatst. Hoop dat je alles kunt vinden. Zo niet, stuur me dan even een pm.

We zijn benieuwd naar je foto's en naar je verdere ervaringen!

Heel veel liefs, Luna +LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”