Explantatie Kploeg - Dr. Buncamper

Deel je ervaringen en foto's
kiki

Ongelezen bericht 31 dec 2018 15:25

Nee Diana ik kan er niets mee, ik kom al jaren bij deze longarts wegens inspanningsastma, altijd gezegd geen typische rokerslongen, wel 45 jaar fors gerookt, 6 weken terug nog longfotos gemaakt ,ook goed, Nu na ct scan vors longemfyseem, snap er niets van, heb pufjes maar kortademheid blijft, ik weet het niet meer, maar second opinium gaan denk ik
Groetjes kiki
kploeg

Ongelezen bericht 16 jan 2019 23:22

Dag lieve allemaal..

Weer eens een update van mij..! Inmiddels is de operatie nu 7 week geleden...ik voel mij voor 75% goed..merk wel dat als ik echt teveel doe dat ik last krijg. Maar goed mijn (nieuwe) stage is begonnen en er staan examens op de planning. Ook ben ik iemand die niet naar haar eigen lichaam luisterd..als ik pijn voel ga ik vrijwel altijd toch over mijn grens tot ik echt niet meer kan. Mijn klachten zijn wel verbeterd. Vrij vlot na de explantantie waren mijn bultjes al weg ( zat eronder al jaren) op mijn gezicht, rug en borsten..ook de vervelende pijn op mijn linker borst die doorstraalde naar mijn linker lichaamshelft is verdwenen. En dit was toch wel de meest vervelende klacht. Omdat ik naast de hevige pijn ook steeds bang was voor mijn hart. Dr buncamper heeft ook wel benoemd dat het kapsel daar flink vast zat. Hij was dan aan die kant ook wel even bezig. Ook mijn zweten is weg, en heb het idee dat mijn geheugen verbeterd is. Heb nog wel wat restklachten, maar heb goede hoop. Nog wel steeds een pijnlijke bult in mijn linkerborst. Maar wacht nog even af.
Heb nog wel steeds moeite met het resultaat. Ik schaam mij zeg maar voor de buitenwereld. Merk dat ik geen strakke kleding meer durf te dragen, en het kopen van een bh heb ik ook nog maar even uitgesteld. Was zo trots op mijn B cup. En baal ontzettend dat ik vrijwel geen bh pas. Het komt vast allemaal goed, heeft even tijd nodig denk ik. Het belangrijkste is dat ik mij steeds beter ga voelen! Hoe is het met jullie allemaal?

Liefs
diana1967

Ongelezen bericht 17 jan 2019 16:59

lieve kploeg
wat een fijn en goed nieuws om te lezen; hopelijk ga je je elke dag nog een stukje beter voelen;
ja, luisteren naar je lichaam is altijd lastig, maar zooooo belangrijk, dus..denk aan jezelf!
je bent een topper! Hopelijk ga je je dat ook steeds meer realiseren en voelen
Succes met je examens, het gaat je lukken!
lieve groetjes
Diana
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 okt 2019 16:34

Lieverd, de rest van je/onze berichten staan hier: viewtopic.php?f=61&t=2534
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”