Explantatie Ikke Radboud ziekenhuis

Deel je ervaringen en foto's
Ikke

Ongelezen bericht 06 mar 2013 12:52

Hé Angelique, dank je wel voor je reactie. Ja ik doe het rustig aan. Sinds gisteren van die steekjes, dan links, dan rechts, maar ik weet dat het erbij hoort. Morgen gaan de hechtingen eruit. Ook de hechtpleisters zitten nog muurvast dus ik blijf er maar lekker vanaf. Ben benieuwd wat de chirurg ervan vindt. Ik ben in ieder geval blij met het resultaat. Had nooit verwacht dat moeder natuur nog iets voor me zou achter laten. Ook al is het niet veel, het is tenminste een borst om te zien. En dat zachte....zo fijn dat die harde ballen weg zijn, heerlijk.

Liefs
Ikke FLOWER
meisie

Ongelezen bericht 06 mar 2013 13:28

Ikke schreef:En dat zachte....zo fijn dat die harde ballen weg zijn, heerlijk.
Zóóó herkenbaar!
_YEAH_
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Ikke

Ongelezen bericht 18 mar 2013 19:39

Hoi allemaal,

Even een update, bijna 3 weken na de explantatie.
Het gaat heel erg goed! De littekens genezen mooi en mijn borsten worden steeds voller! _YEAH_ Ik draai weer redelijk mee in het huishouden maar boodschappen doen en zware dingen tillen wacht ik nog even mee. Ik merk wel dat ik in de avond eerder moe ben en ga dus ook eerder naar bed.
Ben flink aan het ontgiften. Sinds vandaag zit ik op 3xdgs 6 tabletjes chlorella. Ik heb een paar keer een stap terug moeten doen omdat ik flinke hoofdpijn ervan kreeg. Nu gaat het goed. Vraag me alleen af hoelang ik op deze dosis moet blijven zitten omdat ik me ook goed voel. Vanavond heb ik nog even in de spiegel gekeken en iedere keer dat ik kijk sta ik vol verbazing te kijken dat ik meer borsten heb dan voor de BV. Ik heb vorige week nog een aantal Bh's gekocht en zit tussen een 70A en 70B in. Voor de borstvergroting had ik 70AA. Dus dames die bang zijn dat er niks overblijft.....er is echt hoop hoor! Je lichaam verandert in de loop der jaren. Voorheen had ik vreselijke pijn in mijn tepels en gelukkig is dat helemaal weg. Ik merk wel dat ik nog wat harde plekken hier en daar heb, maar ik neem aan dat dat littekenweefsel is van de operatie en mocht het er over een maand of 3 nog zitten, dan laat ik mijn plastisch chirurg nog even kijken. Lieve groetjes, Ikke +BLIJ+
Wendy

Ongelezen bericht 18 mar 2013 20:57

Wat een goed nieuws zeg, ben heel erg blij voor je!!! :D :D :D
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
meisie

Ongelezen bericht 19 mar 2013 21:38

Hoi Ikke,
Fijn dat het bij jou ook zo goed gaat! Hier ook hoor ;)
Bij mij zitten er ook nog harde plekken. Dat zijn littekens van oa. de onderste huidlagen. Dat is eerst nog stug en verdikt maar zal steeds beter worden.

Ik hou me met sommige dingen ook nog een beetje rustig: mijn borstspieren vinden nog niet alles leuk ;) Dus zwaar tillen en bepaalde zware klussen stel ik uit of laat ik anderen doen. Verder draait alles hier weer op volle toeren en dat gaat goed. Ik heb geen last van het ontgiften. Ik bedenk me nu dat ik afgelopen najaar een ontgiftingstraject heb gedaan. Toen heb ik wel hoofdpijn gehad. Misschien ben ik toen al veel kwijt geraakt en valt het daarom nu mee... Geen idee, ik denk hardop ;)

Lieve groetjes
Meisie =liefs=
Ikke

Ongelezen bericht 21 mar 2013 15:30

Hoi Meissie, stelt me gerust dat ook jij harde plekken hebt.
Ik baal wel een beetje erg.
Ik moest vandaag op controle bij mijn huidarts omdat ik een basaalcelcarcinoom op mijn voorhoofd heb gehad, blijken er nu bij de controle 2 verdachte moedervlekken op mijn linkerborst te zitten. Deze worden over 3 weken verwijderd. Ik dacht net klaar te zijn met al die operaties, moet ik weer onder het mes. Ze vroeg of er melanomen in de familie voorkwamen. Doodeng dat woord melanoom. Nee ze komen niet in de familie voor, althans, niet dat ik weet.
Weer afwachten dus, vreet energie.

Lieve groet,
Ikke.
Francien

Ongelezen bericht 21 mar 2013 16:21

O Ikke, wat vind ik dit naar voor je...

Wil verdacht ook zeggen dat het kwaadaardig is, of is er ook een kans dat het loos alarm is?
meisie

Ongelezen bericht 21 mar 2013 16:23

Hey Ikke,
Ik kan me voorstellen dat je baalt! Allereerst al dat er verdachte moedervlekjes gevonden zijn. En dan ook nog op je borst! (dacht je net klaar te zijn daar)
En als ze dan ook nog gaan vragen of er melanomen in de familie zitten... Bah! Levert toch weer stress op en dat vreet behoorlijk energie.
Sterkte meid!

meisie =liefs=
vanda

Ongelezen bericht 21 mar 2013 18:48

ikke, wat jammer dat je dit nu weer moet doormaken. Kan me voorstellen dat je enorm baalt. Denk je het voorlopig allemaal gehad te hebben, komt dit weer....gatver! laat ons even horen hoe en wat....sterkte, meid!
Keira

Ongelezen bericht 21 mar 2013 18:58

Hee ikke, wat naar voor je! Dat dat er nu weer bij moet komen, niet leuk! Hou je taai en hou ons op de hoogte! Liefs!
sassiedepassie

Ongelezen bericht 21 mar 2013 21:01

Hey Ikke,

Wat enorm balen voor je dat dit staat te gebeuren :( Ik heb met je te doen meid! Ik hoop dat je het allemaal snel achter de rug hebt! Sterkte!!

liefs Sas
esart88

Ongelezen bericht 21 mar 2013 21:25

sterkte ikke!

lfs Es
Ikke

Ongelezen bericht 21 mar 2013 22:05

Wat lief al die berichtjes!!!! Dank jullie wel voor de lieve woorden.
Het vermoeden is dat ik een melanoom heb en er zit ook een heel klein puntje wat een beginnend melanoom zou kunnen zijn. 15 april worden ze weggehaald. Ze worden daarna onderzocht en pas dan weet ik zeker hoe of wat. Doodeng, heb al eerder huidkanker gehad, maar was niet zo kwaadaardig als een melanoom. Ik heb mezelf net gezegd dat ik de komende weken niet ga googlen want dan word je helemaal gek van die enge verhalen. Ik probeer positief te blijven.

Liefs voor jullie allemaal
xxx
meisie

Ongelezen bericht 19 apr 2013 08:34

Hallo Ikke,
Je bent deze week onder het mes geweest voor je moedervlekken. Hoe is het gegaan? Hoe ben je er onder? De uitslag laat vast nog op zich wachten denk ik. Vreselijk spannend!
Ik duim voor je!

Meisie
=liefs=
Ikke

Ongelezen bericht 19 apr 2013 08:47

Hoi Meissie,

wat een lief berichtje!
Afgelopen maandag hebben ze de moedervlekken weggehaald. Ook vond ze een ander vlekje verdacht en daar is een punctie van genomen. Ze vermoedt dat dat hetzelfde is als wat ik op mijn voorhoofd had zitten (een basaalcelcarcinoom). Maandag as krijg ik telefonisch de uitslag, om 8:45.
Spannend, heb van de stress de afgelopen weken veel last van mijn darmen gehad.
Volgende week trouwens ook nog even een bezoekje aan mijn pc. Hij mag mij het een en ander eens goed gaan uitleggen (heb het gevoel dat mijn kapsels niet weg zijn). Daarna even een weekje er tussenuit naar de Côte d"Azur.

Liefs
Ikke.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”