Hé lieve schat, wat een goed nieuws over je fsh! Dit is voor heel heel veel vrouwen heel belangrijk! Ik zal een stukje van je tekst straks of morgen bij het deel over zwangerschap, hormonen en overgang zetten. Er zijn velen met een kinderwens die tegen problemen aanlopen door die troep. Jouw verhaal geeft hoop!

Heeft jouw arts gekeken of je een ijzer, B12 of D tekort hebt. Dat kan die verhoging verklaren. Hoe hoog is het precies?
Je kunt de fotos ook naar me mailen forum (@) meldpuntklachtensiliconen (.) com en dan plaats ik ze voor je mocht het niet lukken. Anders lees je hier hoe je ze kunt verkleinen.
viewtopic.php?f=208&t=2959
Misschien is het goed om dan een nieuw topic in het afgeschermde deel te maken mocht je ze niet in het openbare deel willen. En dan maak je een linkje van en naar dit topic. Kan ik ook voor je doen als je wilt.
Ik ben zo blij dat het steeds ietsjes beter gaat. Helaas is vermoeidheid een klacht die heel heel lang kan aanhouden en helaas bij velen nooit meer weggaat. Maar houd moed en hoop op steeds meer verbetering oke?
Kussss