Explantatie Teddy 19

Deel je ervaringen en foto's
Teddy 19

Ongelezen bericht 06 mei 2023 07:16

Hartelijk dank voor je reactie Luna !

Dat besef ik me steeds weer … tot voor 3 maanden terug wist ik hier vrijwel niks van af !!!!

Ongelooflijk dat dit toegestaan wordt ….
En zoveel dames er ook nog de ogen voor sluiten …

Ik wou dat ik ze kon waarschuwen maar sommige sluiten zich totaal af …

Liefs 💋 teddy
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 mei 2023 12:38

Teddy 19 schreef:
06 mei 2023 07:16
Hartelijk dank voor je reactie Luna !

Dat besef ik me steeds weer … tot voor 3 maanden terug wist ik hier vrijwel niks van af !!!!

Ongelooflijk dat dit toegestaan wordt ….
En zoveel dames er ook nog de ogen voor sluiten …

Ik wou dat ik ze kon waarschuwen maar sommige sluiten zich totaal af …

Liefs 💋 teddy
Dat klopt lieve Teddy, maar dit komt omdat vrouwen tegenstrijdige berichten te horen krijgen. Artsen ontkennen en ze raken ervan in de war en willen natuurlijk hun mooie borsten niet kwijt...

Op een dag komt de waarheid toch wel aan het licht en dat geldt niet alleen in deze kwestie. Het licht wint altijd van het duister. Het recht staat aan onze zijde✨

Er is 1 voordeel voor deze vrouwen: Zij zullen zodra ze klachten ontwikkelen, sneller een link leggen met de implantaten en ook eerder geholpen worden. Dat zal er hopelijk voor zorgen dat de schade bij hen beperkt blijft.

Dankjewel dat je meestrijdt en via jouw insta ook voor bewustwording zal zorgen🙏 Zo belangrijk dat iedereen meedoet en vrouwen op de gevaren wijst!💪

Heel veel liefs!💕💖💕
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 mei 2023 18:33

Misschien kun je een linkje naar je Instagram plaatsen.

Fijne avond😘🥰
Teddy 19

Ongelezen bericht 08 mei 2023 20:52

Lieve Luna ,
Ga ik doen , ik heb al veel contact met dames

Samen sterk ! Team naturel ❤️

https://instagram.com/explant_lin?igshi ... IwNjQ2YQ==
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mei 2023 09:22

Teddy 19 schreef:
08 mei 2023 20:52
Lieve Luna ,
Ga ik doen , ik heb al veel contact met dames

Samen sterk ! Team naturel ❤️

https://instagram.com/explant_lin?igshi ... IwNjQ2YQ==
Wat leuk!😍
Hopelijk komen er steeds meer bij💪

💖💖💖
Teddy 19

Ongelezen bericht 12 jul 2023 11:37

Hallo dames ,

Bij deze wil ik jullie informeren over de nacontrole, 14 weken geleden werden de gifbommen verwijderd en ze waren aan beide kanten geruptureerd, waarbij er in mijn oksel al een lekkage te zien was van de siliconen .
Afgelopen maanden waren een rollercoaster, maar ik ben blij dat ik verlost ben.
Ik had vele klachten , waarvan bijna alles nu verdwenen is , op vermoeidheid en zo nu en dan opgezette lymfeklieren in mijn oksels na .
Bij de nacontrole werden foto s gemaakt en ik had kort een gesprek met de pc , voor mijn gevoel stond ik binnen 3 minuten buiten … ik vroeg me thuis af , hoeft er verder niks meer gedaan te worden , in de zin van in de gaten houden waar zich de achtergebleven resten zich bevinden …

In oktober 2022 werd via bloedonderzoek duidelijk dat ik in de overgang zat (44jr) na mijn explantatie, kreeg ik echter weer normale cyclussen, daarom opnieuw geprikt en mijn fsh waarde was gedaald van 128 naar 9,5!!!!!!
De huisarts kan het niet geloven …
Verder had ik verhoogde trombocyten, daar ben ik ook weer op geprikt en helaas zijn deze niet gedaald ….

Ik zal nog foto’s toevoegen hoe het er nu uitziet ,
( het lukt me helaas niet ivm te grote bestanden)
Mijn pc gaf aan dat ik niet voor lipofilling in aanmerking kwam , en eigenlijk moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er niet mee zit …. Heel vreemd want ik was zoooo bang om mijn grotere borsten te verliezen ….

Liefs !!!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 jul 2023 16:01

Hé lieve schat, wat een goed nieuws over je fsh! Dit is voor heel heel veel vrouwen heel belangrijk! Ik zal een stukje van je tekst straks of morgen bij het deel over zwangerschap, hormonen en overgang zetten. Er zijn velen met een kinderwens die tegen problemen aanlopen door die troep. Jouw verhaal geeft hoop!🙏🌈✨

Heeft jouw arts gekeken of je een ijzer, B12 of D tekort hebt. Dat kan die verhoging verklaren. Hoe hoog is het precies?

Je kunt de fotos ook naar me mailen forum (@) meldpuntklachtensiliconen (.) com en dan plaats ik ze voor je mocht het niet lukken. Anders lees je hier hoe je ze kunt verkleinen. viewtopic.php?f=208&t=2959

Misschien is het goed om dan een nieuw topic in het afgeschermde deel te maken mocht je ze niet in het openbare deel willen. En dan maak je een linkje van en naar dit topic. Kan ik ook voor je doen als je wilt.

Ik ben zo blij dat het steeds ietsjes beter gaat. Helaas is vermoeidheid een klacht die heel heel lang kan aanhouden en helaas bij velen nooit meer weggaat. Maar houd moed en hoop op steeds meer verbetering oke?🙏

Kussss 😘💕💕💕
Teddy 19

Ongelezen bericht 17 jul 2023 06:03

Dankjewel lieve Luna!!!

Wat de b12/d : ijzer betreft weet ik alleen dat mijn ferritine te laag was, heb er Ijzertabletten voor gehad maar er wordt niks meer mee gedaan ?
Zal zelf weer aal de bel moeten trekken !

Ik ga aan de slag met de foto’s,
Liefs 💋
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jul 2023 09:50

Teddy 19 schreef:
17 jul 2023 06:03
Dankjewel lieve Luna!!!

Wat de b12/d : ijzer betreft weet ik alleen dat mijn ferritine te laag was, heb er Ijzertabletten voor gehad maar er wordt niks meer mee gedaan ?
Zal zelf weer aal de bel moeten trekken !

Ik ga aan de slag met de foto’s,
Liefs 💋
Ik zou inderdaad even doorvragen.
😘💖
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”