Exlantatie Lisa84 JVG dr van Selms

Deel je ervaringen en foto's
Susana

Ongelezen bericht 27 jan 2022 15:18

Lisa84 schreef: ↑
17 jan 2022 19:12
Hoi allemaal,

Het is nu zo'n 3,5 maand geleden dat ik een explantatie heb gehad. Mijn genezing ging voorspoedig en ondanks dat ik echt mini borsten heb overgehouden voelde ik me goed.

Nu heb ik sinds een paar dagen opeens last van m'n rechterborst. Er komt een soort vouw in, en boven mn litteken is het dik geworden waardoor en nu een soort extra randje loopt. Het ziet er niet fraai uit en maak me best wel zorgen. Ik denk dat het verkleeft, kan dat na 3 maanden??
Ik ben gaan masseren, maar dit doet best veel zeer. Er zit een flink pijnlijke plek in die borst, sinds ik ben gaan masseren.

Mijn idee was om het een weekje aan te kijken en anders de kliniek even te bellen. Iemand nog andere tips? πŸ˜”

Alvast bedankt!
Lieve Lisa,
Wat vervelend dit, niet fijn!!!Kun je een foto sturen via pb om het te kunnen oordelen.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Lisa84

Ongelezen bericht 28 jan 2022 07:56

Dank jullie voor de berichtjes!
Gelukkig nu al een week geen pijnklachten en vocht meer. Ik ben op controle geweest en dr van Selms dacht ook dat het wat ging verkleven maar verwachtte niet dat het erger ging worden. Hij gaf aan dat het, zoals ik hier al gelezen had, wel 1 jaar kon duren voordat alles helemaal geheeld was. Er is door forse lekkage van de prothese ook veel in m'n borsten gebeurd. Hij zag ook wel verschil met de laatste keer, maar vond het minimaal. Misschien is hebben m'n hoofd erger dan het is.

Hij dacht dat de vocht en pijnklachten kwamen van het masseren, mogelijk dat het irritatie heeft gegeven. Hij gaf aan dat een borstbehandeling misschien baat gaf, dus daar kijk ik nu voor.

Na het lezen van de tips rondom het masseren, denk ik ook dat ik wat te rigoureus te werk ben gegaan πŸ™ˆ

@susana, ik stuur je een pb, dank je πŸ’œ
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jan 2022 14:27

Lisa84 schreef: ↑
28 jan 2022 07:56
Dank jullie voor de berichtjes!
Gelukkig nu al een week geen pijnklachten en vocht meer. Ik ben op controle geweest en dr van Selms dacht ook dat het wat ging verkleven maar verwachtte niet dat het erger ging worden. Hij gaf aan dat het, zoals ik hier al gelezen had, wel 1 jaar kon duren voordat alles helemaal geheeld was. Er is door forse lekkage van de prothese ook veel in m'n borsten gebeurd. Hij zag ook wel verschil met de laatste keer, maar vond het minimaal. Misschien is hebben m'n hoofd erger dan het is.

Hij dacht dat de vocht en pijnklachten kwamen van het masseren, mogelijk dat het irritatie heeft gegeven. Hij gaf aan dat een borstbehandeling misschien baat gaf, dus daar kijk ik nu voor.

Na het lezen van de tips rondom het masseren, denk ik ook dat ik wat te rigoureus te werk ben gegaan πŸ™ˆ

@susana, ik stuur je een pb, dank je πŸ’œ
Goed dat je Susana een pb stuurt, zij kan je uitleggen hoe je dit kun aanpakken.
Wil er wel bij zeggen dat pijn ook bij het genezingsproces hoort. Bij het deel 'Complicaties na de operatie' lees je daar meer over. Ook over vochtophoping lange tijd na de operatie en het verkleven van weefsel. In dat geval is massage zeer belangrijk, want anders kan het erger worden...

Sterkte, alles komt goed! Susana zal je tips gevenπŸ‘

Kusss πŸ˜˜πŸ’–
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar β€œExplantatie”