Explantatie Allergan prothese (met foto's verwijderde implantaten)
-
Ik wilde al jaren m’n prothese laten verwijderen maar durfde niet zo goed omdat ik na mijn borstlift en het plaatsen van siliconen behoorlijk veel pijn heb gehad.
Uiteindelijk toch naar dr Selms gegaan voor explantatie. Ik heb allergan protheses dus ze moesten er sowieso uit.
Na de operatie blijkt dat mijn linkerprothese volledig kapot is en enkel bij elkaar gehouden is door de kapselvorming.
Ik ben hier zo vreselijk van geschrokken dat ik dit met jullie moet delen en hiermee wellicht iemand zijn twijfel
Kan wegnemen om die dingen eruit te laten halen.
Ik had geen klachten ook niet van mijn kapotte borst. Maar ‘ze’ hebben nooit lekker gezeten en mijn borst was iets verandert… nu weet ik wel waarom hij was zo lek als een mandje!!
Uiteindelijk toch naar dr Selms gegaan voor explantatie. Ik heb allergan protheses dus ze moesten er sowieso uit.
Na de operatie blijkt dat mijn linkerprothese volledig kapot is en enkel bij elkaar gehouden is door de kapselvorming.
Ik ben hier zo vreselijk van geschrokken dat ik dit met jullie moet delen en hiermee wellicht iemand zijn twijfel
Kan wegnemen om die dingen eruit te laten halen.
Ik had geen klachten ook niet van mijn kapotte borst. Maar ‘ze’ hebben nooit lekker gezeten en mijn borst was iets verandert… nu weet ik wel waarom hij was zo lek als een mandje!!
-
Links is mij linker prothese en rechts is een zakjes smeurrie wat mijn rechter prothese was
Ik heb er al zóveel voorbij zien komen, maar iedere keer schrik ik weer opnieuw
Luna
ps. Deze foto komt ook in het andere topic van verwijderde implantaten

Luna
MOOI!Kaboutertje98 schreef: ↑11 dec 2021 07:03je mag trots zijn op jezelf, dat je ondanks de angst die je had, toch hebt doorgezet.

ps. Deze foto komt ook in het andere topic van verwijderde implantaten

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
-
Ja ik ben ook heel erg blij dat die rommel uit me is!
Nu nog hopen dat er geen andere schade is aangericht
Nu nog hopen dat er geen andere schade is aangericht