Explantatie Sandra

Deel je ervaringen en foto's
sdenhouter@live.nl

Ongelezen bericht 04 dec 2021 00:30

Nu 2 dagen geleden explantatie gehad.Na heftige reumaklachten dit besloten,alles voor me gezondheid,ze zaten er 11 jaar in.Kreeg bij niemand gehoor dat het misschien aan de prothese kon liggen.Omdat er overal enorme wachtlijsten zijn kon ik het snelst bij Velthuis terecht waar ik ze er ook in heb laten zetten.Heb speciaal gevraagt of ik ze mocht zien en mee nemen en dat was oke.Achteraf hebben ze ze toch weggegooid en zeiden dat ze niet wisten dat ik ze wilde zien.Heb er een rot gevoel over en vertrouw het niet.Ze zeiden dat ze er nog goed uitzagen.Had moeten aandringen dat ze ze dan maar uit de vuilnisbak haalde maar je bent zo suf.Lang verhaal,voel me niet lekker met me lijf nu maar alles voor me gezondheid hopelijk!!
Groetjes Sandra
Ilja

Ongelezen bericht 04 dec 2021 16:55

sdenhouter@live.nl schreef:
04 dec 2021 00:30
Nu 2 dagen geleden explantatie gehad.Na heftige reumaklachten dit besloten,alles voor me gezondheid,ze zaten er 11 jaar in.Kreeg bij niemand gehoor dat het misschien aan de prothese kon liggen.Omdat er overal enorme wachtlijsten zijn kon ik het snelst bij Velthuis terecht waar ik ze er ook in heb laten zetten.Heb speciaal gevraagt of ik ze mocht zien en mee nemen en dat was oke.Achteraf hebben ze ze toch weggegooid en zeiden dat ze niet wisten dat ik ze wilde zien.Heb er een rot gevoel over en vertrouw het niet.Ze zeiden dat ze er nog goed uitzagen.Had moeten aandringen dat ze ze dan maar uit de vuilnisbak haalde maar je bent zo suf.Lang verhaal,voel me niet lekker met me lijf nu maar alles voor me gezondheid hopelijk!!
Groetjes Sandra
Hoi Sandra,

Wat goed dat je ze hebt laten explanteren. Het is een hele grote stap maar je gezondheid gaat boven alles.
Ik vind het zeker heel raar dat ze jou implantaten niet hebben laten zien of bewaard hebben. Je krijgt hier een raar gevoel bij.
Ik lees hier en daar dat de Velthuis kliniek 20 jaar garantie gaf op implantaten. Ik weet natuurlijk niet waar jij ze toen
hebt laten plaatsen. Voor mijn gevoel willen ze niet teveel negatieve verhalen over kapotte of zwetende implantaten.
Vooral in de meeste privé klinieken zijn ze nog positief over implantaten. Het zijn ook hun verdienste.
Stel dat ze er bij jou kapot uitgekomen zijn dan zijn ze misschien wel bang dat je je beroept op je garantie.
Je hebt de explantatie nu achter de rug en je kan het niet meer terug draaien. Ze zijn gewoon vernietigd.
Ik heb het hier al meer gehoord dat de chirurg beloofd ze te bewaren maar ze toch weg heeft gegooid.
Zelf ben ik in het ziekenhuis geexplanteerd en daar mocht ik ze na de operatie wel zien.
Ik mocht ze niet meenemen naar huis want ze gaven daar geen toestemming voor. Ze worden op een bepaalde manier vernietigd.
De chirurg beloofde mij ook foto’s te maken van de implantaten en het kapsel. Dat heeft ze ook gedaan.
Als die van mij stuk geweest waren dan had ik ze zeker terug geeist. Het zijn mijn implantaten. Dan had ik bewijs willen
hebben om de fabrikant aansprakelijk te stellen. Gelukkig zaten ze er pas vanaf 2017 in en waren ze in tact.
In mijn kapsel zaten wel siliconen maar dat komt omdat ze zweten. Ik ben blij dat ze eruit zijn. Inmiddels ben ik 4 weken
na mijn operatie en merk nog geen verandering in mijn gezondheid. Hopelijk gaat jou herstel voorspoedig. Beterschap!

Lieve groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 dec 2021 21:22

Lieve Sandra,

Ik heb even een eigen topic voor je gemaakt.
Blij dat je van jouw implantaten bent verlost! Gefeliciteerd!🥳
Kan wel heel goed begrijpen dat je boos bent dat je ze niet mee hebt gekregen. Had je het topic over de voorbereiding op het consult niet gelezen? Soms kan het helpen om bepaalde afspraken met de pc schriftelijk vast te leggen. We merken al heel lang dat pc's niet altijd hun afspraken nakomen.... De implantaten zijn jouw bezit en artsen horen die altijd terug te geven. Jij hebt daar ooit voor betaald en om aanspraak te maken op garantie door de fabrikant, moet je ze altijd terug krijgen.
Ik snap heel goed dat je nu met zorgen zit over de staat van je implantaten. Ik wou dat ik je zorgen kon wegnemen😔
Ik kan alleen zeggen dat je vertrouwen moet proberen te hebben op je lichaam🙏 Het ergste is nu er uit. De grote aanvoer van schadelijke stoffen is nu gestopt. Wees geduldig nu ok en richt je op je herstel. Denken aan waar je geen grip op hebt omdat het al gebeurd is, zal je niet helpen om vooruit te komen. Ook al snap ik je echt heel heel goed en zou ik er ook zo mee zitten net als jij. Toch moeten we verder en hopen op het beste. We kunnen niets anders lieverd😢

Dikke kus en rust goed uit, dat heb je nu hard nodig.

Denk aan jou!💕😘😴
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
sdenhouter@live.nl

Ongelezen bericht 09 dec 2021 15:19

Wat een lieve berichten van jullie allemaal,ja heb er een rot gevoel bij maar gaan nu positief denken.Was van de week voor controle,speciaal voor Liek,ik was in Rotterdam,daar heb ik ze erin en eruit laten halen.Heb nog gevraagt of ze er foto's van hebben gemaakt maar daar kon ze me geen antwoord op geven,dat wist ze niet.Ook wel raar als je daar werkt en je weet het niet.Dus inderdaad goede raad,laat het schriftelijk vast leggen.Vertrouw het niet maar niks aan te doen.Hopelijk gaat de reumapijn weg en komt het allemaal nog goed.Stond ook bij dokter Kappel op de wachtlijst maar die kon niet precies vertellen hoelang het zou duren dus de snelste oplossing gekozen maar heel veel spijt van.Niet meer aandenken en door.Veel succes Liek en als je nog wat wil weten ben ik er voor je,sterkte meiden!!
Sandra x😘
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”