Explantatie Dokter Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Mar3kids

Ongelezen bericht 19 dec 2020 18:29

Dag allemaal

Ik ben er weer!
Het ging niet zonder slag of stoot.
Hierbij mijn verslag:

Goed geslapen vannacht. Ik vertrouw volledig op de deskundigheid van dokter Kappel. Ook lijkt ze soms wat bot over te komen, ze is een kei!!
Half 7 weg, waren er om 10 over 7. Zagen dokter Kappel bij dezelfde stoplichten 😁.
Daar aangekomen was alles nog dicht gewacht tot 07.20. Geen stress, geen spanning, het is zoals het is.
Daar nog gewacht tot 07.40.
Dokter Kappel kwam mij halen, temperatuur opmeten vragen lijst doornemen , manlief een kus gegeven door het mondkapje heen hahaha en gaaaaaan.
Nog even geplast.

Op de verkoeverkamer aangekomen :
Ingevulde vragen lijsten overhandigen aan dokter Kappel.
Uitkleden , foto's genomen van de borsten.
Lipofilling plekken afgetekend, waarbij ze wel aangaf wÑÑr moet ik het vet vandaag halen 🀣.
Ze heeft afgetekend bij mijn dijen, knieΓ«n en iets heup.
Meer had ik niet, nou ja we gaan het zien.
Operatie jasje aan en mutsje op.
Onderbroek en sokken hou je aan.
Dan in bed liggen.
Alleraardigste meneer kwam infuus prikken, maar had het zo koud!! Dus eerst een warmte blower lijkt op een condens slang in mijn bed.
Daarna kon hij het infuus prikken en de infuuszak hangen.
Lopend naar de OK met die meneer aan mijn zijde .
Daar aangekomen op het OK bed gestapt.
Armen in de beugels . Weer een blower op mijn voeten heerlijk!
Bloeddruk band om, had eindelijk een hoge bloeddruk 134/80 😁.
Maar was eigenlijk nog steeds relaxed.
Dokter Kappel was er, operatie ass, 2 anesthisten.
Die zeiden nu brengen we je heel rustig in slaap. En dat was ook zo ging super relaxed was toen denk ik half 9.

Uit de narcose:
Ik hoor ver weg stemmen, maar ben nog niet echt bij.
Dan ben ik opeens toch wakker 10 voor 12😱😱😱😱.
Zo laat wat is er gebeurd.
Vraag het aan de recorvery verpleegkundige die geeft alleen aan dat het uitloopt.
Even spieken onder mijn top die heel los zit . Valt niet tegen klein, maar helemaal van mijzelf.
Ik ga al snel drinken want hen mega dorst!!! 2 boterhammen met kaas en boter normaal zonder maar ja beetje vet 🀣.
En dan wachten ik krijg mijn telefoon en te horen dat mijn man al gebeld was dat ik wakker ben.
Gegeten en gedronken en wat mensen geappt dat ik wakker ben. Die moeten lachen om mijn appjes nog een beetje groggy van de narcose.
Nu moet ik wachten tot dokter Kappel klaar is met Juudt. Arme Juudt die moet nog langer wachten en nummer 3 en 4 ook!.
Ik klets wat af met de verpleegkundige, Ik voel mij goed en heb geen pijn!
Om 1415 mag mijn man naar binnen.
Heb ondertussen de mw op bed nummer 3 die dus mega uitloopt en heel gespannen is proberen gerust te stellen. Uitgelegd hoe alles gaat en de drains laten zien.
Eindelijk komt Juudt binnen tegen 15.00.
Toen ze helemaal geΓ―nstalleerd was zei de verpleegkundige ik heb een verassing voor je. En tada daar lag ik haha was zo fijn om haar even te zien.
Eindelijk kwam dokter Kappel.

Het verhaal:
De reden waarom het zo uitliep was dat mijn rechter prothese helemaal kapot was! Ze was er zelf van geschrokken had dit niet verwacht.
Ze had alles al gereed voor de lipofilling. Dus die heeft ze wel door laten gaan .
De prothese was stuk, maar wel compact stuk. Foto s plaats ik op het topic van de protheses.
Ben echt geschrokken hiervan en bedankte dokter Kappel voor de tijd die ze heeft genomen.
Links was nog intact. Ook heeft ze kapsel beide kanten weggehaald.
Vandaar al mijn klachten!!!! Pfff...
Juist mocht ook mijn protheses zien.

Daarna mocht ik weg.
Rustig aan naar de auto gelopen. Had een vest aan met zakken dus daar zaten de potten in.
Terugreis ging prima. Euforisch mijn moeder en BFF gebeld.

Thuis:
Kids waren heel blij dat ik er weer was. Fijn dat mijn ouders er ook waren
Thuis lekker op de bank onder een kleed.
Veel gedronken. Kids hadden brownie gebakken, fruit op en net een pannenkoek en soep.
Nu heb ik wel pijn in mijn linkerborst. is ook groter dan rechts. Rechts zit niet veel. Vocht?? En die ravage borst doet vooralsnog niet zeer.
Lipo plekken been iets gevoelig maar te doen.
Kan nog geen druk op mijn armen uitoefenen, nog niet zelf naar de wc en zo n handpompje van zeep indrukken.

Nou dames dat was het voor nu. Zal nog even kijken of ik de foto's kan plaatsen van de kapotte prothese.
Dokter Kappel belt mij nog vanavond, maar dat zal wel een latertje worden .

O ja ze heeft 100 en 170 cc geoogst wat waar is gebleven heb ik niet gevraagd. Maar zij kan dus prima vet oogsten bij hele slanke dames!

Liefs😘
Marbat

Ongelezen bericht 20 dec 2020 09:00

Ben zo blij voor jou, dat het nu achter de rug is. πŸ€Gisteravond zag ik jouw foto's....jemig dat was even schrikken zeg. Logisch dat je hierdoor klachten had. Zoals ik heb kunnen lezen, is jouw operatie behoorlijk uitgelopen, waardoor de andere dames die dag veel later aan de beurt waren. Hopelijk is dat met die andere dames, waaronder ook Juudt, allemaal goed gekomen.
Nu vooruit kijken en rustig herstellen. Ik wens je alvast hele fijne feestdagen en laat je de eerste dagen lekker in de watten leggen πŸ˜˜πŸ’•πŸŽ„

Groetjes, Marbat
Mar3kids

Ongelezen bericht 20 dec 2020 09:39

Marbat schreef: ↑
20 dec 2020 09:00
Ben zo blij voor jou, dat het nu achter de rug is. πŸ€Gisteravond zag ik jouw foto's....jemig dat was even schrikken zeg. Logisch dat je hierdoor klachten had. Zoals ik heb kunnen lezen, is jouw operatie behoorlijk uitgelopen, waardoor de andere dames die dag veel later aan de beurt waren. Hopelijk is dat met die andere dames, waaronder ook Juudt, allemaal goed gekomen.
Nu vooruit kijken en rustig herstellen. Ik wens je alvast hele fijne feestdagen en laat je de eerste dagen lekker in de watten leggen πŸ˜˜πŸ’•πŸŽ„

Groetjes, Marbat
Dank je lieve Marbat

Was zeker schrikken die prothese
Ja ach die andere dames zo sneu .....Zo lang wachten en nuchter zijn.
Ik ga rustig aan doen.
Jij ook fijne feestdagen en hoop binnenkort jouw verhaal te mogen lezen.
Liefs😘
Mar3kids

Ongelezen bericht 20 dec 2020 09:57

Goedemorgen

Vannacht niet heel best geslapen en dat is nog zacht uitgedrukt.
Gisteravond belde dokter Kappel nog hoe het ging.
Om 00.00 vannacht 2 paracetamol genomen, want de pijn nam toe. Oftewel de morfine was uitgewerkt🀣.
Pijn in mijn benen door de lipofilling en pijn in mijn borsten. En op mijn rug liggen is ook niet super fijn.
Uiteindelijk een uur geslapen en vanaf 0300 wakker gelegen om 07.00 weer 2 paracetamol ingenomen en daarna geslapen tot half 9.
Nu net gegeten. Opstaan uit bed is een stuk lastiger dan gisteravond. Gelukkig heb ik goeie buikspieren daarmee werk ik mij omhoog.
De drains heb ik aan een hanger hangen en dan naast mijn bed dat werkt perfect.
De rechter drain loopt meer af en dat wat erin zit...bloed met siliconen brrrr blij dat ik de drains heb.
Streepje op de pot gezet, als er morgen minder dan 30 ml is ingelopen mogen ze eruit. Afwachten maar.
Dokter Kappel belt vandaag weer.
1 pleister van de lipoplek is eraf doordat die net zit bij mij strakke legging die ik daarover heen moet halen.
Overigens de shape legging van de Hema is prima hoor! Hihi Luna geef het nogmaals aan geen dure drukkleding echt niet nodig. 😁.
Xxx
Juudt

Ongelezen bericht 20 dec 2020 10:11

Hoi allemaal,
Zo blij dat ze eruit zijn! Was best n heftige dag gisteren, allereerst natuurlijk het wachten maar wel heel goed dat dr Kappel zo precies is. Ik schrok van de siliconen van Mar, wat n rommeltje. Bij mij duurde de operatie 3 uur. Implantaten waren intact maar wel met minder volume erin. Rimpelig dus. Wat een superteam was er aan het werk. Allemaal even lief. Ook zo leuk om Mar te zien!
Wel lastig slapen met die drainflessen maar alles voor het goede doel en hopelijk snel hiervan verlost.
Bij mij is er rechts 130cc bij gedaan en links 70cc. Er was een heel verschil in grootte. Links was ook altijd mijn zeurtiet.
Heb vanochtend ff onder het verband gekeken, oeps bont en blauw en wel plattig. Zal wel bijtrekken an anders niet. Ik blijf blij!!
Eurosilicone 220cc spijt spijt spijt
Marbat

Ongelezen bericht 20 dec 2020 10:31

Juudt schreef: ↑
20 dec 2020 10:11
Hoi allemaal,
Zo blij dat ze eruit zijn! Was best n heftige dag gisteren, allereerst natuurlijk het wachten maar wel heel goed dat dr Kappel zo precies is. Ik schrok van de siliconen van Mar, wat n rommeltje. Bij mij duurde de operatie 3 uur. Implantaten waren intact maar wel met minder volume erin. Rimpelig dus. Wat een superteam was er aan het werk. Allemaal even lief. Ook zo leuk om Mar te zien!
Wel lastig slapen met die drainflessen maar alles voor het goede doel en hopelijk snel hiervan verlost.
Bij mij is er rechts 130cc bij gedaan en links 70cc. Er was een heel verschil in grootte. Links was ook altijd mijn zeurtiet.
Heb vanochtend ff onder het verband gekeken, oeps bont en blauw en wel plattig. Zal wel bijtrekken an anders niet. Ik blijf blij!!
Super, dat bij jou ook alles goed verlopen is en achter de rug is. Ik heb gisteren zo aan jullie beiden moeten denken
Wel leuk trouwens, dat je Mar nog gezien / gesproken hebt. Toch bijzonder zo'n saamhorigheid ❀
Ook voor jou: hele fijne feestdagen en ga rustig herstellen.πŸ€πŸŽ„

Groetjes, Marbat
Juudt

Ongelezen bericht 20 dec 2020 10:56

Marbat schreef: ↑
20 dec 2020 10:31
Hoi allemaal,
Super, dat bij jou ook alles goed verlopen is en achter de rug is. Ik heb gisteren zo aan jullie beiden moeten denken
Wel leuk trouwens, dat je Mar nog gezien / gesproken hebt. Toch bijzonder zo'n saamhorigheid ❀
Ook voor jou: hele fijne feestdagen en ga rustig herstellen.πŸ€πŸŽ„

Groetjes, Marbat
Dankjewel Marbat, jij natuurlijk ook fijne feestdagen en vooral een heel goed 2021. Hoop zo dat jouw bevrijdingsdag snel komt😘
Eurosilicone 220cc spijt spijt spijt
Mar3kids

Ongelezen bericht 20 dec 2020 13:20

Hoi allemaal,
Verlost! Fijn dat ze intact waren πŸ€—!
Hoe voel jij je vandaag en je lipoplekken??
Liefs
Susana

Ongelezen bericht 20 dec 2020 14:41

Wat fijn Maar3kids..dat alles goed verloopt πŸ’—πŸ™
Ik wens je een fijne herstel πŸ’—
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Mar3kids

Ongelezen bericht 20 dec 2020 15:02

Susana schreef: ↑
20 dec 2020 14:41
Wat fijn Maar3kids..dat alles goed verloopt πŸ’—πŸ™
Ik wens je een fijne herstel πŸ’—
Dank je wel😘
Mar3kids

Ongelezen bericht 21 dec 2020 18:53

Hoi

Helaas mochten de drains er nog niet uit vandaag. Vooral rechts, waar de prothese kapot was loopt nog meer.
Daardoor ben ik wel afhankelijker en dat vindt ik vervelend.
Vandaag minder pijn dan gister, toen waren mijn borstspieren zeer pijnlijk.
Neem nog wel pcm om de 6 uur en 2 keer per dag naproxen.
Verband zit er nog los om dus zie nog niks behalve de bovenkant. Onderkant is wel helemaal foetsie naar binnen geklapt ofzo.🀣
Als de drains eruit zijn kan ik ze eens bekijken zonder dat losse verband.
Dokter Kappel belde vandaag weer en morgen weer. Dan kan ik vragen wat ik aan kan doen als de drains eruit zijn.
Vannacht wel geslapen van 23.00 tot 07.30 op mijn rug, maar dan half zittend
Xx
Marie

Ongelezen bericht 21 dec 2020 20:32

Lieve Mar,

Wat fijn dat het achter de rug is! Maar wel schrikken toen ik je foto's van de protheses zag! Die ene is inderdaad helemaal kapot. Goed dat ze eruit zijn! Ik wens je heel veel succes met je herstel. Ikzelf sta inmiddels op de lijst van nog te opereren vrouwen, dus ik wacht de operatiedatum af...

Liefs Marie
Laatst gewijzigd door Marie op 21 dec 2020 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Mar3kids

Ongelezen bericht 21 dec 2020 20:34

Marie schreef: ↑
21 dec 2020 20:32
Lieve Mar,

Wat fijn dat het achter de rug! Maar wel schrikken toen ik je foto's van de protheses zag! Die ene is inderdaad helemaal kapot. Goed dat ze eruit zijn! Ik wens je heel veel succes met je herstel. Ikzelf sta inmiddels op de lijst van nog te opereren vrouwen, dus ik wacht de operatiedatum af...

Liefs Marie
Hoi

O spannend Marie! Hoop dat je snel een datum hebt.
Als je vragen hebt stel ze gerust hoor .
Liefs
Essi

Ongelezen bericht 22 dec 2020 11:46

Yessssss! Je hebt het achter de rug. Schrikken dat de ene kapot was, maar een geluk dat Kappel zo haar tijd voor de operatie genomen heeft.
Lekker verder gaan herstellen.
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 dec 2020 11:50

Wauw wat een heftig verhaal weer!πŸ˜”
Je kunt er wel van uit gaan dat de prothese niet was ontploft in je borst, anders had de dokter geen lipo gedaan bij je. Ze heeft dat vaker afgeblazen als ze echt veel ravage tegenkwam. Ook toen ze nog met monoblocs werkte.

Ik wens je heel veel sterkte lieve schat, alles komt goed hoor!

🌻πŸ₯°πŸ˜˜πŸ¦‹
Plaats reactie

Terug naar β€œExplantatie”