Ik ben er weer!
Het ging niet zonder slag of stoot.
Hierbij mijn verslag:
Goed geslapen vannacht. Ik vertrouw volledig op de deskundigheid van dokter Kappel. Ook lijkt ze soms wat bot over te komen, ze is een kei!!
Half 7 weg, waren er om 10 over 7. Zagen dokter Kappel bij dezelfde stoplichten
Daar aangekomen was alles nog dicht gewacht tot 07.20. Geen stress, geen spanning, het is zoals het is.
Daar nog gewacht tot 07.40.
Dokter Kappel kwam mij halen, temperatuur opmeten vragen lijst doornemen , manlief een kus gegeven door het mondkapje heen hahaha en gaaaaaan.
Nog even geplast.
Op de verkoeverkamer aangekomen :
Ingevulde vragen lijsten overhandigen aan dokter Kappel.
Uitkleden , foto's genomen van de borsten.
Lipofilling plekken afgetekend, waarbij ze wel aangaf wÑÑr moet ik het vet vandaag halen
Ze heeft afgetekend bij mijn dijen, knieΓ«n en iets heup.
Meer had ik niet, nou ja we gaan het zien.
Operatie jasje aan en mutsje op.
Onderbroek en sokken hou je aan.
Dan in bed liggen.
Alleraardigste meneer kwam infuus prikken, maar had het zo koud!! Dus eerst een warmte blower lijkt op een condens slang in mijn bed.
Daarna kon hij het infuus prikken en de infuuszak hangen.
Lopend naar de OK met die meneer aan mijn zijde .
Daar aangekomen op het OK bed gestapt.
Armen in de beugels . Weer een blower op mijn voeten heerlijk!
Bloeddruk band om, had eindelijk een hoge bloeddruk 134/80
Maar was eigenlijk nog steeds relaxed.
Dokter Kappel was er, operatie ass, 2 anesthisten.
Die zeiden nu brengen we je heel rustig in slaap. En dat was ook zo ging super relaxed was toen denk ik half 9.
Uit de narcose:
Ik hoor ver weg stemmen, maar ben nog niet echt bij.
Dan ben ik opeens toch wakker 10 voor 12
Zo laat wat is er gebeurd.
Vraag het aan de recorvery verpleegkundige die geeft alleen aan dat het uitloopt.
Even spieken onder mijn top die heel los zit . Valt niet tegen klein, maar helemaal van mijzelf.
Ik ga al snel drinken want hen mega dorst!!! 2 boterhammen met kaas en boter normaal zonder maar ja beetje vet
En dan wachten ik krijg mijn telefoon en te horen dat mijn man al gebeld was dat ik wakker ben.
Gegeten en gedronken en wat mensen geappt dat ik wakker ben. Die moeten lachen om mijn appjes nog een beetje groggy van de narcose.
Nu moet ik wachten tot dokter Kappel klaar is met Juudt. Arme Juudt die moet nog langer wachten en nummer 3 en 4 ook!.
Ik klets wat af met de verpleegkundige, Ik voel mij goed en heb geen pijn!
Om 1415 mag mijn man naar binnen.
Heb ondertussen de mw op bed nummer 3 die dus mega uitloopt en heel gespannen is proberen gerust te stellen. Uitgelegd hoe alles gaat en de drains laten zien.
Eindelijk komt Juudt binnen tegen 15.00.
Toen ze helemaal geΓ―nstalleerd was zei de verpleegkundige ik heb een verassing voor je. En tada daar lag ik haha was zo fijn om haar even te zien.
Eindelijk kwam dokter Kappel.
Het verhaal:
De reden waarom het zo uitliep was dat mijn rechter prothese helemaal kapot was! Ze was er zelf van geschrokken had dit niet verwacht.
Ze had alles al gereed voor de lipofilling. Dus die heeft ze wel door laten gaan .
De prothese was stuk, maar wel compact stuk. Foto s plaats ik op het topic van de protheses.
Ben echt geschrokken hiervan en bedankte dokter Kappel voor de tijd die ze heeft genomen.
Links was nog intact. Ook heeft ze kapsel beide kanten weggehaald.
Vandaar al mijn klachten!!!! Pfff...
Juist mocht ook mijn protheses zien.
Daarna mocht ik weg.
Rustig aan naar de auto gelopen. Had een vest aan met zakken dus daar zaten de potten in.
Terugreis ging prima. Euforisch mijn moeder en BFF gebeld.
Thuis:
Kids waren heel blij dat ik er weer was. Fijn dat mijn ouders er ook waren
Thuis lekker op de bank onder een kleed.
Veel gedronken. Kids hadden brownie gebakken, fruit op en net een pannenkoek en soep.
Nu heb ik wel pijn in mijn linkerborst. is ook groter dan rechts. Rechts zit niet veel. Vocht?? En die ravage borst doet vooralsnog niet zeer.
Lipo plekken been iets gevoelig maar te doen.
Kan nog geen druk op mijn armen uitoefenen, nog niet zelf naar de wc en zo n handpompje van zeep indrukken.
Nou dames dat was het voor nu. Zal nog even kijken of ik de foto's kan plaatsen van de kapotte prothese.
Dokter Kappel belt mij nog vanavond, maar dat zal wel een latertje worden .
O ja ze heeft 100 en 170 cc geoogst wat waar is gebleven heb ik niet gevraagd. Maar zij kan dus prima vet oogsten bij hele slanke dames!
Liefs