Mijn datum voor explantatie was 10 april 2012. De lokatie was de J v Goyen kliniek te Amsterdam. Op tijd op de afgesproken plek kon ik plaatsnemen in de wachtkamer en na een korte wachtperiode mocht ik de lift in en mij voegen op de 2e etage. Werd vriendelijk ontvangen door verplegend personeel die de intake deed en gegevens op nam. Ook kwam er iemand langs die de bestelling van het eten op kwam nemen. Intussen mocht ik mij ontdoen van kleding en na enkele minuten kwam de anesthesist met de bekende vragenlijst. Alles doorgesproken en wederom enkele minuten later kwam plastisch chirurg Prof Dr Ritt kennismaken en vertellen wat de gang van zaken was en vragen of ik nog wensen/vragen had over de operatie. Voor de zekerheid vermeldde ik nogmaals dat de kapsels niet mochten blijven zitten nav de reeks klachten die ik ondervond. Hij knikte instemmend. In mijn operatiehemd werd ik begeleid naar de deur met venster en kon mijn bed al zien staan. Minuutje wachten en naar binnen. Plaats nemen en de armen op de steunen. Iedereen praatte met mij, anesthesioloog, verpleegkundigen .. en voor ik t wist zat het infuus al in de plooi van mijn arm ,plakkers werden aangebracht en ik kreeg een kapje met frisse zuurstof. Ze stelden nog wat vragen en weg was ik...
.
.
.
.
.
.
.
.
... en hier kwam ik weer bij
Tot zover mijn relaas. Tijd voor meer rusten
heel veel liefs
Ria