Explantatie Chica door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Chica77

Ongelezen bericht 22 okt 2017 19:29

Hallo dames,

Even rustig op de bank...wordt wel tijd voor een update..
De operatie is goed verlopen..
Ze zijn eruit. Blij dat ze eruit zijn..Dat zeker. Minder blij dat ik zo plat als en dubbeltje ben.
Maar alles zit nog ingewikkeld en dus nog moeilijk te zeggen.
De drains zitten er nog in en weet nog niet zeker of ze er morgen uit mogen. Aan een kant komt er best nog wat uit.

Sol goed om te horen dat bij jou ook alles goed gegaan is en dat ze je spier heeft kunnen repareren.
Leuk je even gezien en gesproken te hebben. Sterkte met het herstel!

Ik zal ze vd week ook even wegen. Ben erg benieuwd.
Bij mij zijn ze ook gelig.. maar id God zij Dank ook niet gescheurd. Vwb de pijn is het met de pijn stillers best te doen.

Ik houd jullie op de hoogte.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 okt 2017 10:19

Lieve Chica,

Joepie! Verlost!
Heel blij voor je lieverd! :D

Blij dat alles goed ging en dat ze heel waren. Maar het heel zijn zegt ook niet altijd wat meiden. Als implantaten op een gegeven moment erg gaan doorzweten, kan het zelfs erger zijn dan sommige scheuren. Meestal is het nog een cohesieve massa wanneer er een scheur zit en blijft de boel vaak redelijk op de plek zitten. Tenzij de boel is "ontploft" vanbinnen en het een vieze smurriebende is in de borsten. Dit zijn de ergste scheuren, want die troep zit dan echt overal. En lekt het lichaam in. Bij andere scheuren minder. Maar bij erge zweten nadat de envelop al heel zwak is, is het ook echt niet ok, omdat uitgezweten siliconen altijd vloeibaar zijn! :shock: En vloeibare siliconen migreren sneller.
Ik denk dat dr. Kappel er wel wat over gezegd zou hebben als dat bij jullie ook het geval was, dan zaten de holten namelijk vol met siliconen. Dus we gaan ervan uit dat dit niet zo was. En daar mag je wel blij om zijn, want het is gewoon erg. :(

Ik wens je heel veel sterkte met het herstel!

Trouwens, door het wegen kun je nooit echt precies weten hoeveel er is gezweet. Het aantal cc is iets anders dan gewicht, want de envelop heeft ook een gewicht. Dus je weet niet wat het oorspronkelijke gewicht van je implantaat was. En daarbij ondergaan siliconen heel wat veranderingen in het lijf. Ze nemen ook lichaamsvloeistoffen op, vandaar die gelige kleur.
En artsen maar beweren siliconen geen interactie aangaan met het lichaam. Iets wat er geel uitkomt, laat al zien dat het een interactie aangaat met je lijf! :evil:

Sterkte mop!!!!!!!!!!!!!

X Luna
Chica77

Ongelezen bericht 23 okt 2017 20:14

Hoi luna,

Vandaag weer een dagje verder...drains mochten er helaas niet uit. Morgen wel zoals het er nu uitziet. Zou blij zijn als ze eruit zijn. Zie daar wel tegenop...is wel pijnlijk volgens mij.

Vwb het wegen. ..wel vaker gelezen. .zodat je kan zien wat het verschil is en dat zou dan duiden op zweten.

Zal het nog eens aan dr Kappel vragen of ze wat gezien had..helemaal vergeten. ..

Wordt vervolgd. ..
Sol

Ongelezen bericht 23 okt 2017 20:15

Goed om te horen chica77!! Bij mij de drains er net uit gehaald.. Wat een opluchting! Ik hoop dat ze bij jouw ok er snel uit mogen.

Wat het wegen betreft dat heb ik rechtstreeks van het forum hier. Verschillende mensen hebben ze gewogen en er waren er verschillende bij die implataten hadden van 300 cc en na explantatie wogen ze bijvoorbeeld. Nog maar 285... Kijk dan vraag je je toch af waar is dat gebleven? Daarom heb ik ze gewogen.
Xxx Sol
Chica77

Ongelezen bericht 23 okt 2017 21:14

Hey,

Oh fijn dat ze eruit zijn en dat dat meeviel. Kon je nog zo laat terecht bij de huisarts. .

En Oh ik kan he je reactie zo indenken. ..blij dat ze eruit zijn maar dan met mixed feelings. ..zal nog wel even duren.

Sterkte en bedankt voor je reactie.
Xxx
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 okt 2017 07:21

Ja, ik weet dat vrouwen dat wel eens doen, maar het oorspronkelijke gewicht is nooit goed te bepalen, dus je weet nooit wat het verschil is tussen plaatsing en na verwijdering. Het aantal cc is iets anders dan gewicht en de envelop weegt natuurlijk ook nog wat. Het aantal cc gaat enkel over de inhoud en niet het hele implantaat.
Je kunt wel wegen natuurlijk voor de indicatie dat zeker. Vooral als de verschillen groot zijn of als er verschillen tussen de 2 implantaten zijn.
Maar siliconen zweten altijd door. Echt allemaal ongeacht het merk.
Waar je vooral op kunt letten zijn deuken en rimpels. Dat duidt erop dat ze behoorlijk leger zijn.
Leg je implantaat neer beiden naast elkaar. Als ze niet meer zo bol staan en wat gerimpeld zijn aan de zijkanten dan zie je dat ze best wat gezweet hebben. Soms zie je ook echte kreukels aan de envelop zitten.
Maar vraag het vooral aan dr. Kappel wat ze aantrof. Of er veel siliconen in de pockets zaten. Als dat niet zo is, dan is dat super! Maar toch maakt het ook niet uit, want ziek zijn jullie toch en dat is heel erg!!!
Er was maar heel weinig nodig om zoveel vrouwen zoveel klachten te geven :(
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 okt 2017 13:12

Trouwens, jullie mogen best wel de foto's van de implantaten plaatsen hoor, dan kan ik even meekijken. Er staan nog meer foto's van de verwijderde implantaten.
Foto's van de borsten zou ook geweldig zijn, want vrouwen willen altijd weten wat ze te wachten staat. Kan het begrijpen als jullie ze niet willen plaatsen hoor. Ik had de mijne een aantal jaar geplaatst. Niet echt voor en na foto's want mijn siliconen waren er al uit voordat we het forum opstartten. Maar had wel foto's van mijn borsten. Ik heb ze er uiteindelijk ook weer afgehaald want veel mensen weten dat ik Luna ben en ik begon mij er toch echt ongemakkelijk over te voelen. Als je verder anoniem bent is het minder erg.
Foto's kun je ook per mail naar mij opsturen dan laat ik ze alleen aan dames zien de wij in ons bestand hebben. Of je plaatst ze in ons afgeschermde deel waar alleen forumleden kunnen komen. Maar niks hoeft hoor!!!

Stekte allebei nogmaals, want dit is de zwaarste tijd! Die mixed feelings zijn ook zwaar.
Kom je er echt niet uit en zijn ze echt heel erg toegetakeld bestaat er gelukkig nog een mooie techniek als lipofilling. Maar dit moet je natuurlijk pas doen als je jezelf wel de tijd hebt gegeven om jezelf gewoon te accepteren. Dat staat bovenaan!!!

Dikke kus voor jullie beiden! En heel blij dat jullie elkaar hebben nu. In de voorgaande jaren hadden we enorm veel actieve dames die tegelijk of bijna na elkaar onder het mes gingen. Wat dat betreft is het forum sinds 2 jaar wat stilletjes wel jammer voor de nieuwe dames. Maar snap het wel dat iedereen gewoon weer verder wil met haar leven en dit hoofdstuk afsluit.
❤ Luna
Sol

Ongelezen bericht 24 okt 2017 13:23

Hee Luna

Ja ik wil wel foto 's maken van de implataten. Zal ze naar jouw sturen per mail. Van de borsten moet ik nog ff wennen :oops: eerst maar even zelfacceptatie. Ik kan de foto's trouwens op het forum niet zien. Ik heb een filter en deze filtert hij vanzelf ook Haha dus die van Wendy kon ik ook niet zien. Hoe moet ik het doen? Jouw een privé mail sturen?
Gr xxxx
Chica77

Ongelezen bericht 24 okt 2017 14:19

Ik zal het tzt weldoen denk ik. Voor nu zitten ze nog ingepakt. Ik heb ze zelf nog niet eens gezien. Durf niet zo goed met de drains er nog in.
Die mogen er helaas toch niet uit. Er is ineens weer veel wond vocht uitgekomen helaas. Nu wordt het donder dag pas :cry:

Wordt vervolgd
mksadmin

Ongelezen bericht 25 okt 2017 15:05

Sol schreef:Hee Luna

Ja ik wil wel foto 's maken van de implataten. Zal ze naar jouw sturen per mail. Van de borsten moet ik nog ff wennen :oops: eerst maar even zelfacceptatie. Ik kan de foto's trouwens op het forum niet zien. Ik heb een filter en deze filtert hij vanzelf ook Haha dus die van Wendy kon ik ook niet zien. Hoe moet ik het doen? Jouw een privé mail sturen?
Gr xxxx
Chica77 schreef:Ik zal het tzt weldoen denk ik. Voor nu zitten ze nog ingepakt. Ik heb ze zelf nog niet eens gezien. Durf niet zo goed met de drains er nog in.
Die mogen er helaas toch niet uit. Er is ineens weer veel wond vocht uitgekomen helaas. Nu wordt het donder dag pas :cry:

Wordt vervolgd
Hoi lieverd,
Je kunt mailen naar: forum@meldpuntklachtensiliconen.com
Wat naar de de drains er nog niet uit mogen! Zo vervelend die dingen, maar het is wel beter, omdat je anders heel veel vocht in de borsten hebt en dan duurt het herstel ook langer. Aan de andere kant is het dragen van drains ook weer minder ivm gevaar voor besmetting van de wond. Maar het komt wel goed lieverd, het gebeurt wel vaker dat dames de drains langer moeten dragen.
Vind het zielig voor je dat je je zo rot voelt, maar je komt er wel overheen lieverd! Over een tijdje Zul je je veel beter voelen en zijn de borsten ook weer mooier. Aan et begin zien ze er toegetakeld uit, maar het hersteld zich allemaal heel mooi hoor.
Wat jammer dat je pc een filter heeft en alles wegfiltert! Wat balen zeg! Kun je ze dan niet op je telefoon bekijken? Er staan echt veel foto's hoor op het forum. Maar ook op realself.com. Dan moet je je even aanmelden.

Sterkte met alles!!!!!!!!!!!!!!!

Al mijn liefs,

Luna
mksadmin

Ongelezen bericht 25 okt 2017 15:09

maya4 schreef:Hoi Dames,

Allereerst: Ik vind jullie allemaal mega krachtige vrouwen!

Om uit deze circel van steeds weer iets aan je lijf laten snijden is innerlijke kracht nodig.

Op dit moment bereid ik mij mentaal voor om mijn monoblock hydrogel eruit te laten halen, liefst ook met kapsel.

Ook ik kan nergens op deze site het afgeschermde deel vinden, zocht naar fotos...
Zou iemand mij dit uit willen leggen?

Anderhalf jaar terug heb ik siliconen eruit laten halen, en monoblock hydrogel ervoor terug. Nu wil ik de monoblock er ook uit hebben. Geen lipofilling, ik wil me lijf niets meer aandoen!!!!!!!!!!
Maar ook ergens in het engels gelezen dat er wel degelijk dames klachten melden naderhand, over hormoon problemen en andere disfuncties in het lichaam.

Misschien iets om op te zoeken in engels..

Liefs en heel veel positive energie toegewenst aan jou chica, en sol.

Lieve Maya,

Ik zal dit berichtje van jou onder de voorsteltopics doen ok, en dan reageer ik daar even.

Dikke X Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 okt 2017 15:13

Hoi, had per ongeluk met mijn andere account gereageerd, maar de berichtjes komen van mij hoor. Op tel niet goed te wijzigen ;)
X Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 okt 2017 16:13

Hier even een foto van wat ik bedoelde:
http://postimg.org/image/r7qeux3n3/
Je ziet behoorlijke deuken, dus deze implantaten hebben enorm veel gezweet.
Sol

Ongelezen bericht 25 okt 2017 19:26

Hee chica77
De drains al weg? Ik hoop het wel voor je
Voel je je ook al stuk beter hoor zonder die bungelende flessen :lol:

Veel liefs Sol
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 okt 2017 20:35

Helaas mogen de drains van Chica er nog niet uit :(
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”