Explantatie door dr. vd Avoort

Deel je ervaringen en foto's
floyd

Ongelezen bericht 27 sep 2017 12:26

Hallo,
In 2008 heb ik besloten implantaten te nemen, omdat ik na mijn 4 kinderen te hebben gevoed niks meer overhad en toen 31 jaar oud was, vond ik dat vreselijk en heb toen eurosilicone implantaten laten zetten in Rotterdam bij de Parkkliniek. 8 jaar zijn voorbij gegaan zonder problemen tot van de winter een stem in mn hoofd zei die implantaten moeten dr uit. Deed hier helaas niks mee, had toen geen klachten. Tot eind mrt van dit jaar toen vond ik bobbels onder mijn oksels :shock: . Mijn wereld stond ff geheel op zn kop!! 'S maandags gelijk naar de huisarts en werd door gestuurd naar de mamapoli in dirksland. Daar allebei onderzoeken gehad die dag en er werd geen kanker geconstateerd, maar wat het dan wel was wisten ze net. Ik ben toen doorverwezen naar dr. vd Avoort (plastisch chirurg). Hij heeft mij heel erg goed geholpen en heeft voor mij bij de verzekering (aevitae) een aanvraag gedaan voor verwijdering van mijn protheses en kapsel. Dit is goedgekeurd en ben 6 sept jl geopereerd. Helaas vond ik wel dat dit allemaal veel te lang heeft geduurd, maar ik ben van die ellendige prothese af :D voor dat ik de operatie in ging was het niet helemaal duidelijk of mijn linker prothese gescheurd was of niet. De radiologen konden het daar niet over eens worden. Toen ik uit de operatie kwam en nog op de uitslaapkamer lag kwam de arts me ff vertellen dat de prothese wel degelijk lek was en dat hij ze onder mijn kussen gelegd had (ik wilde ze nl graag meenemen) Ook heeft hij geheel gratis mijn borst gelift. Ik ben meer dan tevreden over mijn plastisch chirurg!!
Maar wat ik eigen van jullie wil weten hebben jullie melding gemaakt van jullie gescheurde prothese....? Ik heb de importeur van deze protheses gemaild ,maar daar zeggen ze dat ik geen procedure kan starten maar alleen je behandeld arts. Wat ik heel vreemd vind, daar het mij aan gaat en niet de arts. hebben jullie misschien info hoe ik dat het beste kan aanpakken. Wel heb ik via jullie forum het formulier van het RVIM ingevuld. Ik hoor graag van jullie.
groeten Floyd :cool:
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 sep 2017 14:15

Hoi Floyd,

Wat goed dat je die rommel hebt laten verwijderen! :cool:
En hoe is het nu met je oksel? De zwelling kan een hele tijd blijven na explantatie, maar binnen een jaar wel weer minder worden. Mocht het niet zo zijn, laat dan een MRI maken. Dat is de enige manier om goed te zien of het siliconen resten zijn. Er zullen vast wel wat siliconen in de oksel zitten, maar als het om een geringe hoeveelheid gaat, is het niet verstandig om de klier te verwijderen, omdat dit veel meer ellende zal geven. De kliertjes zijn nu wat dikker door ontstekingscellen. Dit hoort wat minder te worden na verloop van tijd.

Kijk hier voor meer info over het aansprakelijk stellen enz. Zie rechts.
Als je de nieuwe pagina opent, kan het zijn dat je niets ziet. Dit is bij sommige browsers het geval met name Google Edge van Windows 10. Open de pagina in Google Chrome, dan werkt hij altijd.
SAP advocaten en de advocaten van Recht en advies houden zich bezig met alles rondom de siliconen.
https://www.rechtensadvies.nl/contact
https://www.sapadvocaten.nl/
Kijk even of je in aanmerking komt voor rechtsbijstand.
Je kunt ook even contact opnemen met het Juridisch Loket en daar je vragen stellen. https://www.juridischloket.nl/

Ik zal je topic ook nog even splitsen, want je zit nu in het topic van een andere dame ;)

Heel veel sterkte en succes met alles! Hoop dat je je snel weer beter voelt.
En houd ons op de hoogte van alles!

Heel veel lieve groetjes,

Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”