Gisteren explantatie door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
saartje1996

Ongelezen bericht 08 jul 2017 10:41

Hoi Allemaal!

Gisteren zijn mijn siliconen eruit gehaald door Kappel. Het ging allemaal helemaal goed. De pijn valt reuze mee gelukkig. Ik heb stiekem al een beetje gekeken naar het resultaat maar oh wat ben ik plat. Mijn borsten zijn ook nog verre van symmetrisch, geen idee of dat nog bijtrekt. Vergeleken met de situatie voor de bv ben ik er wel erg op achteruit gegaan. Heel stom... Hoop zo dat het nog iets mooier wordt. Ik had gekozen geen lipo te doen omdat dat dan weer beter is om na een jaartje ofzo te doen. Hopelijk wordt het ietsjes mooierr en kan ik het zo accepteren, want heb echr geen zin in nog een operatie.

Voor iedereen die de explantatie nog tegemoed gaat, wil ik even zeggen dat het allemaal echt reuze meevalt! Ik heb minder pijn dan bij de bv:) Lag naast een hele gezellige vrouw. Als je dit toevallig leest, heel veel sterkte en plezier op de camping.

Groetjes,
Saartje
Ginny

Ongelezen bericht 09 jul 2017 12:14

Hoi Saartje,

Kom niet zo vaak meer op dit forum, maar 15 lezers en geen reactie, dat is niet leuk :roll:

Fijn dat de explantatie is mee gevallen, en dat je voor gezondheid hebt gekozen ;)
Uit ervaring weet ik dat je borsten nog 'n jaar lang veranderen... plooitjes en rare deukjes verdwijnen meestal, dus je moet nog even geduld hebben.

Zorg goed voor jezelf en neem je rust!
liefs Ginny
Plien

Ongelezen bericht 09 jul 2017 13:27

Hoi Sarah, ik heb je gisteren een privébericht gestuurd, weet niet of je dat al gezien hebt, sterkte en
groetjes Plien
Joy

Ongelezen bericht 09 jul 2017 15:22

Lieve Saartje,
Wat fijn dat je de explantatie achter de rug hebt.
Ik ben zelf 19 mei geopereerd door dr. Kappel.
Ook slechts explantatie, wilde geen lipofilling.
Na dag 2 was ik ook superplat, maar dat is nu toch aardig wat bijgetrokken, dus even geduld hebben. Ik heb goede bh's gekocht bij de Bijenkorf en niemand die er iets van merkt.
Heel veel sterkte met het herstel.
Liefs,
Joy
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jul 2017 12:32

Lieve Saartje,

Wat fijn dat het achter de rug is! Ik had je niet eens sterkte gewenst :(
Ik wens je ontzettend veel sterkte de komende tijd!!!
Je borsten zullen zeker nog wat bijtrekken hoor, de eerste paar dagen zien ze er niet uit :shock:
Mocht je er geen vrede mee krijgen, is het fijn dat je alsnog lipofilling kunt doen, dus wees nooit verdrietig ok?

Heel veel liefs,

Luna
saartje1996

Ongelezen bericht 10 jul 2017 17:35

Bedankt allemaal voor jullie reactie! Ik hoop dat het dan inderdaad nog een beetje bijtrekt:)

Maakt niet uit hoor Luna! Je bent al zo'n steun voor iedereen. En ik heb heel veel gehad aan al je reacties op mijn berichtjes:D

Over een tijdje zal ik wat foto's posten om mijn herstel te laten zien. Misschien dat vrouwen na mij daar nog wat aan hebben:)

Liefs,
Saartje
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”