Explantatie Anna77 door dr. Kappel
Hier gaat het wel goed, al heb ik nog wel last van pijn in mijn borsten. Met name bij de littekens. De pleisters zijn er nu al een paar dagen af en het ziet er van buiten rustig uit, maar van binnen voelt het pijnlijk. Het trekt, voelt beurs en af en toe jeukt het enorm.
Mijn linker borst heeft nog wel een deuk bij de tepel, even afwachten of dat nog wegtrekt. Verder voelen ze in het geheel nog beurs, ook mijn ribbenkast voelt pijnlijk, maar het voelt ook wel veel meer als mijn borsten en ik ben heel tevreden met mijn keuze!
Ik heb over 4 maanden een tweede controle afspraak bij dr Kappel en ga dan evt mogelijkheden met lipofilling bespreken. Iets in mij wil gewoon tevreden zijn met mijn lijf en er niks meer aan doen nu, iets anders in mij wil nog wel graag wat meer volume met die lipofilling. Ik ben er nog niet uit en wacht eerst af hoe ik me voel en hoe het er uit ziet in april.
liefs Anna
Mijn linker borst heeft nog wel een deuk bij de tepel, even afwachten of dat nog wegtrekt. Verder voelen ze in het geheel nog beurs, ook mijn ribbenkast voelt pijnlijk, maar het voelt ook wel veel meer als mijn borsten en ik ben heel tevreden met mijn keuze!
Ik heb over 4 maanden een tweede controle afspraak bij dr Kappel en ga dan evt mogelijkheden met lipofilling bespreken. Iets in mij wil gewoon tevreden zijn met mijn lijf en er niks meer aan doen nu, iets anders in mij wil nog wel graag wat meer volume met die lipofilling. Ik ben er nog niet uit en wacht eerst af hoe ik me voel en hoe het er uit ziet in april.
liefs Anna
Ik denk dat als je straks wat mooie bh's hebt, je weer tevreden bent.
Je hebt genoeg borst om te pushen
Ik ben benieuwd naar je beslissing.
Ik vind het wel heftig om weer onder het mes te gaan....
En er is ook een nadeel.
Met lipofilling kunnen er kalkdeeltjes zichtbaar zijn op de echo/mri welke op kanker lijken.
Dit vind ik ook best wel heftig.
Je hebt genoeg borst om te pushen
Ik ben benieuwd naar je beslissing.
Ik vind het wel heftig om weer onder het mes te gaan....
En er is ook een nadeel.
Met lipofilling kunnen er kalkdeeltjes zichtbaar zijn op de echo/mri welke op kanker lijken.
Dit vind ik ook best wel heftig.
Een goede radioloog kan het verschil wel zien hoor tussen kanker en kalkdeeltjes.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
lieve Loeloe,
ik krijg een deel vergoed van het Zilveren Kruis Achmea omdat ik kapselvorming Baker 4 had. Dr Kappel stuurt me deze week het nummer waarmee ik bij de verzekeraar kan declareren, dan merk ik pas hoeveel ze vergoeden. Iets van 75 procent hoop ik. Ik wilde perse bij dr. Kappel, maar zij hebben geen contract, dus moet ik een deel zelf betalen.
Hoe gaat het verder met jou?
Hier goed, ik heb echt wel 3 a 4 weken last gehad, maar nu bijna niks meer!
Liefs
ik krijg een deel vergoed van het Zilveren Kruis Achmea omdat ik kapselvorming Baker 4 had. Dr Kappel stuurt me deze week het nummer waarmee ik bij de verzekeraar kan declareren, dan merk ik pas hoeveel ze vergoeden. Iets van 75 procent hoop ik. Ik wilde perse bij dr. Kappel, maar zij hebben geen contract, dus moet ik een deel zelf betalen.
Hoe gaat het verder met jou?
Hier goed, ik heb echt wel 3 a 4 weken last gehad, maar nu bijna niks meer!
Liefs
hi Loeloe,
wat balen zeg dat je niks vergoed krijgt!
En ben je nog tevreden met het resultaat na de explantatie?
Ik overweeg idd nog wel lippo, maar wacht sowieso nog een paar maanden af hoe mijn borsten dan voelen en er uit zien. Het is nog ingedeukt aan de linkerkant en als ik mijn armen omhoog doe, dan is het deel onder de tepel heel leeg en bobbelig. Ik zou het heel fijn vinden als dat nog verandert, maar ik wacht de controle afspraak met dr Kappel in april even af. Ik ben heel erg blij met hoe vrij ik me nu voel zonder die siliconen trouwens en hoe lekker ik weer kan sporten... Super fijn gewoon.
liefs Anna
wat balen zeg dat je niks vergoed krijgt!
En ben je nog tevreden met het resultaat na de explantatie?
Ik overweeg idd nog wel lippo, maar wacht sowieso nog een paar maanden af hoe mijn borsten dan voelen en er uit zien. Het is nog ingedeukt aan de linkerkant en als ik mijn armen omhoog doe, dan is het deel onder de tepel heel leeg en bobbelig. Ik zou het heel fijn vinden als dat nog verandert, maar ik wacht de controle afspraak met dr Kappel in april even af. Ik ben heel erg blij met hoe vrij ik me nu voel zonder die siliconen trouwens en hoe lekker ik weer kan sporten... Super fijn gewoon.
liefs Anna