De vorm is echt niet mooi, maar misschien trekt het bij. Het is pas vier dagen geleden.
En anders een paar mooie super push ups, dan merk je er in kleding niks van.....
Explantatie Loeloe door dr. Kappel
Lieve Loeloe,
ik heb je foto's bekeken en ik kan me voorstellen dat het even wennen is, maar ik vind je borsten nu eigenlijk wel mooi.
Vrijdag as ben ik aan de beurt, ik heb nu 240 cc op de spier en mijn borsten zijn heel onnatuurlijk en enorm 'bol'. Komt ook door de kapselvorming, dat maakt dat er nog meer randen te zien zijn. Ik denk dat ik ook erg zal moeten wennen aan hoe het is na de explantatie, maar hoe het nu is, is al helemaal niet goed.
Ik wens je heel veel sterkte nog met je herstel en over die push ups, zo denk ik er ook over ja, onder kleding merk je niks. En wel een gezonder lichaam
Liefs Anna
ik heb je foto's bekeken en ik kan me voorstellen dat het even wennen is, maar ik vind je borsten nu eigenlijk wel mooi.
Vrijdag as ben ik aan de beurt, ik heb nu 240 cc op de spier en mijn borsten zijn heel onnatuurlijk en enorm 'bol'. Komt ook door de kapselvorming, dat maakt dat er nog meer randen te zien zijn. Ik denk dat ik ook erg zal moeten wennen aan hoe het is na de explantatie, maar hoe het nu is, is al helemaal niet goed.
Ik wens je heel veel sterkte nog met je herstel en over die push ups, zo denk ik er ook over ja, onder kleding merk je niks. En wel een gezonder lichaam
Liefs Anna
Hey anna77, heel veel succes vrijdag, maar dat komt zeker goed, het valt zo mee! Ik heb echt nergens last van.
Welke maat had je voor de bv?
Ik heb gemeten en heb nu 75 cm onder de borst en 87 cm op de tepels, dus maat 75A.
Heb een super push up 75A, maar de bovenkant is leeg
Over een paar weken laat ik me wel meten in een goede lingeriewinkel.
Even wat vragen aan de ervaren dames:
Wanneer mag ik douchen?
Wanneer mag ik in bad en zwemmen?
Wanneer mag ik hardlopen?
Dank alvast
Welke maat had je voor de bv?
Ik heb gemeten en heb nu 75 cm onder de borst en 87 cm op de tepels, dus maat 75A.
Heb een super push up 75A, maar de bovenkant is leeg
Over een paar weken laat ik me wel meten in een goede lingeriewinkel.
Even wat vragen aan de ervaren dames:
Wanneer mag ik douchen?
Wanneer mag ik in bad en zwemmen?
Wanneer mag ik hardlopen?
Dank alvast
Je mag nu al best douchen hoor, maar je mag zeker nog niet in bad en al helemaal niet naar een zwembad!!!!!! Je moet echt wachten tot je operatiewond is genezen, want er bestaat kans op infectie.
Daarbij mag de wond echt niet te lang nat blijven, dus douchen moet ook zo kort mogelijk. Er zit toch nog een pleister op? Die laat je zitten tijdens het douchen en erna gelijk een schone plakken. En echt niet te lang douchen, hooguit 5 minuten!
Met hardlopen moet je echt 4 weken wachten hoor!!! Je borsten gaan te veel op en neer met rennen dat is niet goed voor het genezingsproces. En het gaat ook erg veel pjn doen hoor. Ik zou echt een maand rustig aan doen. Je hebt misschien geen pijn, maar je wilt dat ook niet gaan uitlokken door te veel te doen. En je weefsel moet wel mooi genezen en weer goed op elkaar genezen en als je teveel op en neer gaat, gebeurt dat niet. Die holte in je borst moet weer samengroeien.
Niet te snel te veel willen meis! Even genieten van je lange kerstvakantie
Dikke X
Luna
Daarbij mag de wond echt niet te lang nat blijven, dus douchen moet ook zo kort mogelijk. Er zit toch nog een pleister op? Die laat je zitten tijdens het douchen en erna gelijk een schone plakken. En echt niet te lang douchen, hooguit 5 minuten!
Met hardlopen moet je echt 4 weken wachten hoor!!! Je borsten gaan te veel op en neer met rennen dat is niet goed voor het genezingsproces. En het gaat ook erg veel pjn doen hoor. Ik zou echt een maand rustig aan doen. Je hebt misschien geen pijn, maar je wilt dat ook niet gaan uitlokken door te veel te doen. En je weefsel moet wel mooi genezen en weer goed op elkaar genezen en als je teveel op en neer gaat, gebeurt dat niet. Die holte in je borst moet weer samengroeien.
Niet te snel te veel willen meis! Even genieten van je lange kerstvakantie
Dikke X
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"