Ze gaan eruit! (eindelijk) dr. Kappel
Lieve, lieve meiden, ik ben er weer! Gisteren al een redelijke dag en vandaag voor mijn doen een top dag! Ik voel de krachten terug komen! ben goed beroerd geweest hoor maar ja, had ik kunnen verwachten met zoveel ziektes, medicatie en dan een knock out van 4uur.
Ben vanmorgen bij Dr Kappel geweest voor controle. Helaas is mijn rechter tepel gaan lekken. Deze zal waarschijnlijk niet overleven. Ik heb daar geen pijn aan maar bloed wel regelmatig. Dr. Kappel was daar al bang voor toen de antibiotica gestaakt moest worden. Maar goed, het doet me niet veel. Dikke stiften om te tekenen genoeg te koop!
Ik ben al zo gigantisch blij dat ik alweer zo ver ben.
De beloofde foto's komen hoor! Ze moeten nog even op de computer gezet worden en daar heb ik mijn lieve mannetje voor!
Ben vanmorgen bij Dr Kappel geweest voor controle. Helaas is mijn rechter tepel gaan lekken. Deze zal waarschijnlijk niet overleven. Ik heb daar geen pijn aan maar bloed wel regelmatig. Dr. Kappel was daar al bang voor toen de antibiotica gestaakt moest worden. Maar goed, het doet me niet veel. Dikke stiften om te tekenen genoeg te koop!
Ik ben al zo gigantisch blij dat ik alweer zo ver ben.
De beloofde foto's komen hoor! Ze moeten nog even op de computer gezet worden en daar heb ik mijn lieve mannetje voor!
Fijn dat je je zoveel beter voelt Daniella, maar wat erg van je tepel! Wat zei mevrouw Kappel ervan, en zijn er alternatieven voor je?
Vandaag lees ik toch wel een aantal trieste verhalen en het raakt me enorm, ik zit nog net niet te huilen, maar het scheelt niet veel. Jij bent zelf zo blij nu met de vooruitgang Danielle, en ik vind je heel erg dapper!
Je bent een bikkel, en ik ben blij dat je zo aan het aansterken bent!
Vandaag lees ik toch wel een aantal trieste verhalen en het raakt me enorm, ik zit nog net niet te huilen, maar het scheelt niet veel. Jij bent zelf zo blij nu met de vooruitgang Danielle, en ik vind je heel erg dapper!
Je bent een bikkel, en ik ben blij dat je zo aan het aansterken bent!
Lieve Daniella ,
Wat fijn dat je je steeds beter gaat voelen ,super meis IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM -BLOEM- FLOWER , maar wat erg van je tepel ,.....ik hoop ook dan echt dat ook dat goed gaat komen ,maar helaas hebben we zoiets niet zelf in de hand je bent dan ook echt een toppertje SUCCES! heel veel sterkte met je verdere herstel ik blijf duimen voor jou Daniella .
Liefs ildiko
Wat fijn dat je je steeds beter gaat voelen ,super meis IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM -BLOEM- FLOWER , maar wat erg van je tepel ,.....ik hoop ook dan echt dat ook dat goed gaat komen ,maar helaas hebben we zoiets niet zelf in de hand je bent dan ook echt een toppertje SUCCES! heel veel sterkte met je verdere herstel ik blijf duimen voor jou Daniella .
Liefs ildiko
Echt meiden, ik ben zo blij dat ik aan het opknappen ben dat ik me echt geen zorgen ga maken om die tepel. Het is zelfs zo dat ik er vanmorgen achter kwam dat de linker ook denkt 'je bekijkt het maar'.
Ik ben járen ziek geweest en voel nu dat ik in een opwaartse lijn zit. Het klinkt zo cliché maar gezondheid is écht het aller belangrijkste.
Ik ben enorm dankbaar en blij. Dat handelen we dit klussie ook wel weer af.
Ik ben járen ziek geweest en voel nu dat ik in een opwaartse lijn zit. Het klinkt zo cliché maar gezondheid is écht het aller belangrijkste.
Ik ben enorm dankbaar en blij. Dat handelen we dit klussie ook wel weer af.
Lieve Daniella,
Hoe is het met je?
Ik hoop dat je goed hersteld en dat je wonden ook mooi genezen.
Sterkte!
Liefs Mik
Hoe is het met je?
Ik hoop dat je goed hersteld en dat je wonden ook mooi genezen.
Sterkte!
Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014
-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Oooh, lieve schat ik heb jou berichtjes helemaal niet gezien. Wat ben ik blij voor je!!!
Gezondheid is echt een zegen en fijn dat we een kans op genezing krijgen door de implantaten vaarwel te zeggen.
Geniet van je herwonnen kracht en het prachtige weer! !Vrolijk!
X Luna
Gezondheid is echt een zegen en fijn dat we een kans op genezing krijgen door de implantaten vaarwel te zeggen.
Geniet van je herwonnen kracht en het prachtige weer! !Vrolijk!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo lieve meiden. Op zich gaat het wel goed. beetje jo-jo effect maar dat lijkt me vrij logisch. Mijn wonden herstellen uiterst langzaam. Beide borsten zijn ook ontstoken, dát doet #$@#$ zeer! Maar laat jullie hierdoor niet ontmoedigen! Bij mij is het heel verklaarbaar dat het zo verloopt. Ik slik namelijk Prednison wat genezing vertraagt en bovendien juist ontstekingsreacties veroorzaakt. Komt bij dat ik na 3 dagen al geen antibiotica meer slik omdat ik dat niet verdraag en je hebt een hele goede reden om herstel van de wonden ernstig te vertragen. Helaas mag je prednison niet zomaar stoppen dus is geen optie. Ik zal meer geduld moeten hebben. Maar het komt goed!!
Hebben jullie ook last ( gehad ) van heel pijnlijke steken in de borsten?
Hebben jullie ook last ( gehad ) van heel pijnlijke steken in de borsten?
Ja, prednison laat wonden trager genezen. Wat vervelend dat je dat nu moet nemen!!! Je hebt wel een lage dosering denk ik toch?
Die harde steken zijn venijnig!!! Ik weet precies wat je bedoeld hoor. Zo uit het niets je weet niet wanneer het komt dan de ene kant dan de andere. Dit zal nog wel een lange tijd kunnen voorduren. Ik had het op 7 maanden na operatie nog steeds. Het heeft wel met de genezing van het litteken weefsel te maken bij mij wel, maar jij hebt ook nog eens een ontsteking ai
Word je nog wel goed gevolgd door de pc? Dring er op aan dat dit wel gebeurt he, want het is jouw gezondheid!!
Sterkte lieverd +beterschap+
X Luna
Die harde steken zijn venijnig!!! Ik weet precies wat je bedoeld hoor. Zo uit het niets je weet niet wanneer het komt dan de ene kant dan de andere. Dit zal nog wel een lange tijd kunnen voorduren. Ik had het op 7 maanden na operatie nog steeds. Het heeft wel met de genezing van het litteken weefsel te maken bij mij wel, maar jij hebt ook nog eens een ontsteking ai
Word je nog wel goed gevolgd door de pc? Dring er op aan dat dit wel gebeurt he, want het is jouw gezondheid!!
Sterkte lieverd +beterschap+
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ja hoor Luna, dr Kappel laat me niet los. Ik moet nog steeds elke week terug komen. Morgen moet ik weer. Wel fijn om te weten dat die steken normaal zijn
Ik slik al sinds november 2011 prednison vanwege de auto immuun ziektes. Momenteel zit ik op 5 mg per dag, een lage dosis maar zonder betekent wrs weer het uitbreken van de vasculitis. Vandaar dat het nodig is. Eind van het jaar gaan we kijken of het helemaal afgebouwd kan worden nu ik van de veroorzakers verlost ben.
Ik slik al sinds november 2011 prednison vanwege de auto immuun ziektes. Momenteel zit ik op 5 mg per dag, een lage dosis maar zonder betekent wrs weer het uitbreken van de vasculitis. Vandaar dat het nodig is. Eind van het jaar gaan we kijken of het helemaal afgebouwd kan worden nu ik van de veroorzakers verlost ben.