Vraag over voorbereiding explantatie: gebruik van voedingssupplementen

Lees informatie of stel vragen.
Marie

Ongelezen bericht 11 feb 2021 10:56

Hallo lieve dames,

Ik ben mij aan het voorbereiden op mijn explantatie en moet hiervoor 'algemene voorwaarden' ondertekenen. Hierin staat o.a. het volgende:

Het wordt ten sterkste afgeraden om voedingssupplementen gedurende 2 weken voorafgaande aan de operatie in te nemen, omdat dit de bloedingsneiging kan versterken. Als gevolg hiervan kan het nodig zijn de operatie voortijdig te beëindigen.

Ik slik best wel veel supplementen en wil hier best 2 weken van tevoren mee stoppen, maar mag ik ook geen vitamine C poeder gebruiken? Dit lijkt me niet zoveel kwaad kunnen eigenlijk. Voor de borstvergroting moest ik dit zelfs verplicht gebruiken voor een goede weerstand en sneller herstel.
Overigens ben ik vaker in mijn leven geopereerd (terwijl ik supplementen gebruikte) en dit is ook altijd goed gegaan.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs Marie
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 feb 2021 19:56

Lieve Marie, we hadden al met elkaar geschreven, maar reageer nu voor de andere vrouwen.
Omega3 en vit E zijn bloedverdunnend, dus die zeker niet slikken. Vit C mag wel en is juist goed voor het herstel. Op de dag zelf niet slikken. En je houden aan de regels van nuchter zijn.

Alles komt goed!😘💕💕💕
Veertje

Ongelezen bericht 26 apr 2021 12:31

Hi ladies, goed om dit ook even te weten! is hier ergens nog meer info over te vinden? Ik slik bijv. kurkuma.

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 apr 2021 14:35

Ik had in het afgeschermde deel kopieen uit mijn fytotherapie boek staan, met uitgebreide info over kurkuma. Heel nuttige info waar je veel aan hebt.
Hier de link.
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3552
Kun je alleen zien wanneer je bent ingelogd

🥰😘
Veertje

Ongelezen bericht 05 jun 2021 10:27

Luna MKS schreef:
26 apr 2021 14:35
Ik had in het afgeschermde deel kopieen uit mijn fytotherapie boek staan, met uitgebreide info over kurkuma. Heel nuttige info waar je veel aan hebt.
Hier de link.
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3552
Kun je alleen zien wanneer je bent ingelogd

🥰😘
Top! Dank je. Ik heb het ook doorgestuurd!
Plaats reactie

Terug naar “Over explantatie en voorbereiding”