Ook ik ben na een week doodziek geweest te zijn over de streep

Lees informatie of stel vragen.
Josine Spitzers

Ongelezen bericht 30 nov 2021 09:20

Ilja schreef:
29 nov 2021 20:11
Josine Spitzers schreef:
29 nov 2021 16:30
Ilja schreef:
29 nov 2021 14:14
Hoi Josine,

Ja, iedere vrouw heeft hier een eigen verhaal. De 1 nog heftiger dan de ander. De klachten die ik ervaar zal ik je vertellen.
Ik heb ernstige vermoeidheidsklachten, niet slapen, spieren en gewrichten, vooral nek en schouder klachten, maag/darmen,
24/7 zweet en koude aanvallen, 24/7 ademhalingsproblemen en hartkloppingen, 24/7 angst/paniek gevoel zonder dat er een rede voor is. Ik heb eigenlijk klachten die mijn leven heel erg moeilijk maken. Ik kan ook niet werken of dingen plannen.
Ik ga vrijdag nogmaals naar een internist/endocrinoloog. Hij gelooft niet in ziek zijn door siliconen. Ze willen het liefst alles op
stress gooien. Ik weet zeker dat dat bij mij niet het geval is. Mag ik vragen wat de internist bij jou heeft onderzocht?
En wat betreft jou keuze voor de arts. Ben je al op consult geweest bij dr. Kappel?

Groetjes Ilja
Ah ja, helemaal mijn rijtje van klachten ook alleen geen darmproblemen dan, verder alles!

Ik ben bij internist Djoeke Beekman geweest, gevonden op dit forum. Zij registreerd de klachten en bespreekt ze dan met een paar artsen in het vu ziekenhuis. Als daar uit komt dat de klachten waarschijnlijk door je prothese komen krijg je een brief ook voor de verzekering en krijg je de operatie vergoed.
Als een internist ontkent dat jouw problemen door de protheses komen zou ik gelijk opstaan en weglopen. Ik had een plastisch chirurg die het gewoon niet geloofde en het vertikte om in mijn 'mooie' borsten te gaan snijden. Weet je hoe moeilijk deze mensen zo de beslissing maken??! Ze mogen gewoon niet ontkennen dat deze klachten er zijn!

Ik kreeg dokter Kappel geheel onverwachts ad telefoon. Ik probeer haar al weken te bereiken maar zij zat even vol en had een patiënten stop.
Ik dacht laat ik het nog eens proberen en zij nam zelf op. Dus een tijd ad telefoon met haar gezeten en had een heel fijn gevoel bij haar! Frank Niessen zie ik pas in september voor het eerst mits ik dan nog niet geopereerd ben.. Maar wel al veel van gezien en gelezen.

Hoi Josine,

Ik heb de naam van Dr. Beekman veel gelezen hier. Ik ben natuurlijk al geëxpandeerd en hoef geen erkenning meer te hebben
voor de verzekering. Ik ben nu op zoek waarom mijn klachten niet gevonden worden. Ik ben al jaren ziek en wil zo graag weer
beter worden. Mijn gevoel zegt nog steeds dat ik door de hormonen en de overgang zo ziek blijf. Ik blijf verder zoeken en
geef niet op. Ik ga vrijdag nogmaals naar een internist/endocrinoloog. Ik ga hem vragen eens naar de bijnieren te kijken.

Wat goed dat je dr. Kappel hebt gesproken. Ben benieuwd wat je gaat doen. Laat je het dan weten?

Sterkte.

Groetjes Ilja
Ah sorry dat had ik niet goed begrepen. Zijn jouw klachten wel verminderd? En welke dan? Heb jij ook na de operatie geprobeerd nog te detoxen? En ja sommige klachten kunnen natuurlijk wel al hardnekkig zijn, maar er moet een manier zijn om die troep zoveel mogelijk eruit te krijgen lijkt mij. Ik loop zelf bij een natuurgeneeskundige die mij ook doormeet, die kon mij vertellen dat mijn Lymfe systeem druk is. Misschien kan je ook zoiets doen, dan kan je bepaalde organen gaan reinigen die niet helemaal lekker gaan zeg maar.. Ik heb daar zelf meer vertrouwen in dan in een arts. Een arts sluit alleen maar uit...
Josine Spitzers

Ongelezen bericht 30 nov 2021 09:40

Kitty88NL schreef:
29 nov 2021 19:00
Hallo Josine,

Wat goed van je dat je de eerste stappen al hebt gezet naar een betere gezondheid. :D
Ik herken veel in je verhaal en hopelijk kan ik iets van je angsten en onzekerheden wegnemen.

Ik had 435 cc implantaten die zijn er 2 weken geleden uitgehaald, zie mijn verhaal met fotos in het explantatie gedeelte, en ik was ook erg bang dat er niets of veel hang vel zou overblijven na verwijdering.
Dit is mij heel erg meegevallen. Natuurlijk hangen ze wel iets maar ik ben ook wat ouder geworden dus dat mag er zijn.

Het niet kunnen afvallen herken ik ook als geen ander. Ik ben in 10 jaar tijd 30 kg aangekomen en dat wil er echt niet af. Als je ziek bent en daardoor minder eet betekend dat niet automatisch dat je afvalt. Ik heb een keer 2 weken niets kunnen eten alleen drinken en er was geen kilo af. Afvallen gaat door gezonde voeding, niet minder maar gezonder, met voldoende beweging te combineren. Ikzelf heb niet goed meer kunnen sporten omdat het 1 week of 2 goed ging en ik daarna steeds 1 tot 3 weken zo vreselijk ziek was dat ik niets meer kon. Ik weet vrijwel zeker dat dit door mijn implantaten kwam. Misschien herken je dit?

Veel succes en weet dat je er niet alleen voor staat.
Hi Kitty,
2 weken geleden nog maar.... jee.... ik heb je foto's gezien, doe mij jouw borsten! Haha! Gewoon prachtig!
Ik ben even gaan zoeken en zie nu dat ik 430 heb ipv 410... hmmmm nu maar hopen dat het er een beetje mooi uit komt te zien. Ik heb de foto's opgezocht van voor en na de operatie in 2010 was dat, ik wil die voor foto echt niet meer.... word daar zo verdrietig van. Maar goed, misschien valt het bij mij dan ook nog mee. Je geeft mij wel hoop.. Jij hebt ok geen lift gehad toch? Ik dacht dat ik daar niet onderuit ging komen maar misschien dan toch... ik vind hangen niet erg, als er maar wat in zit!

En dat afvallen lees ik nu een paar keer terug. Mijn man is nogal zwart wit en zegt dan ja je kan nu alles wel daarop gooien.... Heeft hij ook wel gelijk in, maar dat afvallen klopt gewoon niet.

Even voor de duidelijkheid, ik noemde mijn week ziek, dat was voor mij de druppel. Maar daarvoor doe ik al 2 jaar het DTP protocol dieet. Dat is sporten icm met voeding afgestemd op vetten koolhydraten en eiwitten, en calorieën natuurlijk. Bij mijn vriendin vlogen de kilo's eraf, bij mij geen gram...
Sporten doe ik nog 3xpw, ik deed het altijd 4 x pw maar dat gaat gewoon niet. Ik heb steeds pijntjes, spieren die overbelast zijn, rugpijn, tennisarm, iedere keer iets anders, al jaren. Als ik dan pijn heb ga ik wel naar de sportschool maar ga ik dingen doen die wel gaan. Cardio bijvoorbeeld.

Nu ik echt een week doodziek geweest ben en nog steeds 70 kilo weeg, wat ik al 2 jaar weeg ondanks alles wat ik doe, was dat voor mij het bewijs en was ook eindelijk mijn man verbaasd. Dat kan niet zegt hij, je moet op zijn minst vocht kwijt zijn. Ik heb nog nooit van mijn leven zo liggen zweten in bed, een week lang!

Ik wens jou echt heel veel sterkte deze aankomende weken!

Liefs Josine
Ilja

Ongelezen bericht 30 nov 2021 12:14

Josine Spitzers schreef:
30 nov 2021 09:20
Ilja schreef:
29 nov 2021 20:11
Josine Spitzers schreef:
29 nov 2021 16:30

Ah ja, helemaal mijn rijtje van klachten ook alleen geen darmproblemen dan, verder alles!

Ik ben bij internist Djoeke Beekman geweest, gevonden op dit forum. Zij registreerd de klachten en bespreekt ze dan met een paar artsen in het vu ziekenhuis. Als daar uit komt dat de klachten waarschijnlijk door je prothese komen krijg je een brief ook voor de verzekering en krijg je de operatie vergoed.
Als een internist ontkent dat jouw problemen door de protheses komen zou ik gelijk opstaan en weglopen. Ik had een plastisch chirurg die het gewoon niet geloofde en het vertikte om in mijn 'mooie' borsten te gaan snijden. Weet je hoe moeilijk deze mensen zo de beslissing maken??! Ze mogen gewoon niet ontkennen dat deze klachten er zijn!

Ik kreeg dokter Kappel geheel onverwachts ad telefoon. Ik probeer haar al weken te bereiken maar zij zat even vol en had een patiënten stop.
Ik dacht laat ik het nog eens proberen en zij nam zelf op. Dus een tijd ad telefoon met haar gezeten en had een heel fijn gevoel bij haar! Frank Niessen zie ik pas in september voor het eerst mits ik dan nog niet geopereerd ben.. Maar wel al veel van gezien en gelezen.

Hoi Josine,

Ik heb de naam van Dr. Beekman veel gelezen hier. Ik ben natuurlijk al geëxpandeerd en hoef geen erkenning meer te hebben
voor de verzekering. Ik ben nu op zoek waarom mijn klachten niet gevonden worden. Ik ben al jaren ziek en wil zo graag weer
beter worden. Mijn gevoel zegt nog steeds dat ik door de hormonen en de overgang zo ziek blijf. Ik blijf verder zoeken en
geef niet op. Ik ga vrijdag nogmaals naar een internist/endocrinoloog. Ik ga hem vragen eens naar de bijnieren te kijken.

Wat goed dat je dr. Kappel hebt gesproken. Ben benieuwd wat je gaat doen. Laat je het dan weten?

Sterkte.

Groetjes Ilja
Ah sorry dat had ik niet goed begrepen. Zijn jouw klachten wel verminderd? En welke dan? Heb jij ook na de operatie geprobeerd nog te detoxen? En ja sommige klachten kunnen natuurlijk wel al hardnekkig zijn, maar er moet een manier zijn om die troep zoveel mogelijk eruit te krijgen lijkt mij. Ik loop zelf bij een natuurgeneeskundige die mij ook doormeet, die kon mij vertellen dat mijn Lymfe systeem druk is. Misschien kan je ook zoiets doen, dan kan je bepaalde organen gaan reinigen die niet helemaal lekker gaan zeg maar.. Ik heb daar zelf meer vertrouwen in dan in een arts. Een arts sluit alleen maar uit...
Hoi Josine,

Nee, helaas nog geen enkele verbetering in mijn klachten. Heel teleurgesteld maar ik hou de moed erin.
Ben wel aan het detoxen. Via een bioresonantie therapeut ook extra supplementen.

Groetjes Ilja
Irisgraaf

Ongelezen bericht 30 nov 2021 13:50

Josine Spitzers schreef:
29 nov 2021 16:07
Irisgraaf schreef:
29 nov 2021 14:08
Lieve Josine,

Ah ik kan me zo goed vinden in jou verhaal.

Ik heb zelf op 9 december een consult (dus nog niet de operatie) bij Park Kliniek Rotterdam, waar ik zelf een heel goed gevoel bij heb, maar ik twijfel nog onwijs over lipo. En omdat dr. Niessen hier super veel ervaring mee heeft zou ik graag naar hem gaan. Mijn consult daar is op 4 november 2022, wel sta ik op de spoedlijst in verband met mijn klachten, maar daar staan ondertussen ook al meer dan 60 vrouwen op.

Aan de ene kant denk ik, doe normaal Iris, wees blij dat je zo snel ergens anders terecht kan (Park Kliniek dus), het hoeft ook niet perse bij dr. Niessen als ik ze er alleen uit laat halen. En ik heb nu zo ontzettend veel klachten dat ik op een punt ben gekomen 'weg ermee, eruit, zo snel mogelijk'.

Het is dus een beetje tegenstrijdig allemaal in mijn hoofd, ik kan me goed voorstellen dat je in een soort tweestrijd zit.

Het is en blijft natuurlijk jou keuze, denk er goed over na lieve meid. Volg je hart.

X Iris.
Ah ja helemaal hetzelfde schuitje dus... Ik sta bij de mitssu ook op de wachtlijst tien was ik nr 80🙈
Heb jij de prothese onder de spier? Dat maakt dus uit bij lipo..
Fijn dat je 9 december al kan, ook spannend. Hoor graag ook wat jij besluit straks!

Jaaa echt hetzelfde schuitje! 😫
Klopt ik heb de prothese onder de spier, mentor protheses 325 cc.
De ene dag denk ik f*ck it ik ga gewoon voor mezelf, mijn eigen borst, natuurlijk, er zijn zoveel bh’s die de boel wat mooier kunnen maken en hoe fijn is het dat deze troep eruit kan.
De andere dag denk ik weer in volle afschuw aan mijn borsten hoe ze vroeger waren en wil ik lipo.
Volgende week donderdag heb ik het consult dus ik laat jou zeker weten hoe het is!! 😘
Plaats reactie

Terug naar “Over explantatie en voorbereiding”