Beste lezers.ik wil me ff voorstellen.mijn echte naam is Christa. Ik ben reeds bijna 89 jaarr, en heb de inplantaten reeds 26 jaar....schrik niet van mijn beroerde schrijven.is een van mijn klachten.lijkt op parkinson,maaar volgens onderzoekeen is dat het niet. ik was als transgender erg blij met de mooie borsten. Poseerde voor fotograven een werd warempel model.later actrice. alles ging prima ik waas gelukkiig.Tot en nu gaat het komen,ik naa mijn tournee naar Montreal plotseeling neerviel. oververmoeid zei de dokter,neem fff rust.edoch ik ben duizelig gebleven en wordt steeds erger.onderzoek bracht aan het licht daat mijn nier functie was verstoord.maar waardoor?? ik kreeg verlammings verschijnselen,huid problemen en kan nu v rijwel niet meer lopen.kortom ik ben invalide .natuurlijk kwam de verdenking op de silliconen. naar plastisch chirurg . die maakte MRI scan en echo,s. ziet er noog prima uit werd mij gezegd.volgens miij durveen ze explantatie niet aan gezien mijn hoge leeftijd. door de uitzending van Radar toch in lieterateur gedoken.ik kan zo niiet verder met mijn leven,en ga toch op zoek naar een betrouwbare arts teneinde toch mijn zo fel begeerde borsten te laten explanteren.dit doet mij veel leed,maar ik kan zo niet doorgaan.Zou ik bij een operatie sterven kan mij weinig meer schelen.
met beste groet
voorstellen
Hallo lieve Christa,
wat een dappere vrouw bent u toch, als ik u woorden lees dan heeft u een prachtige leven gehad, maar dit is nu echt erg an ook onbegrijpelijk en triest.
U zou voor alle transgenders als voorbeeld kunnen zijn om heel realistisch te kijken naar voordelen maar vooral de nadelen van zulke transitie.
Ik denk dat u misschien eerst naar een goede internist beter kunt gaan en dan pas naar een plastische chirurg.
Lieve Christa heeft u nog familie of vrienden? wie helpt u ? of sta u alleen voor ?
Krijgt u thuiszorg ?
Woont u in een stad waar u makkelijker naar het ziekenhuis kunt?
Ik wens u veel sterkte en wie weet misschien nog alles weer goed komt.
liefs
Muszika
wat een dappere vrouw bent u toch, als ik u woorden lees dan heeft u een prachtige leven gehad, maar dit is nu echt erg an ook onbegrijpelijk en triest.
U zou voor alle transgenders als voorbeeld kunnen zijn om heel realistisch te kijken naar voordelen maar vooral de nadelen van zulke transitie.
Ik denk dat u misschien eerst naar een goede internist beter kunt gaan en dan pas naar een plastische chirurg.
Lieve Christa heeft u nog familie of vrienden? wie helpt u ? of sta u alleen voor ?
Krijgt u thuiszorg ?
Woont u in een stad waar u makkelijker naar het ziekenhuis kunt?
Ik wens u veel sterkte en wie weet misschien nog alles weer goed komt.
liefs
Muszika