Nog een echo laten maken voor explantatie?

Lees informatie of stel vragen.
djr1985

Ongelezen bericht 24 okt 2019 14:05

Dank je Luna, daar staat " 1 of 2" en dan een prijs ja.

Ik heb wel heel duidelijk gemaakt dat het echt puur ging om een check of mn protheses nog intact zijn.

Maar weet je, ik cancel het gewoon. Ik wil het eigenlijk gewoon niet, steek mn kop nog even in het zand tot operatie op 19 dec. Doe toch al heel voorzichtig met mn borsten dus ik kan er verder niets aan veranderen wat er ook op de echo te zien zal zijn. Ik heb zo geen zin in dat gedoe met de verzekering en het hele "medische" bij een zkh wat niet transparant is. Ik ga gewoon naar een privé kliniek, laat me netjes helpen, en weet precies waar ik aan toe ben en wat het me gaat kosten. Ik hou gewoon rekening met het bedrag, tis mn eindejaarsuitkering en dan is het ook klaar. Zonder getouwtrek met de verzekering.

ZO. ;)
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
Moeke

Ongelezen bericht 24 okt 2019 17:27

Ik heb in het Martini (Groningen) een echo gehad en daar volgens mij 75 euro eigen bijdrage voor betaald. Dat was voor beide borsten. Ik kan het alleen niet meer terug vinden voor je, heb al gezocht om het zeker te weten. Het wil niet zeggen dat je het totale bedrag zelf hoeft te betalen, wel idd een deel eigen bijdrage.

O, lees nu pas je laatste berichtje, stond op de volgende pagina.
Fijn dat je een besluit hebt genomen.

Liefs, Moeke
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 okt 2019 11:06

Ik begrijp je volkomen!!!
Vraag of de arts aub foto's maakt in geval van een scheur. Dat kan helpen met de verzekering. En in het operatieverslag moet hij alles uitgebreid vastleggen.
Deze gegevens stuur je dan met een brief naar de verzekering samen met een opsomming van je klachten.
Ze horen de operatie te vergoeden ook dan. Alleen kunnen ze soms wel moeilijk doen. Toch moet je niet opgeven!
Blijven ze moeilijk doen, je wenden tot de SKGZ.

Succes!!!💗💋
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 okt 2019 17:07

Lieve Djr, ik had wat brieven samengesteld. Misschien kun je 1 van hen gebruiken mocht er toch sprake zijn van een scheur.
viewtopic.php?f=186&t=669&p=5680#p25896

Heel veel liefs,
Luna
Plaats reactie

Terug naar “Over explantatie en voorbereiding”