Borsten in alle maten en vormen

Acceptatie van je borsten.
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 sep 2022 21:46

Voor mij was het vandaag een beetje een trip down memory lane.
Maakte precies 11 jaar geleden ons 1e YouTube Kanaal waar ik empowerment video's voor onze lieve meiden op wilde zetten.

Deze is best veel bekeken👇
https://youtu.be/lJS2sT5RuI8

Borsten zijn er in vele maten en vormen👍

Fijne nacht, mooie vrouwen! 😴

You are Be You (Tiful) 😍
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 sep 2022 22:33

Deze video is trouwens mede mogelijk gemaakt door ons lieve lid Pia. Ze was heel gedreven in het zoeken naar foto's en artikelen van mensen die 'spijt' hadden. En ze was heel erg grappig😂

Voor jullie zijn het forum en het SVS Meldpunt Klachten Siliconen iets tijdelijks. Voor Marga, Monique en ik is dit ons levenswerk geworden.

Ik ben de 'moeder' van het forum en ik herinner mij alle meiden nog als de dag van gisteren🥰

Vergeet niet dat we achter de schermen ook nog veel contact hebben met vrouwen (we hebben inmiddels over de 8000 mensen met klachten in ons bestand, bizar!).

Ik heb nu ook steeds vaker contact via Whatsapp en zit er serieus aan te denken om een Whatsapp groep te maken (vind het kunnen inspreken van berichten superfijn!). Ik had wel al een Telegram kanaal, maar daar kunnen we geen echte interactie hebben.

Het probleem is dat we alle 3 zelf ziek zijn en daarnaast ook onze eigen privé gedoe hebben, dus het vraagt veel van ons. Maar we zullen erover nadenken😉

Kusss😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Acceptatie”