Zelfvertrouwen
Vroeger was ik heel onzeker over mezelf. Ik dacht dat een borstvergroting een oplossing zou zijn voor mijn onzekerheid. Dat was het dus niet! Na de borstvergroting had ik nog steeds weinig zelfvertrouwen en een laag zelfbeeld! Zelfacceptatie en zelfrespect zul je niet krijgen door je uiterlijk te veranderen, de oplossing hiervoor vind je in je denkpatroon. Het boek "Denk je sterk" over cognitieve gedragstherapie heeft mij heel erg geholpen!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Dat boek heb ik thuis liggen 
Ik denk dat je met name, vooral als vrouw uit veel meer dingen zelfvertrouwen kunt halen, mooie lingerie, nagels, mooi haar, mooie kleding, een leuke baan, leuke vriendenkring etc.
It's fun om een vrouw te zijn! Maar het hoeft niet perfect alhoewel ik wel eens foto's zie waarbij ik me goed kan voorstellen dat vrouwen andere boobies willen hoor.

Ik denk dat je met name, vooral als vrouw uit veel meer dingen zelfvertrouwen kunt halen, mooie lingerie, nagels, mooi haar, mooie kleding, een leuke baan, leuke vriendenkring etc.
It's fun om een vrouw te zijn! Maar het hoeft niet perfect alhoewel ik wel eens foto's zie waarbij ik me goed kan voorstellen dat vrouwen andere boobies willen hoor.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Ik heb juist alleen maar zelfvertrouwen gekregen door mijn borsten. Ik probeer nu zo sterk te zijn en in te zien dat ik niet alleen borsten hoeft te hebben om vrouwelijk te zijn. Het wordt weer een leerproces voor mij. Ik zal ze echt missen want ze zijn zo mooi bij mij dus echt een rouwproces.
Ik probeer sterk te zijn en aan mijn gezondheid te denken. En hopelijk sta ik nu heel anders in het leven, sterker.
Ik probeer sterk te zijn en aan mijn gezondheid te denken. En hopelijk sta ik nu heel anders in het leven, sterker.