Complexen worden ons aangepraat!
Utopiah schreef:Ik moet het ff kwijt hoor... tepelhofcorrecties.... ik vind dat zulke onzinnige operaties...
met alle respect hoor... maar zie het nut er niet van.

Ik ren nu naar de kast om een meetlint te zoeken...

Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Hoi Pluk de dag,
16 maart weet ik meer. Vandaag stond ik weer voor de spiegel te kijken en te fantaseren hoe het zonder airbags gaat ogen...
heb er zo'n zin in!
En me nieuwe vriend snapt maar niet waarom hij niet aan ze mag komen hahaha
Hoi Wendy,
Dat noemen we nou vrouwen een complex aanpraten!!!
Wat een onzin zeg. Kleine tepelhof of grote, donker of ongekleurd het is allemaal mooi. Als het maar goed aanvoelt!
16 maart weet ik meer. Vandaag stond ik weer voor de spiegel te kijken en te fantaseren hoe het zonder airbags gaat ogen...
heb er zo'n zin in!
En me nieuwe vriend snapt maar niet waarom hij niet aan ze mag komen hahaha
Hoi Wendy,
Dat noemen we nou vrouwen een complex aanpraten!!!
Wat een onzin zeg. Kleine tepelhof of grote, donker of ongekleurd het is allemaal mooi. Als het maar goed aanvoelt!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Ja, erg is dat hoe vrouwen op deze manier onzeker over hun eigen lichaam worden gemaakt. Onzin!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Wat ik jammer vind is dat er niet stil gestaan wordt bij de grote verscheidenheid aan borsten, billen etc.
Er wordt een ideaal geschapen, een standaard en wie daar van afwijkt is niet normaal. Dat is natuurlijk onzin. Er is een grote variatie aan soorten borsten, tepels, tepelhoven enz. Mensen moeten zich minder focussen op hun uiterlijk en meer op het innerlijk. Wees blij met wat je kan met je lijf.
Bilimplanten, borstimplanten voor mannen, wangimplantaten... echt afschuwelijk allemaal.
Er wordt een ideaal geschapen, een standaard en wie daar van afwijkt is niet normaal. Dat is natuurlijk onzin. Er is een grote variatie aan soorten borsten, tepels, tepelhoven enz. Mensen moeten zich minder focussen op hun uiterlijk en meer op het innerlijk. Wees blij met wat je kan met je lijf.
Bilimplanten, borstimplanten voor mannen, wangimplantaten... echt afschuwelijk allemaal.
Siliconen zijn ondingen.