Mooi zoals ik ben

Acceptatie van je borsten.
Chika

Ongelezen bericht 12 jan 2021 21:04

Hallo lieve stoere vrouwen❤️

Ik wil beginnen mij enorm te excuseren...ik vind het heel erg dat ik al zoooo lang niks van me heb laten horen , terwijl ik begin de zomer met Sammie dolenthousiast wilde starten met “ mooi zoals ik ben”
Sammie met het boek, ik met social media. Ik ging er vol goede moed en enthousiastme in...ik kwam er helaas wel vrij snel achter dat social media toch niet helemaal mijn ding zijn. Er gaat enorm veel tijd inzitten. En dat lukte me eigenlijk vrijwel direct niet meer door privé omstandigheden.. had niks met de explantatie te maken. Of eigenlijk wel, want door de energie die ik weer terug kreeg, durfde en kon ik het aan een scheiding aan te vragen.
Dat heeft, en nog steeds, al mijn tijd ingenomen (naast werk en zorgen voor mn kleine meisje). Ik sta er alleen voor, weinig netwerk om me heen omdat Fam en vrienden hier 2 uur vandaan wonen. Dus het was , en is, erg pittig. Maar wel enorm blij met de stap!! Hoe dubbel ook. Maar, naast mijn energie die ik terug kreeg en mezelf door de explantatie, heb ik nu mezelf NOG meer terug door de scheiding..Dus wat dat betreft weer een succesverhaal verhaal van een vrouw na explantatie!!!

Maar ik zit nog wel enorm in mijn maag met de social media “mooizoalsikben” .Ik ga er voorlopig ook niks mee kunnen doen.
Dus mijn vraag is eigenlijk: heeft er iemand interesse dit over te pakken?? Een van jullie vrouwen die ook graag wil helpen om mensen (vrouwen zoals wij op dit forum ) weer te laten houden van zichzelf! Ze te laten zien, voelen etc dat ze mooi zijn zoals ze zijn! Ze ertoe doen!!
Ik wil graag meedenken, maar uitvoeren kost me teveel tijd die ik echt niet heb helaas. En , eerlijk, ik ben dus ook niet de persoon hiervoor. Ik dacht en hoopte van wel. Of hoopte dat ik het wel zou leren. Maar als ik eerlijk naar mezelf kijk, ondanks dat ik nu ook echt geen tijd en puf ervoor heb, ben ik niet een social media type laat maar zeggen.

Mocht 1 van jullie echt interesse hebben, en zich hier in wil storten, stuur me dan een PB😊😊😊❤️

Nogmaals, excuses!!!! Ik schreeuwde het van de daken, maar was al snel van de radar. Ik heb er echt vaak aan gedacht, vooral met schuldgevoel, maar ik kon en kan het niet opbrengen.

Ik hoop dat jullie het me niet teveel kwalijk nemen. En ik hoop dat iemand het stokje over wil nemen❤️❤️

En o, nog even kort over mezelf: ik ben een jaar terug bij dr v Selms geholpen. Misschien wel handig om te weten😊

Heeeeel veel liefs voor jullie allemaal!!!!!
Dit geweldige forum, een steun voor heel veel vrouwen die voor een lastige keuze staan.

Maar ik wil nog wel een keer benadrukken: mooi vrouwen, jullie zijn hoe dan ook mooi!!!! Wees jezelf ,kies voor jezelf en wees daar trots op. Je bent uniek❤️❤️❤️❤️
Essi

Ongelezen bericht 12 jan 2021 21:41

😘
Susana

Ongelezen bericht 13 jan 2021 15:32

Mooi initiatieven !! Top!!
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Plaats reactie