Belangrijk advies nodig

Stel hier je vragen.
masha

Ongelezen bericht 30 dec 2020 20:47

Hi dames,

Bijna 6 weken terug heb ik explantatie gehad zonder lipofulling door dr kappel. Ik had inplantaten al 1 jaar.
Verder geen klachten.

Sinds explantatie viel mij op dat borstkas van rechterborst( dus onder de hals) vooruit gestoken was. Dus als je van zijkant bekijkt zie je dat linkerbkrst stijl naar beneden gaat maar rechterborst juist eerst die borstkas vooruit steekt (niet zo erg dat het lelijk lijkt) en dan naar benedengaat.

Het is eerder mooi dan lelijk, het lijkt meer voller.. Maar dit had ik nooit gehad, hoewel mij rechterborst altijd groter was, had ik niet vooruitgestoken borstkas.

Daarom heb ik afgewacht. Tijdens mij 2 weken controle had ik tegen dr kappel gezegd maar ze bekeek het niet goed en zei het is allemaal nieuw, ja wacht maar zeker 3 maandjes, dus werd niet echt goed geholpen, wel jammer.

Nu mij vraag, denken jullie dat ik alsnog haar moet bellen mailen of wachten tot maart want dan heb ik weer afspraak.

Het doet geen pijn, geen blauwe plek ofz, het lijkt juist mooier, maar wil wel weten waardoor dit komt en of het beter zal worden.

En ik heb ook ingetrokken tepels, komt het ooit goed met hun?????

Dankjewel
D-borah

Ongelezen bericht 30 dec 2020 21:50

Als het je niet lekker zit dan zou ik gewoon weer contact opnemen of foto’s naar haar mailen. Het is wel zo dat een operatiegebied zwelling kan vertonen en dat het genezingsproces bij elke borst verschillend kan verlopen. Het zijn twee verschillende ‘onderdelen’ zeg maar. Ingedeukte tepels zijn heel normaal, dat had ik ook. Trekt na verloop van tijd weer gewoon bij, geef het tijd :-)
- Beauty is only skin deep -
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 dec 2020 23:53

Lieve schat, ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt...
Als het mooi is, wat is er dan niet goed?
Maar is het echt je borstkas of bedoel je dat er in de ene borst meer vulling van boven zit, dan in de andere?
Je kunt een foto in het afgeschermde deel plaatsen of mailen als je wilt: download/file.php?id=977&mode=view
De tepels gaan nog bijtrekken, de meeste tepels zijn ingedeukt de eerste weken. Of hangen naar beneden.
Het herstellen duurt echt even hoor. Ruim 3 maanden duurt dit. En daarna gaat het proces eigenlijk verder.
Zoals D-Borah zegt, is iedere borst anders. Dus bij de 1 kun je meer vocht hebben en dan lijkt hij ook voller.
En het is vaak ook heel normaal dat 2 borsten van vrouwen verschillen. Ik heb ook een verschil in de mijne, maar dat had ik ook voor de bv.
Masseren is belangrijk. Lees even de topics van Susanna: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 231&t=2439

Ik zag trouwens dat ik een ander berichtje van jou nooit had beantwoord, sorry soms zien we wat over het hoofd...

Ik zal dit bericht naar het deel 'Esthetisch resultaat' verplaatsen. Bij het deel 'Na de operatie'

Alles komt goed moppie, geen zorgen hoor!

Slaap lekker!😘💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Esthetisch resultaat”