Oh Luna waarschijnlijk ben ik wat kippig maar het lukt mij niet om een eigen topic aan te maken dus hier alvast sorry voor! Ik gooi het gewoon even op de nawerking van de narcose dat het mij niet lukt haha

Maar goed: ze zijn eruit!!!!! Kwart over 8 ging ik onder narcose en kwart voor tien werd ik weer wakker, echt bizar snel. Alles is heel goed gegaan, helaas kon Dr. Niessen maar 130 cc per borst oogsten want ik heb simpelweg echt te weinig vet, shit dat is wel jammer want ik vind ze nu al erg klein. Maar denk dat dat gewoon een stukje acceptatie is en gelukkig heeft er ooit iemand push up bh’s en bh’s met vulling uitgevonden

Ik moet ook wel zeggen dat ik behoorlijk grote borsten had, 380 cc per borst en weeg (zonder siliconen
) zo rond de 65 kilo met een lengte van 183 cm dus ben vrij rank van boven dus die grote borsten waren eigenlijk ook niet in verhouding, dat dacht ik 6 jaar geleden nog wel maar inmiddels ben ik daar op teruggekomen.
Implantaten waren nog helemaal prachtig, zou ze zo te koop kunnen zetten op marktplaats
Weinig pijn tot nu toe, alleen bij mijn rug en arm waar infuus in heeft gezeten maar tot nu toe is het erg goed te doen. Wat niet is kan nog komen uiteraard

Ik ga nu even beetje bijkomen en zal binnenkort weer even een update plaatsen.
Nog dank je wel allemaal voor jullie lieve berichtjes!
Liefs fleur