Hallo,
Ik ben pas nieuw op dier forum en wat fijn om zo ervaringen en info te kunnen lezen en delen.
Ik laat mijn implantaten verwijderen zonder verder ( gedoe) vind het allemaal niet meer zo belangrijk , ik heb me voorgenomen om na de explantatie mooi nieuw lingerie te gaan kopen BH met extra vulling

Ik ben best wel nerveus of het allemaal goed zal gaan , ik wordt geopereerd door Dr. Schuitema.
Het is een pc waarnaar ik werd doorverwezen..Ik lees geen ervaringen over deze pc maar moet vertrouwen hebben.
Ik heb 2x een borstvergrotingen operatie gehad waarvan een wissel. Deze zijn uitgevoerd door Dr Trenning waar ik heel erg tevreden over was, maar jammer genoeg is hij nu met pensioen.
Ik laat mijn implantaten verwijderen omdat er op de echo is te zien dat er siliconen in mijn lymfe zitten.
Maar nu ik weet dat er in de kapsels ook nog siliconen achterblijven, maakt me dat ook weer onzeker.
Wat een TWijfel ik heb eigenlijk nooit spijt gehad van mijn borstvergroting , maar als ik had geweten wat het allemaal kan doen in je lichaam had ik er zeker beter over nagedacht.Ik zal het een ander zeker niet aanraden.
Ik heb wel lichamelijke klachten maar kan dat niet goed linken naar mijn siliconen, omdat ik deze klachten ook wel hoor bij vrouwen zonder implantaten, maar siliconen in mijn lymfe is niet gezond , dus ze gaan eruit.