Hallo dames,
Ik ben nieuw hier. Ik ga ook voor explantatie, maar ben beetje angstig voor het resultaat.
Mooie foto's in deze topic! Ik ben nu aan het oriënteren betreft lipofilling.
Ik ben ook erg benieuwd naar de kosten. Explantatir krijg ik vergoed, scheelt weer:)
Groetjes Christine
Foto's voor en na (explantatie en lipofilling 230 cc per borst)
Hallo dames,
Ik ben nieuw hier. Ik ga ook voor explantatie, maar ben beetje angstig voor het resultaat.
Ik ben ook erg benieuwd naar de kosten. Explantatir krijg ik vergoed, scheelt weer:)
Groetjes Christine
Groetjes Christine
Hallo Christine,Lavey schreef: ↑25 sep 2021 09:12Hallo dames,
Groetjes Christine
Je hebt in de topic van iemand anders gereageerd. Als je zelf een voorstel topic maakt kun je de vragen die je hebt stellen en heb je meer kans dat mensen op jou reageren.
Succes
Liefs essi
Hoi robine,
Ik reageer ook even op jou topic...
Begin 2021 heb ik mijn implantaten van 400cc laten verwijderen....
Nu een jaar later ga ik tòch voor een lipofilling bij dr niessen ( 22 maart 2022).
Hij gaf aan links 150 en rechts 250 cc vet te kunnen inspuiten...
Ik hoop van harte dat het er dan uit komt te zien zoals jou fotos....
Prachtig zijn ze...
Heb jij 1 lipo behandeling gehad? En hoeveel is er nu een jaar verder nog van over?
Ik reageer ook even op jou topic...
Begin 2021 heb ik mijn implantaten van 400cc laten verwijderen....
Nu een jaar later ga ik tòch voor een lipofilling bij dr niessen ( 22 maart 2022).
Hij gaf aan links 150 en rechts 250 cc vet te kunnen inspuiten...
Ik hoop van harte dat het er dan uit komt te zien zoals jou fotos....
Prachtig zijn ze...
Heb jij 1 lipo behandeling gehad? En hoeveel is er nu een jaar verder nog van over?