Explantatie + lipo Esthertje - Dr Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
wilmaatje

Ongelezen bericht 03 jul 2019 00:20

Esthertje schreef:
02 jul 2019 18:09
Hi

Mijn implantaat was gescheurd, dus ik kreeg de explantatie sowieso vergoed. Mijn borsten zijn klein maar fijn geworden. Daar heb ik eigenlijk geen probleem mee.

Ik ben erg moe, hoort bij Asia.

Prednisolon kent veel bijwerkingen. Ben benieuwd naar ervaringen van lotgenoten met dit middel.
Iemand?

Liefs
Esther
Hi esthertje
Ik heb hier ervaring mee. Ik krijg het voor mijn gezicht, daar heb ik ooit siliconen olie in laten injecteren, met nu ook alle gevolgen. Ook hier gaat het immuunsysteem op reageren en soms zwelt dan mijn gezicht op en moet ik ook aan een kuur prednison, dat het immuunsysteem stil legt en de ontstekingen, koorts, zwellingen minder worden. Helaas is het maar tijdelijk als je weer stopt, het blijft terug komen als je weer stopt met prednison, helaas
Lieve groet
Esthertje

Ongelezen bericht 03 jul 2019 07:02

Hi Wilmaatje

Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat jij hier ook mee te maken hebt. En dan ook in je gezicht. Hadden we het maar geweten he?

Heb je last van bijwerkingen van de prednison?

Liefs
Esther.
wilmaatje

Ongelezen bericht 04 jul 2019 00:06

Hi estertje

Ik heb geen bijwerkingen. Als je het niet te lang gebruikt en niet zo'n hoge dosering valt het mee.
Ik heb maar 15 mg per dag voor 4 tot 6 weken.
Je word in het begin vrolijker en wil meer eten.

Als je langdurig gaat gebruiken, kan je idd meer klachten krijgen, veel gewichtstoename, opgeblazen , bol gezicht

Dus weet niet of je kuurtje krijgt of landurih, maar het legt het immuunsysteem plat, dus voor langere periodes ook niet goed omdat je dan weer gevoeliger ben voor infecties

Al met al, niet te hoge dosering en niet te lang gebruiken

Succes lieverd
diana1967

Ongelezen bericht 04 jul 2019 16:09

hoi esthertje,
wat vervelend allemaal
ik ben zelf absoluut geen voorstander van prednison; het is een paardemiddel met veel bijwerkingen (en werkt niet altijd); zelf heb ik het nooit gebruikt, maar een vriend van mij inmiddels al bijna 4 jaar
kan je naar een homeopaat om te kijken of deze je kan helpen? want waarvoor is de prednison? immuumsysteem?
heb je de weken met omega , het schema van dr Niessen, nu ingezet? moet vanaf week 7?
Ik heb via mijn homeopaat een siliconenmiddel gehad; daar ga ik eerdaags mee beginnen, is om de siliconendeeltjes te verwijderen, en waarschijnlijk gaat dit in combi met active cole, maar dat hoor ik nog
sterkte lieverd
wilmaatje

Ongelezen bericht 04 jul 2019 18:25

Hi Diana

Mag ik weten welk middel je hebt gehad voor zowel het immuum als siliconedeeltjes te verwijderen?

Gr wilma
Esthertje

Ongelezen bericht 04 jul 2019 19:12

diana1967 schreef:
04 jul 2019 16:09
hoi esthertje,
wat vervelend allemaal
ik ben zelf absoluut geen voorstander van prednison; het is een paardemiddel met veel bijwerkingen (en werkt niet altijd); zelf heb ik het nooit gebruikt, maar een vriend van mij inmiddels al bijna 4 jaar
kan je naar een homeopaat om te kijken of deze je kan helpen? want waarvoor is de prednison? immuumsysteem?
heb je de weken met omega , het schema van dr Niessen, nu ingezet? moet vanaf week 7?
Ik heb via mijn homeopaat een siliconenmiddel gehad; daar ga ik eerdaags mee beginnen, is om de siliconendeeltjes te verwijderen, en waarschijnlijk gaat dit in combi met active cole, maar dat hoor ik nog
sterkte lieverd
Hi Diana

Ik volg het protocol van Frank, eet zo zuiver mogelijk (geen zuivel, gluten, suiker, alcohol, cafeïne en geen vlees). Dus dat zit wel goed.
Prednison is bedoeld om m’n immuun systeem plat te leggen omdat het nu overactief is. Zo heb ik het begrepen.
Ik gebruik het liever niet, maar misschien helpt het? Homeopathie heeft bij mij niets uitgehaald.
Hoe gaat het nu met jou?

Liefs
Esther
diana1967

Ongelezen bericht 04 jul 2019 20:19

Hoi Esther
Oei, ik eet wel zuivel, had niet begrepen dat dit niet mocht. En ook wel wat suiker, wel minder dan normaal.
Maar ik heb systemische klachten en geen asia zoals jij.
Wilmaatje, ik heb geen idee wat er in dat siliconenoplossing zit, het is vloeibaar. Dus door mijn homeopaat gemaakt.
Ik moet er nog mee beginnen hoor, wil eerst rustig wennen aan alles
Verder gaat het heel goed, ben heel tevreden
lieve groetjes
Diana
wilmaatje

Ongelezen bericht 04 jul 2019 21:01

Esthertje schreef:
04 jul 2019 19:12
diana1967 schreef:
04 jul 2019 16:09
hoi esthertje,
wat vervelend allemaal
sterkte lieverd
Hi Diana

Ik volg het protocol van Frank, eet zo zuiver mogelijk (geen zuivel, gluten, suiker, alcohol, cafeïne en geen vlees). Dus dat zit wel goed.
Prednison is bedoeld om m’n immuun systeem plat te leggen omdat het nu overactief is. Zo heb ik het begrepen.
Ik gebruik het liever niet, maar misschien helpt het? Homeopathie heeft bij mij niets uitgehaald.
Hoe gaat het nu met jou?

Liefs
Esther
Hi Diana
Fijn dat het al beter gaat, ik was wel benieuwd of er iets was, wat siliconen oplost. Mijn inziens, niet mogelijk, daar dit vast zit in je weefsels en een soort glasachtige substantie is. Zelf de Niessen zegt dit, en als ik het uit mijn gezicht wil, moet het weefsel eruit gesneden worden (zie eerder post over siliconen in mijn gelaat) waar chlorella en CBD zeer heftig op reageert omdat het niet uit de huid kan en ontstekingen geeft

Ik heb wel vaker gehoord dat er oplossingen zijn, dus ben er altijd benieuwd naar. Ik hoop voor je dat het werkt.

Estertje
Ik had al zo'n vermoeden dat zuivel, suiker, cafeïne, vlees, boosdoeners zijn, na de operatie ook maar mee stoppen, best moeilijk alles laten

Liefs wilma
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”