Hallo,
toch bedankt om het te proberen en voor de uitleg!
Wat betreft mijn uitleg van de arts na de ingreep: "als je pijn hebt mag je een pijnstiller nemen, geen asperine, en kom volgende week op consultatie".
Ik dacht dat er nog een verpleegster zou komen om wat meer uitleg te geven en een afspraak te regelen. Noppes. Ik heb de volgende dag gebeld voor een afspraak en heb serieus moeten aandringen om me er toch tussen te nemen?!??
Gelukkig bestaat het internet. Mijn grootste zorg op voorhand was of mijn lipopanty de juiste maat had. Nochtans correct opgemeten volgens tabel. Maar ik kon het op voorhand aan niemand vragen. Verpleegster wist het niet, die in de operatiekamer ook niet... Was ook slecht aangetrokken na de ingreep met alle gevolgen vandien.
Ik ben nochtans geen klager. Heb doorgewerkt tijdens mijn chemobehandeling en radiotherapie. Ik neem zelden een pijnstiller.
Maar zaterdag (ingreep donderdag) zat ik nog bij 35° buitentemperatuur onder een deken te beven van de kou en misselijk van de pijn. Zonder de hulp van mijn man kon ik de zetel of mijn bed niet uit omdat mijn lipopanty dat gewoon niet toeliet. Uiteindelijk deels moeten opmaken. Het is niet alleen de ingreep zelf die pijn veroorzaakt (dat kan ik nog hebben) maar de haakjes die zo hard op de behandelde plekken duwen voelt aan als foltering zoals in een maffiafilm. Zelfs met beschermende pads.
Blijkbaar kan je zo'n lipopak nergens gewoon in een winkel gaan kopen...

Dus toch maar nieuwe besteld online in XL en die is sinds vanmorgen onderweg.

Maar blijkt nu dat BPOST mogelijk later levert door een vakbondsaktie

Ach ja, dat kan er ook nog bij, zeker?!
Een goede raad voor wie een lipo overweegt: voorzie 2 maten.
En misschien was een esthetische privékliniek behalve goedkoper misschien ook beter geweest qua begeleiding

Nu maar hopen dat het resultaat het waard gaat zijn...
groetjes en veel sterkte voor wie momenteel een behandeling/ingreep ondergaat van Lovetodance