Explantatie en lift tegelijk uitvoeren of juist niet?
Hallo allemaal,
Even snel voorstellen. Ik wordt dit jaar 40 en wil na 16 jaar mijn m Ghan implantaten laten verwijderen. Dit ondanks dat mijn borsten er nog mooi en natuurlijk uitzien aan de buitenkant. Maar na mijn eerste zwangerschap kreeg ik kapselvorming. (11jr geleden) Na mijn tweede zwangerschap nog meer. 5 Jr geleden.
Ook heb ik verschillende klachten o.a; allergie, 10 dagen koorts uit het niets pijn in gewrichten. ..Dit ondanks mijn gezonde lifestyle en verder in de familie niets van dit bekend. Vandaar dat ik ze nu echt kwijt wil. Back to natural. 5 Jr geleden wilde ik het al maar was toch te bang voor de operatie en het resultaat. Nu wil ik echt doorzetten. Alleen nu ben Ik bij twee artsen geweest. De ene doet de explantatie en lift in een en de andere beslist niet. Mijn borsten hangen momenteel best wel en ik denk zelf dat ik dus wel een lift nodig heb ook. Graag zou ik van jullie willen weten wat werd jullie aangeraden en waarom. Heeft iemand rare complicaties gehad door het in een keer te doen? Mijn implantaten zijn voor de spier geplaatst.
Als laatste;
Wat fijn dat dit forum bestaat. Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Even snel voorstellen. Ik wordt dit jaar 40 en wil na 16 jaar mijn m Ghan implantaten laten verwijderen. Dit ondanks dat mijn borsten er nog mooi en natuurlijk uitzien aan de buitenkant. Maar na mijn eerste zwangerschap kreeg ik kapselvorming. (11jr geleden) Na mijn tweede zwangerschap nog meer. 5 Jr geleden.
Ook heb ik verschillende klachten o.a; allergie, 10 dagen koorts uit het niets pijn in gewrichten. ..Dit ondanks mijn gezonde lifestyle en verder in de familie niets van dit bekend. Vandaar dat ik ze nu echt kwijt wil. Back to natural. 5 Jr geleden wilde ik het al maar was toch te bang voor de operatie en het resultaat. Nu wil ik echt doorzetten. Alleen nu ben Ik bij twee artsen geweest. De ene doet de explantatie en lift in een en de andere beslist niet. Mijn borsten hangen momenteel best wel en ik denk zelf dat ik dus wel een lift nodig heb ook. Graag zou ik van jullie willen weten wat werd jullie aangeraden en waarom. Heeft iemand rare complicaties gehad door het in een keer te doen? Mijn implantaten zijn voor de spier geplaatst.
Als laatste;
Wat fijn dat dit forum bestaat. Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Hoi hoi,
Iedereen kan wel reageren maar er wordt jammer
Genoeg op het moment niet zoveel gereageerd.
ik kan je helaas geen antwoord geven. Bij mij
Kan een lift zo ie zo niet omdat ik te mager ben.
Maar ik denk dat ik zelf zou kiezen om het niet te gelijk te doen.
Omdat je dan weet hoe je borsten zich zelf vormen dan weet je zeker hoe het eruit komt te zien.
Sterkte met je beslissing
Lieffss wenneke
Iedereen kan wel reageren maar er wordt jammer
Genoeg op het moment niet zoveel gereageerd.
ik kan je helaas geen antwoord geven. Bij mij
Kan een lift zo ie zo niet omdat ik te mager ben.
Maar ik denk dat ik zelf zou kiezen om het niet te gelijk te doen.
Omdat je dan weet hoe je borsten zich zelf vormen dan weet je zeker hoe het eruit komt te zien.
Sterkte met je beslissing
Lieffss wenneke
Hoi chica! Ik denk dat het per persoon weer anders is, maar ook de ene chirurg is anders dan de andere natuurlijk! Maar als ze nu al hangen dan blijft dat natuurlijk wel zo en kan ik me voorstellen dat je dan gelijk een lift wil. dit gebeurd bij zoveel vrouwen, dus ik zou me daar nog goed over laten voorlichten hoor. Ik hoefde van de pc geen lift, denk ook inderdaad dat dat niet nodig is, krijg wel gelijk lipofilling. Heb je al een datum? Ik mag 20 januari 
Succes met je beslissing, ik hoor (lees) het vast nog wel!
Groetjes, Brigitte
Succes met je beslissing, ik hoor (lees) het vast nog wel!
Groetjes, Brigitte
Lieve Chica,
Blij dat je ook die rommel laat verwijderen.
Heel veel vrouwen kregen meteen na explantatie een lift en dat ging altijd wel goed.
Misschien kun je 1 van die vrouwen een pm sturen, dan reageren ze wel denk ik.
Wens je heel veel sterkte!!!
Heel veel liefs,
Luna
Blij dat je ook die rommel laat verwijderen.
Heel veel vrouwen kregen meteen na explantatie een lift en dat ging altijd wel goed.
Misschien kun je 1 van die vrouwen een pm sturen, dan reageren ze wel denk ik.
Wens je heel veel sterkte!!!
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Voor de afgeschermde foto's moet je ingelogd zijn.
De dames die je een pm stuurde hebben hun bericht nog niet gelezen. Na het lezen komt het pas in de verzonden map. Nu staan ze in het postvak uit map.
Wanneer had je de berichten gestuurd? En naar wie? Ik zal ze anders even een mail sturen, misschien reageren ze dan sneller.
De dames die je een pm stuurde hebben hun bericht nog niet gelezen. Na het lezen komt het pas in de verzonden map. Nu staan ze in het postvak uit map.
Wanneer had je de berichten gestuurd? En naar wie? Ik zal ze anders even een mail sturen, misschien reageren ze dan sneller.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~